Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Sen enempiä mollaamatta applea, niin aika selkeesti on vika tiedossa, jos ne noita on vaihtanut.. jos olisi edes epäilys, että menisi farkkujen taskussa tms muuten käytössä, niin user error -> ei vaihtoa.
Myöskin "Joidenkin yksittäisten käyttämättömien iPhone 5 -puhelinten kuori on taipunut enemmän tai vähemmän" kertoo, että ei tartte farkkuja ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ole ikinä uskaltanut pitää puhelinta takataskussa, pelännyt aina, että istun sitten vahingossa jonkun kovan kikkareen päälle ja lasi menee vituiksi siitä. Kai se taipuu jos tarpeeksi vääntää kun metallia kuitenkin on. Tuskin se itekseen vääntyy jos ei ala asettamaan kovaa painetta kulmassa. Nokia toki saa nitistä ja natista jo ostettaessa, mutta Applen pitää kestää ydinsota.

Mä en ole ikinä uskaltanut pitää puhelinta takataskussa, pelännyt aina, että istun sitten vahingossa jonkun kovan kikkareen päälle ja lasi menee vituiksi siitä. Kai se taipuu jos tarpeeksi vääntää kun metallia kuitenkin on. Tuskin se itekseen vääntyy jos ei ala asettamaan kovaa painetta kulmassa. Nokia toki saa nitistä ja natista jo ostettaessa, mutta Applen pitää kestää ydinsota.

Älä nyt vedä nokiaa tähän, mutta mitä noita uusia lumioita olen kaupassa hypistellyt niin kovin jämäköiltä ne kyllä vaikuttaa.

Mulle puhelin on käyttöesine ja se, että se vähän käytössä kolhiintuu/vääntyy ei minua haittaa, mutta ymmärrän kyllä niitäkin joita tuollainen taipuminen haittaa. Voi olla jollekin sama asia, kuin itselle esim. auto. Kyllä se vituttaa jos joku lyö parkkipaikalla mun rakkaaseen peltilehmään ovellaan vekin kylkeen. Eihän sekään käyttöä haittaa mutta vituttaa.

Onhan tuo Nokian käyttämä polykarbonaatti huolettomampi materiaali kuin alumiini. Alumiini näyttää taas hienommalta uutena ja siitä saa tehtyä kevyempiä ja ohuempia puhelimia.

Noh, nythän on huhuttu että myös Nokian seuraava Lumia malli on alumiinista joten sitten on sekin ero poissa. Ja aika monellahan nuo puhelimet on merkistä riippumatta jossain silikoni kortsussa ettei varmaan oli kovin suurta merkitystä mistä puhelin on tehty kunhan järellistä käyttöä kestää.

...ja nuo Applen taipumiset, heh, johonkin pöytää vasten painellaan ja ihmetellään kiikkaako. Jos ei olisi suora takakansi niin ei pystyisi edes näkemään mahdollista vääntymistä :)

Onhan tuo Nokian käyttämä polykarbonaatti huolettomampi materiaali kuin alumiini. Alumiini näyttää taas hienommalta uutena ja siitä saa tehtyä kevyempiä ja ohuempia puhelimia.

Noh, nythän on huhuttu että myös Nokian seuraava Lumia malli on alumiinista joten sitten on sekin ero poissa. Ja aika monellahan nuo puhelimet on merkistä riippumatta jossain silikoni kortsussa ettei varmaan oli kovin suurta merkitystä mistä puhelin on tehty kunhan järellistä käyttöä kestää.

...ja nuo Applen taipumiset, heh, johonkin pöytää vasten painellaan ja ihmetellään kiikkaako. Jos ei olisi suora takakansi niin ei pystyisi edes näkemään mahdollista vääntymistä :)
Nyt jaksaa sitten heikommat pakkotoiston kaveritkin kantaa puhelinta, kun saa kevyellä alumiinikuorella:D
Ps Mike natiseeko sun 920, vai onko se kaverinveljensiskon 920 mikä on natissut;)

Mike: Kerro ihan oikeesti, mistä toi Nokia-viha johtuu? Onko se ainoastaan paskoista tuotteista vai jostain muusta? Itselläni ei ole Nokian tuotteita, mutta toivon silti, että ko. yritys menestyisi. Saataisiin työpaikkoja, verotuloja, positiivisia uutisia, positiivisia tulosvaroituksia jne. Olisi hieman nousukauden meininkiä ja ihmisillä töitä. Muutenkin Suomen menestyminen mahdollistaisi esimerkiksi sen, että näitä veroja ei tarvitsisi maksaa niin perkeleesti. Etkö sä sitäkin vihannut normikansalaista enemmän, mikä tässä on taustalla? Saat kuitenkin lafkaasti tässä maassa pyörittää ja tämän maan teitä, katuvaloja ja muita palveluja käyttää. Siihenhän näitä veroja käytetään.

Nokia toki saa nitistä ja natista jo ostettaessa, mutta Applen pitää kestää ydinsota.

Ei tietenkään saa Nokiakaan nitistä ja natista sen enempää kuin mikään muukaan. 808:n kanssa on tässä oltu yhdessä vasta niin vähän että aikaista sanoa että miten kestää, tippunut vasta kaksi kertaa kädestä kovalle maalle mutta kyllähän puhelinten tuollaiset kuuluukin kestää. Molemmat putoamiset tapahtuivat valokuvatessa käsi ojennettuna vähän erikoisempia kuvakulmia jolloin luuri lipsahti kädestä.

Toisen kerran jälkeen kiinnitinkin luuriin sen mukana tulleen rannelenkin jonka olen tuon jälkeen pujottanut ranteeseen vastaavissa tilanteissa, nyt on uskaltanut sitten kuvata semmoisissakin tilanteissa joissa luuri voisi olla oikeasti kokonaan mennyttä jos tipahtaisi alas :) Ja edellinen N8:han kesti minulla suurinpiirtein ydinsodan ainakin jos tuttujen lukuisiin lasivikaisiin nelosomenaluureihin vertasi ;)

- H

Mike: Kerro ihan oikeesti, mistä toi Nokia-viha johtuu?

Muistan lukeneeni täältä että vaikka Nokia tekisi kuinka hyvän luurin niin Mike ei sitä voisi käyttää vain koska siinä lukisi Nokia? Oliko se noin vai muistanko väärin? Tuota taustaa vasten toki voi sitten mietiskellä että tuleeko sieltä noksujen luureista koskaan mitään mielipidettä joka ei olisi valmiiksi voimakkaasti värittynyt... ja taitaa olla sama asia Windowsin kanssa? :D

Itsellä ei olisi mitään ongelmaa käyttää mitä ja minkä merkkistä luuria vaan. Tällä hetkellä se nyt sattuu olemaan N808 mutta tulevaisuudessa se voi olla jokin ihan muun valmistajan laite mikä vastaa tarpeisiini.

- H

Mitä ihmeen offtopicia te täällä väännätte. Mikehän on melkein kehunut Nokian viimeaikaisia luureja. Tää on iPhone ketju, tappeluketju on toisaalla.

Mun mielestä Nokia on erittäin miellyttävä siltä osin, että maksavat mahdollisimman vähän veroa tähän maahan, ihan oikein kun vituttaa tän maan verotus, hyvä että joku protestoi vastaan. Samoin 920 vaikuttaa oikein pätevältä luurilta mitä 30 minsaa räpeltelin kun jouduin venttaan sim-korttia Elisan liikkeessä. Ei mua haittais vaikka natisiskin, eikä mua haittaa että iPhone naarmuuntuu kun sitä pidän metalliesineiden kanssa ilman kuoria samassa taskussa. Eikä mua haittaa, että jonkun jantterin iPhone taittuu takataskussa. Mut näyttää Apple-hatereita vaivaavaan KAIKKI Appleen liittyvä, eniten Applen käyttäjien kommentit.

Nokian 920 ketjusta voitte lukea yhden kommentit natisevasta luurista + 20 muusta viasta ko. luurissa. IMO kaikissa luureissa on jotain vikaa, mut Applessa ei saisi olla vikaa, koska jos siinä on mitä tahansa, nostaa haterit metelin.

Mut Apple-haterit tunnetaan siitä, että ihan vitun sama mitä Applesta kommentoi tai mitä ne tekee, niin ne kuitenkin valittaa. Ne voi tähän viestiin perään inistä ihan pokkana, että haukuin juuri Nokian luurin pahimpaan helvettiin.

Ja te murot tuotte forumille Apple-vastaisia viestejä MONIN määrin enemmän. Koitin vain esittää että ei se muissa merkeissä haittaa pätkääkään vaikka ne vääntyis tai natisis, mutta Applessa jumalauta kaikesta itketään. Nyt varmaan jaksetaan päivitellä tota taittumista kuin se olis jokapäiväistä. Sit voitais palata antennivikaan, josta lässytettiin viikkotolkulla. Sitten takas maalien naarmuuntumiseen ja sit taas jotain uutta. Periaate on vain vittu kitistä. Painukaa vittuun tästä ketjusta jo kun teillä ei ole iPhonea edes, vaan tarkoitus on vain soittaa suuta.

http://www.pakkotoisto.com/search.php?searchid=7714905

Mulla on edelleen sekä iPhone4s ja uusin iPad. Ja nuo on ihan siitä syystä, että ne on mulle parhaita tällä hetkellä.

Joku voi tehdä paremman enkä mä silti sitä välttämättä osta. Ja samanlailla se haittaa jos jossakin muissa on vikoja; ne ei vaan kiinnosta massoja niin niistä ei jauheta. Ei kukaan ole tekemässä mitään Nokian tai Samsungin tappajia, kaikki tekee aina iPhonen/iPadin- tappajia. Kai nuo on siinä mielessä asettunut standardeiksi, että niiden vain oletetaan toimivan aina ja aina ja edelleen. Ja jos niissä huomataan jotain niin siihen puututaan. Piste. Ei noita pidä henkilökohtaisesti ottaa.

No sanotaan sitten ip5:n käyttäjän suusta että ei tämä mikään erikoinen ole. Itkekää.

Ja tämä tulee sen suusta joka on aikasemmin käyttänyt Androidia, toisin kun Mike joka ei tiedä mistään mitään, koska kokemusta ei ole muista laitteista.

Tosin, tämäkin voisi olla tuolla tappeluketjussa. Noh, te alotitte :) Ärsyttää vaan tollane kitinä kun ei ole edes vertailukohdista mitään kokemusta.

No sanotaan sitten ip5:n käyttäjän suusta että ei tämä mikään erikoinen ole. Itkekää.

Ja tämä tulee sen suusta joka on aikasemmin käyttänyt Androidia, toisin kun Mike joka ei tiedä mistään mitään, koska kokemusta ei ole muista laitteista.

Tosin, tämäkin voisi olla tuolla tappeluketjussa. Noh, te alotitte :) Ärsyttää vaan tollane kitinä kun ei ole edes vertailukohdista mitään kokemusta.
Voisin väittää, että suurimmalla osalla iPhonen kritisoijista semmoista ei ole. Sama Apple vc pc puolella, karmee poru Macista vaikka tuurilla ovat semmoisen edes nähneet. Suurimmalla osalla Macin käyttäjistä kuitenkin on kokemusta Windowsista.

iPhone oli erikoinen kun se julkaistiin, sittemmin ei ole erikoista luuria kukaan tehnyt. Seuraavaa formaattia odotellessa.

iPhone oli erikoinen kun se julkaistiin, sittemmin ei ole erikoista luuria kukaan tehnyt. Seuraavaa formaattia odotellessa.

Tämä on kyllä totta.

btw, tiesittekö että iphone on kaikkien aikojen 2. myydyin tuote.
http://www.marketwatch.com/story/the-best-selling-products-of-all-time-2012-06-29

Ja en sano että tämä huono olisi. En myöskään saa kaikkea hyötyä irti, koska ei ole muuta Applen perheeseen liittyvää laitetta. Nämä kai keskutelee aika hyvin keskenään. Oikeastaan pyysin työpuhelimeksi ip5:sen vain sen takia että koko oli sopiva. Ja onhan se yleisesti aika siisti peli. Ei kuitenkaan varmaan herätä enää niin paljon mielipiteitä kun sillon ilmestyttyään.

Kyllä seuraava läppärikin on varmaan apple (jos rahaa viitsin panostaa), ihan mielenkiinnon takia :) Tuo air 13" on kyllä aika upea peli.

Tämä on kyllä totta.

btw, tiesittekö että iphone on kaikkien aikojen 2. myydyin tuote.
http://www.marketwatch.com/story/the-best-selling-products-of-all-time-2012-06-29

Ja en sano että tämä huono olisi. En myöskään saa kaikkea hyötyä irti, koska ei ole muuta Applen perheeseen liittyvää laitetta. Nämä kai keskutelee aika hyvin keskenään. Oikeastaan pyysin työpuhelimeksi ip5:sen vain sen takia että koko oli sopiva. Ja onhan se yleisesti aika siisti peli. Ei kuitenkaan varmaan herätä enää niin paljon mielipiteitä kun sillon ilmestyttyään.

Kyllä seuraava läppärikin on varmaan apple (jos rahaa viitsin panostaa), ihan mielenkiinnon takia :) Tuo air 13" on kyllä aika upea peli.

Kyllähän tuolla listalla ohi menee esim. harry potterit, pleikkarit ja Mariot.

Aika valikoitu amerikkalaislähtöinen lista näytti olevan. Eihän yhtä ja samaa iPhonea ole edes tehty viittä vuotta.
Nokian 1100 mallia on myyty 200 miljoonaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom