Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikea sanoa, onko tämä rahan arvoinen, mutta hyvin tyytyväinen olen itse ollut. Itse siirryin Symbianista (808 Pureview) tähän ja oikeastaan ei ole tullut kuin kameraa ja lukittunakin ruudulla näkyvää kelloa ikävä. Sormenjälkitunnistus on loistava lisäfeature.

Toimiiko sormenjälkitunnistus hyvin? Samo tuossa ylempänä sanoo että on aika heikko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käväisin nyt sitten hakemassa DNA-liikkeestä 5s:n, ja otin uuden 2:n vuoden liittymäsopparin. Olisin halunnut maksaa puhelimen heti, mutta ei onnistunut. Netistä tilatessa olisi ollut mahdollisuutena, että ekaan laskuun tulisi puhelimen koko hinta, mutta eivät voineet kuulemma liikkeessä laittaa niin. Kaikille muille puhelimille kuulemma voi. Miksi ihmeessä? DNA:han tässä korkotulotkin hyötyisi.

Mulla olis mennyt vanha soppari umpeen 4 päivän päästä, niin sitoiduin taas DNA:lle kahdeksi vuodeksi. Kun on kerran tähänki asti hyvin pelannut. Ja koska sitoiduin kahdeks vuodeks maksamaan mobiilinetin sinne, niin sain ton 150e halvemmalla. Hyvä diili, koska olisin muutenkin ottanut sieltä liittymän.

Pitänee varmaan laittaa johki aspaan s-postia, että laittavat mulle laskun siitä. Luulis niille nyt rahan kelpaavan.

Onko noi DNA-luurit lukittuina operaattorille?

Mun sopimuksessa lukee:

"SIM lukitus
Mikäli valittu laite on SIM-lukittu, voidaan sitä käyttää ainoastaan DNA-liittymillä. SIM-lukon purkukoodin voi tilata DNA Asiakaspalvelusta sopimuskauden päättymisen jälkeen, tai kun laite on maksettu kokonaisuudessan."

Täs ei kyllä missään lue et tää olis SIM-lukittu, eikä myyjäkään semmosesta maininnut. Eli ei kai?

Käväisin nyt sitten hakemassa DNA-liikkeestä 5s:n, ja otin uuden 2:n vuoden liittymäsopparin. Olisin halunnut maksaa puhelimen heti, mutta ei onnistunut. Netistä tilatessa olisi ollut mahdollisuutena, että ekaan laskuun tulisi puhelimen koko hinta, mutta eivät voineet kuulemma liikkeessä laittaa niin. Kaikille muille puhelimille kuulemma voi. Miksi ihmeessä? DNA:han tässä korkotulotkin hyötyisi.

Keskiverto asiakas jättää sen sim kortin puhelimeen ja käyttää sitä vaikkei olisi lukittukkaan, mikäli joka kuukausi siitä kortista on pakko jotain maksaa.

Toimiiko sormenjälkitunnistus hyvin? Samo tuossa ylempänä sanoo että on aika heikko?

välillä toimii moitteetta. oikeestaan tuon kysymyksen jälkeen on toiminut joka kerralla ensimmäisellä yrittämällä. sormi on filmattu joka kantilta luuriin ;)

Ylihuomenna tulee kuukausi kun tilasin 5s Goldin ja vieläkin saa odottaa, ilmeisesti haluttua tavaraa?..

Eilen kävin Hämeenlinnan DNA kaupassa kyselemässä luureja ja sieltä olisi löytynyt suoraan hyllystä 5s Gold 64Gb. Muualta sitä kultaista ei tuntunut löytyvän.

Nyt voi olla hiukan tyhmä kysymys, mutta mitä merkittävää tuossa 5s:ssä on eroa perus 5:seen? Tuo vitonen on ollut nyt vuoden verran ja viikko sitten pomo löi käteen työpuhelimeksi vitos ässän.

Ainoa ero minkä olen huomannut on erillainen kotinappula. Käyttökin on tosin vaan soittoa, viestiä, sähköpostia ja netin selailua. Lähinnä kiinnostaa onko tuossa jotain isoja muutoksia joista voisi olla hyötyä, joita en ole vaan vielä osannut etsiä.

Ei mitää merkittävää, touch ID ja lisää tehoja. Mut mitä merkittävää viime vuosina mihinkää puhelimee olis tullu? Itteeki iha kiinnostais...

Jestas miten outo bugi 5C:ssä. Jos meikä soittaa mimmille, niin se slider jolla vastataan, ei toimi. Sitä pitää hinkkaa useamman kerran ja se liikkuu aina vähän kerrallaan. Jos kuka tahansa muu soittaa, niin toimii normaalisti ja jos mä laitan puhelimesta numeron näytön pois, niin toimii normaalisti. Mikähän helvetti tossa on?

edit- selvis, oli soittoääni mulle customi ja se poistettu luurista, niin siksi jumitti

Muistelen että on ollut sliderin kanssa samaa ongelmaa iät ja ajat eri versioissakin. Olisikohan se fone jotenkin aina vapailla idleilemässä eikä se silloin jaksa raahata raskasta palkkia?

Kyllä on ollut 4 ja 4S malleissa. Ei kylläkään mitenkään yhteen henkilöön liittyen, mutta joskus joutuu lähmimään ihan tosissaan, eikä välttämättä silti ehdi avaamaan vaan pitää soittaa takaisin. Melko satunaista, mutta aina yhtä vittumaista.

Tuo oli jo 2Geessä muinoin, siinä oli myös se vika että kun yritti palvelunumeroon jossa on niitä "painayykaakoo"-juttuja niin koko dialpadin ikoni vaan nökötti paikallaan vaikka miten hakkasi. Oli parikin kertaa mukava selittää aspalle ettei mun luurissa todellakaan ollut fyysisiä nappuloita mitä painella.

Vai olikohan 1.x-iossissa tuota toimintoa edessilloin vielä enabloitu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom