Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on Elisa viihteessä sellaista 12-14megaa ja sillä pitäisi näkyä HD lähetykset moitteitta.
Lupaavat tosin 20 megaa.
Sellaista on täällä maalla:D

Mulla on 200/10 welho himassa, josta ei ole mitään iloa kuin vain Xboxilla kun se on suoraan piuhalla kiinni. Toiseen huoneeseen antaa 26 megaa alas wlanissa pääkoneelle, joten melkein pitäis mennä laskemaan nopeutta.

Tänään huomasin sellasen jutun kun soitin emännän puhelimesta omaan puhelimeeni, niin emännän puhelin hälyttää kaksi kertaa eikä minun puhelimessa näy että puhelin soisi, vasta kolmannella "tuuttauksella" mun puhelin alkaa soimaa. Ja vähän ennen tota kolmatta tuuttausta mun puhelin tipahtaa LTE:stä 3g:hen. Osaako kukaan sanoa mistä toi johtuu?

Mitä kuulokkeita käytätte luurinne kanssa? Nimittäin applen omista kuulokkeistahan vuotaa ääni läpi melkein yhtä lujaa kuin sen kuulet omaan korvaan. Ja jos volumet on pienellä niin kuulet kaikki muut äänet oman musiikin päälle.

Sennheiser IE80

http://www.sweetwater.com/images/items/1800/IE80-xlarge.jpg

Vähän paremmat tosin. Parhaat mitä mulla on tähän mennessä ollut. Aika ikävää on se, että kerran kun kunnoisilla kuuntelee, niin noi muut on ihan kuraa. En viitti koittaa parempia sen takia ennenkuin on ostettava uudet.

Tänään huomasin sellasen jutun kun soitin emännän puhelimesta omaan puhelimeeni, niin emännän puhelin hälyttää kaksi kertaa eikä minun puhelimessa näy että puhelin soisi, vasta kolmannella "tuuttauksella" mun puhelin alkaa soimaa. Ja vähän ennen tota kolmatta tuuttausta mun puhelin tipahtaa LTE:stä 3g:hen. Osaako kukaan sanoa mistä toi johtuu?
omppufoorumilta osasivatkin jo vastata tohon.

"Viimeksi ku haastattelin Surinan asiantuntijaa joka soitti vikailmoituksen johdosta et luurin kuuluukin tiputtaa itsensä 4Gstä 3Ghen ku puhelu tulee koska kuulemma LTE verkossa ei puhelut kulje vain data. Puhelinmalleissa kuulemma eroja kuinka nopeasti tekevät ton LTE-3G vaihdon. Itse huomannut et parasta vaan pitää LTE täppää pois päältä ellei välttämättä tarvitse nopeampaa yhteyttä. Ei oma i5nen ainakaan viellä saumattomasti osaa tota verkkojen vaihtoa hoitaa ilman satunnaisia jumituksia."

Uuden päivityksen myötä ainakin itse olen huomannut, että kentät on huonontuneet suunnattomasti. Varsinkin Itä- Suomessa. Ennen 3G aluetta oli yllin kyllin ja netti toimi kun junan vessa. No nyt samoissa paikoissa kentät häviää ihan totaallisesti..Ei siis puhettakaan että vois vaikka Ilta Sanomat lukea. Eilen funtsin et varmaan joku vika luurissa et lähtee kyllä huoltoon mut tänään huomasin tämän:

Puhelimena i5

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288539437322.html

Maanantaina aukee samallainen lliittymä kun nyt on mut ja puhelimeksi tulee 4s missä ei ole uutta päivitystä että miten puhelimet toimii samoilla alueilla.

Uuden päivityksen myötä ainakin itse olen huomannut, että kentät on huonontuneet suunnattomasti. Varsinkin Itä- Suomessa. Ennen 3G aluetta oli yllin kyllin ja netti toimi kun junan vessa. No nyt samoissa paikoissa kentät häviää ihan totaallisesti..Ei siis puhettakaan että vois vaikka Ilta Sanomat lukea. Eilen funtsin et varmaan joku vika luurissa et lähtee kyllä huoltoon mut tänään huomasin tämän:

Puhelimena i5

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288539437322.html

Maanantaina aukee samallainen lliittymä kun nyt on mut ja puhelimeksi tulee 4s missä ei ole uutta päivitystä että miten puhelimet toimii samoilla alueilla.

Mielenkiintoinen juttu sinällään että tuo 6.1 päivitys korjasi itelläni kuuluvuusongelmat 3G-alueella sataprosenttisesti. Ennen tuota päivitystä pomppi kuuluvuus ihan tässä Helsingin keskusta-alueella (ja monessa muussakin paikassa missä kuuluvuus aina muilla luureilla ollut loistava) mäihällä yhden 3G-tolpan ja EDGEn välillä milloin mitenkin. Olin itsekin jo huoltoon viemässä mutta kun ajoi tuon päivityksen niin on toiminut siitä lähtien virheettä mitä Helsingissä, Turussa ja ympäri Keski-Suomea olen tähän mennessä kerennyt kokeilemaan. Ja iPhone femma siis käytössä täälläkin.

Tämä nyt ei omaan tilanteeseesi valitettavasti auta tuon taivaallista, mutta ajattelin postauksesi lainata kun tuo uutinen siinä niin näppärästi oli messisä.

Onko kenelläkään ollut iOS 6.1 kanssa (puhelin tai iPad) ongelmia exchange-serverillä pidettyjen kalenterikutsujen hyväksymisessä. Meillä ei ole firmassa annettu ohjeita sen suhteen, mutta olen kuullut, että jotain häikkää olisi ollut ja esim. kokouskutsuja ei pitäisi hyväksyä iPadillä tai iPhonella toistaiseksi, joten olen varonut tähän saakka.

Onko kenelläkään ollut iOS 6.1 kanssa (puhelin tai iPad) ongelmia exchange-serverillä pidettyjen kalenterikutsujen hyväksymisessä. Meillä ei ole firmassa annettu ohjeita sen suhteen, mutta olen kuullut, että jotain häikkää olisi ollut ja esim. kokouskutsuja ei pitäisi hyväksyä iPadillä tai iPhonella toistaiseksi, joten olen varonut tähän saakka.

http://www.macrumors.com/2013/02/15...scode-bugs-reportedly-coming-early-next-week/
http://www.macrumors.com/2013/02/14/apple-says-ios-6-1-exchange-bug-fix-is-on-the-way/

Bugi käyttiksessä, korjaus tulee tuon huhun mukaan jo alkuviikosta

Voihan nakki, päivitin vihdoin tohon vitoseen ja eeeihän se suostu avaan exchange-tiliä.... kyseessä firman sposti ja valittaa, et väärä salasana... vaik ei oo. Yritin googlettaa, mut en saanu toimiin kokeilemillani vinkeillä.

Onko jollain ollut samoja ongelmia?

Voihan nakki, päivitin vihdoin tohon vitoseen ja eeeihän se suostu avaan exchange-tiliä.... kyseessä firman sposti ja valittaa, et väärä salasana... vaik ei oo. Yritin googlettaa, mut en saanu toimiin kokeilemillani vinkeillä.

Onko jollain ollut samoja ongelmia?

Itellä duunin exchange-tili ja toimii hyvin.

Mul ilmesty iphone 5 mielenkiintonen ongelma. Ilman varotusta alkaa hidasteleen ensin, sit alkaa ottaan kosketuksia ihan muualta ku mihin kohtaa koskee. Välillä jopa availee ohjelmia vaikkei koske näyttöön. Eli käyttökelvoton, korjaantuu boottaamalla. Toistuu parin päivän välein.
Ja olen resetoinut ja palauttanut, ei auttanut. :/

putos eilen luuri vessanpönttöön perkele. pimeeksihän se meni melkein välittömästä. iFiksauksen uunissa kuivaamis neuvo onneksi seivas tilanteen. saahan nähdä miten pitkään toimii. toistaiseksi toimii moitteetta.

putos eilen luuri vessanpönttöön perkele. pimeeksihän se meni melkein välittömästä. iFiksauksen uunissa kuivaamis neuvo onneksi seivas tilanteen. saahan nähdä miten pitkään toimii. toistaiseksi toimii moitteetta.

Miten kauan pidit uunissa ja millä asteella? Tai mitä siis tarkalleen teit?

50 astetta, kun ei pienemmälle saa. oisko ollu tunnin verran. pidin hetken myös leivinuunissa jossa oli vähemmän lämpöä =)

oli puhelin melkoisen lämmin tuon session jälkeen mutta tosiaan toimii moitteetta. myytäväksihän tuosta ei enää ole, koska "kosteusanturit" on lauenneet jne.

Suositut

Back
Ylös Bottom