Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin ostamassa tällä viikolla uutta puhelinta ja vaihtoehdot ovat: iPhone 5 32gt / Samsung Galaxy S III 4G / Lumia920 ... Itse arvoastan lähinnä keveyttä ja nopeutta käytössä, iPhone on näistä kevyin malli... Mutta langaton lataus on vain Lumiassa, tosin Nokian älypuhelimista on monilla ollut huonoja kokemuksia, kun tilttailee... Ite en ole kosketusnäytöllisten puhelinten ystävä, etenkin viestien kirjoitus on erittäin epäkäytännöllistä...
Kuitenkin puhelin on saatava ja onko jengi sitä mieltä, että Apple vie voiton?
Komppaan kanssa tätä viestiä ja oma 920 ei ole jumittanut kertaakaan, mutta 2 kertaa on akku kulunutNokioiden tilttaaminen on kyllä historiaa. Oma 920:n ollu 3kk käytössä, kerran olen joutunut buuttaamaan kun softa jäätyi. Eli se ei liene ongelma. Mikäli keveys ja nopeus on arvostettavia ominaisuuksia, etkä anna lisäarvoa esim. kameralle niin oikea malli Nokialta sinulle on 820, joka on varsin kevyt. WP8 toimii todella sulavasti ja nopeesti, eikä lagaa yhtään oman kokemuksen perusteella. Siihenkin saat langattoman latauksen kuorilla, kuten myös Samsungiin. Olen jonkin verran Ip5 käyttänyt, ja onhan se todella kevyt, nopea ja toimiva, muttei mitenkään erikoinen. Jos sen valitset, niin et ainakaan omilla vaatimuksillas tee vikavalintaa - tosin jos et aio ios ekosysteemiä rakentaa/kehittää (etkä henkilökohtaisesti vihaa muita käyttiksiä), niin eipä Ip5 ostoa nyt järkisyillä ennen Lumiaa tai S3:sta voi perustella, varsinkaan kun 820:n maksaa 399€, S3 490€ (plus ehkä vähän halpenee, koska S4 tulee), ja Ip5 32gt 799€. Toki varmaan joku 50€-100€ tulee lisähintaa Samppaan ja Lumiaan, jos ostaa lisäksi muistikortin ja langattoman latauskuoren. 920:n ei kyllä täsmää keveyteen, jos sitä haluat. Tuntuu pikkasen Ip5 kevyeltä 920:n vieressä, heh. Paremmin ominaisuudet ja hinta vastaa Lumiassa ja Sampassa - mut fiiliksellähän nää valitaan, eikä järjellä... Ps. Osta nokia ;)
iPhone päätti sitten trollata mut ja poisti kaikki yhteystiedot. Nice. Onko kenellekään käynyt vastaavaa?
Ja onhan minulla ongelmakin, johon haluaisin ratkaisun. Kun olen poistanut iPhonestani jonkun, sanotaan vaikka Hermannin puhelinnumeron, niin lopullisesti se ei lähte, vaan pomppaa esimerkiksi viestin kirjoitusvaiheesa esiin. Eli kun menen kohtaan johon normaalisti laitettaisi vastaanottajan numero tai haettaisiin valikosta nimi, niin kirjoittamalla Hermannin nimeä siihen, numero jostain tulee esiin. Miten tämän saa pois? Miten numerot poistetaan pysyvästi?
Ja onhan minulla ongelmakin, johon haluaisin ratkaisun. Kun olen poistanut iPhonestani jonkun, sanotaan vaikka Hermannin puhelinnumeron, niin lopullisesti se ei lähte, vaan pomppaa esimerkiksi viestin kirjoitusvaiheesa esiin. Eli kun menen kohtaan johon normaalisti laitettaisi vastaanottajan numero tai haettaisiin valikosta nimi, niin kirjoittamalla Hermannin nimeä siihen, numero jostain tulee esiin. Miten tämän saa pois? Miten numerot poistetaan pysyvästi?
Se on just nyt oikeassa paikassa, mikään ei ole idiootimpaa kuin kuulokeliintäntä siellä päällä. Piuhan pitää mennä suoraan alas, ei kierroksella aina näytön päältä. Taskuun myös menee luonnollisemmin kun siitä vain sujauttaa nokka edellä.Miksi €#%€#"€&#%€"%€"/&€"%& se aux-plugi on alareunassa!?!?!?
Niin ei mitenkään mahdollista että puhelimen liittimessä olisi jotain vikana?Tsiisus nää aplen akkulaturit on paskoja! Edellinen ei suostunu lataa enää yhtään, 2 viikkoa sitte kävin ostaa uuden (29,90e) ja nyt tämäkin näyttää olevan paskana. Ei lataa ku tietyssä asennossa.