Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
^^ Lisää oikeat tutut esim. Friends ryhmään (tietokoneella) ja poista ei halutut ihmiset näistä ryhmistä, niin Facebook tietää siitä vähän kenen juttuja näyttää.

Ot: onko penkkipunnerrus päivittänyt pitkään aikaan mitään faboon. Mulla kun on vainoharhainen kuvitelma että tällaiset ryhmät/yritykset mitä seurailen jäävät välillä pois eikä päivityksiä tule vaikkei itse ole mitään muutoksia tehnyt. Vai johtuuko se siitä etten ole peukuttanut tarpeeksi usein. Niin tai näin niin esim penkkipunnerruksesta ei ole tullut mulla mitään näkyviin pitkiin aikoihin fabossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5S tuli tänään ja onhan toi hieno peli! Sairaan nopee! Ja miten helppoa ottaa käyttöön, omilla tunnareilla vaan iCloudista backupit ja kaikki asetukset jne on kohdallaan heti. Muksulle lähti kiertoon 4S johon tilasin uuden akun. Muksun Lumia lähti sitten pois tästä talosta, tämä on Appleperhe eikä kenelläkään ole lupaa käyttää muita kuin Applen tuotteita, kaikissa tuotekategorioissa missä niitä on saatavilla.

No vittu. Tilasin toisen. On toi niin hyvä. Oisin ottanu kullitetun mutta odotusaika oli liian pitkä. Kohta on pari valkoista täällä.

Miten iphoneen saisi ohjelmat/kansion salasanan taakse tai jotenkin piilotettua? Vaihdoin vanhaan 3GS luuriin uuden akun ja ajattelin sen antaa 7v pojalle käyttöön. Ongelmana vaan se, että pelit mitä siinä on pitäisi saada jotenkin lukittua. Keräsin pelit jo yhteen kansioon siihen etusivulle, mutta nyt se pitäisi jotenkin saada lukittua/piilotettua niin, että vain minä saan sen avata kun annan luvan pelailla :) päivitin ohjelman siihen 6.x.x versioon eli se kaiketi tuorein mitä siihen saa.

Miten iphoneen saisi ohjelmat/kansion salasanan taakse tai jotenkin piilotettua? Vaihdoin vanhaan 3GS luuriin uuden akun ja ajattelin sen antaa 7v pojalle käyttöön. Ongelmana vaan se, että pelit mitä siinä on pitäisi saada jotenkin lukittua. Keräsin pelit jo yhteen kansioon siihen etusivulle, mutta nyt se pitäisi jotenkin saada lukittua/piilotettua niin, että vain minä saan sen avata kun annan luvan pelailla :) päivitin ohjelman siihen 6.x.x versioon eli se kaiketi tuorein mitä siihen saa.
General - Restrictions.

Itsellä ollut pienen ikäni ajan erilaisia iPhoneja käytössä - oikeastaan jokainen iPhone 2G - iPhone 5 väliltä. Jokaisen olen myös jailbreakannut ja modaillut. Eniten miellyttää omaa silmää iPhone 3Gs :)

Mistä johtuu kun pidän luuria ( 5s ) latauksessa esim. yön yli niin aamulla piuhasta otettaessa akun varaus on pari prosenttia alle 100%? 5-6 tuntia piuhassa riittää täyteen lataukseen varmasti. Onko joku "älylataus" joka katkaisee virran puskemisen akkuun kun se on täynnä?

Mistä johtuu kun pidän luuria ( 5s ) latauksessa esim. yön yli niin aamulla piuhasta otettaessa akun varaus on pari prosenttia alle 100%? 5-6 tuntia piuhassa riittää täyteen lataukseen varmasti. Onko joku "älylataus" joka katkaisee virran puskemisen akkuun kun se on täynnä?
Anna kulahtaa kerran loppuun, niin mittari kalibroituu.

Mulla ruvennut toi soitin sekoilee. Se resettaa aina sillon tällöin yöllä latauksessa soittamaan kaikkia bisejä randomisti (eli hukaa soitettavan soittolistan, tai jos on kuunnellut tiettyä artistia), se on "hukannut" artisteja ja albumeita, yksittäin kappaleet tosin löytyy, tosin ei kun lyö koneeseen kiinni jne. pientä kivaa.

mites teillä toimii sormenjälkitunnistus? meikäläisellä toimii kyllä luvattoman huonosti. välillä ei meinaa tunnistaa sitten millään :/

Sampan vanhasta androidista siirryin iLuuri 16GB 4S:ään. Positiivinen kokemus ollut tähän mennessä. Hintakin oli hyväkuntosesta luurista puolet halvempi ku kaupassa.:D

mites teillä toimii sormenjälkitunnistus? meikäläisellä toimii kyllä luvattoman huonosti. välillä ei meinaa tunnistaa sitten millään :/

Välillä kerrasta, välillä vaatii muutaman yrityksen ja joskus pitää mennä koodilla sisään. Samaa se oli aikanaan kun läppärissä oli sormella avaus.

No mites nyt teillä, joilla on 5s ollut ainakin kuukauden, onko ollut kannattava ostos?

Meinasin nykyisestä Galaxy Notesta luopua, kun ei ole pädin takia isolle näytölle enää tarvetta, ja vaihtaa johonkin pieneen puhelimeen. Jos 5s on rahansa arvoinen niin voisin sen hankkia.

Vaikea sanoa, onko tämä rahan arvoinen, mutta hyvin tyytyväinen olen itse ollut. Itse siirryin Symbianista (808 Pureview) tähän ja oikeastaan ei ole tullut kuin kameraa ja lukittunakin ruudulla näkyvää kelloa ikävä. Sormenjälkitunnistus on loistava lisäfeature.

Back
Ylös Bottom