- Ikä
- 46
Mikäs slimmi suojakotelo tälle kannattaisi laittaa? Poetic Atmosphere olisi passeli, mut aika nihkeesti tuntuu löytyvän mistään http://www.youtube.com/watch?v=7risTnwa3uc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Elisa viihteessä sellaista 12-14megaa ja sillä pitäisi näkyä HD lähetykset moitteitta.
Lupaavat tosin 20 megaa.
Sellaista on täällä maalla:D
omppufoorumilta osasivatkin jo vastata tohon.Tänään huomasin sellasen jutun kun soitin emännän puhelimesta omaan puhelimeeni, niin emännän puhelin hälyttää kaksi kertaa eikä minun puhelimessa näy että puhelin soisi, vasta kolmannella "tuuttauksella" mun puhelin alkaa soimaa. Ja vähän ennen tota kolmatta tuuttausta mun puhelin tipahtaa LTE:stä 3g:hen. Osaako kukaan sanoa mistä toi johtuu?
Uuden päivityksen myötä ainakin itse olen huomannut, että kentät on huonontuneet suunnattomasti. Varsinkin Itä- Suomessa. Ennen 3G aluetta oli yllin kyllin ja netti toimi kun junan vessa. No nyt samoissa paikoissa kentät häviää ihan totaallisesti..Ei siis puhettakaan että vois vaikka Ilta Sanomat lukea. Eilen funtsin et varmaan joku vika luurissa et lähtee kyllä huoltoon mut tänään huomasin tämän:
Puhelimena i5
http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288539437322.html
Maanantaina aukee samallainen lliittymä kun nyt on mut ja puhelimeksi tulee 4s missä ei ole uutta päivitystä että miten puhelimet toimii samoilla alueilla.
Onko kenelläkään ollut iOS 6.1 kanssa (puhelin tai iPad) ongelmia exchange-serverillä pidettyjen kalenterikutsujen hyväksymisessä. Meillä ei ole firmassa annettu ohjeita sen suhteen, mutta olen kuullut, että jotain häikkää olisi ollut ja esim. kokouskutsuja ei pitäisi hyväksyä iPadillä tai iPhonella toistaiseksi, joten olen varonut tähän saakka.
Voihan nakki, päivitin vihdoin tohon vitoseen ja eeeihän se suostu avaan exchange-tiliä.... kyseessä firman sposti ja valittaa, et väärä salasana... vaik ei oo. Yritin googlettaa, mut en saanu toimiin kokeilemillani vinkeillä.
Onko jollain ollut samoja ongelmia?
putos eilen luuri vessanpönttöön perkele. pimeeksihän se meni melkein välittömästä. iFiksauksen uunissa kuivaamis neuvo onneksi seivas tilanteen. saahan nähdä miten pitkään toimii. toistaiseksi toimii moitteetta.