Eikös nyt pitäis ottaa 4ghen kiinni? Ei oo ainakaan vielä tullu kertaakaan, vaikka liittymän puolesta pitäis tulla.LTE tuli tänään. Päivitetty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös nyt pitäis ottaa 4ghen kiinni? Ei oo ainakaan vielä tullu kertaakaan, vaikka liittymän puolesta pitäis tulla.LTE tuli tänään. Päivitetty.
Äh, mun liittymässä ei olekaan 4g:tä. Mulla on soneran fiksu plus netti (21mbit/s) ja tähän ei vielä kuulu 4g tuki. Seuraavaan pakettiin kuuluisi, mutta maksaa 10e/kk lisää. Super, valtava ja totaali on 4G:tä.
Edit. Löysinkin soneran sivuilta, että 4g:tä ei ole fiksu paketissa, mutta jos on fiksu plus netti niin 4g löytyykin. Eli on mulla sittenkin tuo 4g, vaikka ei oo koti oloissa näkynyt vielä LTE merkkiä.
Otitko valikosta LTE verkon käyttöön?
Hyvin futas vantaalle saakka LTE. Elisalla ei taida edes olla, koska iPad ei heittänyt kertaakaan päälle.
Eikös se lue siinä ko. asetuksen alla? Mutta joo, nimenomaan siis noin, ei tarvita muita asetuksia.Pitäisi maanantaina lähteä Espanjaan työreissulle. Ensimmäistä kertaa myös iphone mukana. Toimiiko tuo dataroaming esto niinkuin pitääkin? Eli Data roaming asetus harmaana niin ei tule isoa laskua, vai pitääkö jotain muitakin asetuksia muutella?
Iphone 5 kyseessä.
Eikös se lue siinä ko. asetuksen alla? Mutta joo, nimenomaan siis noin, ei tarvita muita asetuksia.
Mulla on Elisa viihteessä sellaista 12-14megaa ja sillä pitäisi näkyä HD lähetykset moitteitta.Salamanahan noi nettisivut aukeaa, mutta ei sitä käytännössä huomaa kuin sitten hotspot-käytössä. Videot lataa aika hätäseen.