Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Kerro lisää? Meitä kaikkia varmasti kiinnostaa.
Itsellä on OEM piuha nyt mukana matkalla. Gigantista ostettu tarvikelaturi jäi kotia.
Tartteeko aina piruilla? Onko sulla jotenkin huono olla? Tommosen turhan vittuilun voisit lopettaa. Sori OT, mut oli pakko

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuli mieleen yksi kysymys, eli onko toi jotenkin maksullista, kun puhelin(iphone4) yhdistää koko aika automaattisesti nettiin? Ja tässä tapauksessa käyttää koko aika naapurin langatonta, joka ei näköjään ole suojattu. Ja muutenkin julkisilla paikoilla yhdistää automaattisesti nettiin, onko tämä maksullista ja jos on, niin kuinka muutan asetuksista tämän ettei yhdistä automaattisesti?

Puhelimeni on tällä hetkellä jäädytettynä, netti näyttää ainoastaan pelaavan.

Nyt tuli mieleen yksi kysymys, eli onko toi jotenkin maksullista, kun puhelin(iphone4) yhdistää koko aika automaattisesti nettiin? Ja tässä tapauksessa käyttää koko aika naapurin langatonta, joka ei näköjään ole suojattu. Ja muutenkin julkisilla paikoilla yhdistää automaattisesti nettiin, onko tämä maksullista ja jos on, niin kuinka muutan asetuksista tämän ettei yhdistä automaattisesti?

Puhelimeni on tällä hetkellä jäädytettynä, netti näyttää ainoastaan pelaavan.

Wlan ei maksa mitään puhelimen osalta.

Miten hyvin Iphone toistaa videoita netista?

Omalla HTC:lla on ongelma etta jotku videot toimii, toiset ei. Esim. upotetut youtube-videot ei yleensa toimi, sitten tuolla youtute-appsilla ei loyda kaikkia videoita/tai tulee herja ettei videota voida toistaa (kay tosi usein).

Entas jos lataan vaikka jonkun sarjan ja siirran puhelimeen, onnistuuko ihan heittamalla? Olisi siisti tsekkailla jotain sarjaa vaikka bussissa istuessa.

Ainut mita ma kammoksun applessa on se itunes. Olen tottunut siirtamaan kaiken median ihan vaan siirtokovalevy-tyyliin, onhan se nyt helpointa ja nopeinta.

JOssain kohtaa koitin jotain ruotsin serkun sarjoja mätkiä puhelimeen, mutta ei siitä mitään tullut aina ne oli jossain väärässä muodossa ja olisi pitänyt säätää niin perkeleesti. Ei jaksanut kiinnostaa, varsinkaan kun sen piti vaan toimia.

Itunes on melko hanurista, mutta kyllä sillä toimeen tulee. PC-puolelta en osaa sanoa, mutta kyllä mä olen mäkillä oppinut elämään sen kanssa. Pilvipalvelut on tuonut helpotusta tuohon massamuistina toimintaan.

Applikaatioiden kautta mä katson kaiken online sisällön. Flash ei pelaa, joten varmaan jotain ongelmaa on odotettavissa. Eikä varmasti silverlight myöskään. Ei ainakaan ilman Jailbrakea.

Ainut mita ma kammoksun applessa on se itunes. Olen tottunut siirtamaan kaiken median ihan vaan siirtokovalevy-tyyliin, onhan se nyt helpointa ja nopeinta.
Ja sitten kun muut siirtää kaiken puhekomennoilla nanosekunissa, niin sanot edelleen, että oot tottunut siirtämään kovalevyltä ja pysyt siinä sen takia. Musiikin siirtämisessä pitää olla oikeesti aika tyhmä jos iTunes on vaikea.

Okei. Mulla on androidin tablet (Transformer) joka "vaan toimii" kaiken median kanssa (sen kun dumppaa fileet laitteeseen ja kaikki toistuu). Mutta se on kuitenkin 10" eli ei mene taskuun, joten kaipaisin vahan sen korvaajaa tosta Iphonesta.

Flash ei pelaa. :/

- - - Updated - - -

Ja sitten kun muut siirtää kaiken puhekomennoilla nanosekunissa, niin sanot edelleen, että oot tottunut siirtämään kovalevyltä ja pysyt siinä sen takia. Musiikin siirtämisessä pitää olla oikeesti aika tyhmä jos iTunes on vaikea.

Tyoskentelen IT alalla, eli olen aika yksinkertainen.

Musat tulee nykyisin spotifysta, riittava valikoima.

Olen sen verta old school etta kuuntelen viela ihan kamaa CD levyilta. :D En ma jaksa niita siirtaa digitaaliseen muotoon.

Pelaako jengi paljon iphonella? Itse rakastan kaikkia noita puzzlepeleja, Angry Birds, Bejeweled jne. Pitaapa tutustua valikoimaan.

Pelaako jengi paljon iphonella? Itse rakastan kaikkia noita puzzlepeleja, Angry Birds, Bejeweled jne. Pitaapa tutustua valikoimaan.
Kyllä.. Koulussa tulee pelattua paljonkin.. Bad piggies, The Simpsons tapped out, SANAJAHTI ( aivan helvetin koukuttava ) jnejne. Kannattaa katsella suosituimpia pelejä ja kokeilla kaikenlaisia. :)

Minkakohanlaista kaistaa sita tarttis mobiilidatan suhteen? Himassa on WLAN, oikeastaan mobiilidataa kaytan vaan sahkopostien, mobiiliuutissivujen ja facebookin lukemiseen.

Halvin paketti olisi 150megaa per kk. Seuraava olisi 500megaa, mutta alkaa olla jo vahan turhan tyyrista. Aika nihkeeta on tarjonta...

Minkakohanlaista kaistaa sita tarttis mobiilidatan suhteen? Himassa on WLAN, oikeastaan mobiilidataa kaytan vaan sahkopostien, mobiiliuutissivujen ja facebookin lukemiseen.

Halvin paketti olisi 150megaa per kk. Seuraava olisi 500megaa, mutta alkaa olla jo vahan turhan tyyrista. Aika nihkeeta on tarjonta...

Mulla on pushmail +satunnainen surffaus vieny jotain 200-250 megaa nyt about kuukaudessa, 3G:llä siis. Wlani tohon päälle toki. Normikäyttö mun mielestä riittää 150 megaa helposti.

Miten hyvin Iphone toistaa videoita netista?

Omalla HTC:lla on ongelma etta jotku videot toimii, toiset ei. Esim. upotetut youtube-videot ei yleensa toimi, sitten tuolla youtute-appsilla ei loyda kaikkia videoita/tai tulee herja ettei videota voida toistaa (kay tosi usein).

Entas jos lataan vaikka jonkun sarjan ja siirran puhelimeen, onnistuuko ihan heittamalla? Olisi siisti tsekkailla jotain sarjaa vaikka bussissa istuessa.

iTunes on oikeestaan aika loistava tavallaan. Saa tosihyvin musat tms. järjestettyä, mutta nyt on ollut joku juttu, että soittolistat joissa on videoita eivät näy... -.-'
Videoista myös se, että jostain ihmeen syystä itellä ainakin pystyy iTunesista itse kännykkään siirtämään vain 360p(vai oliko 480) laatua maksimissaan. HD:t 720 ja 1080(ainakin 720) näkyvät, kyllä esim. youtubesta kännykällä, mutta jos oon 720p videon koneelle ladannu ja koitan sen siirtää iTunesiin, niin iTunesiin siirtyy, mutta ei suostu synkoroidessa siirtään ite puhelimeen.

Mutta tosiaan iTunesia en kovasti pelkäis, jos jotain sarjoja sinne siiät, niin riippuen ootko millasessa muodossa hankkinu nii löytyy joko ihan omasta kansiostaan tai Elokuvat osiosta.

Tulee pelattua paljon!! Kaikki julkaistut Angry Birdsit pelattu läpi!! Muita ihan parhaita pelejä on plants vs. zombies, peggle, bejeweled. Ja aivan ylivoimainen autopeli, jota kyllä ei tuu enään luurilla pelailtua, vain iPadilla, on Reckless racing.

No nyt on iPhone5. Vitukas tässäkin kuten nelkussa tuntuu olevan tuo, että kun puhut puhelua ja samaan aikaan lyö muistutuksen päälle niin se alkaa piipittämään ja surisemaan korvaa vasten. Saako tän pois millään?

iOS 6.0.1 ladattavissa. Itellä on jo asennettuna. Kun asensi niin halusi tehdä ensin jonkun päivittäjä softan, mutta lähti heti kun käynnistyi uudestaan.

Mulla kun on ainoa nettiyhteys tää iPhone, niin suorastaa vituttaa toi että se pitää sitten maksaa pre-paid mokkulaan lisää aikaa iPhonen päivityksen reikisteröintien vuoksi.

Mene etsimään kaupungille ilmaista wifiä.. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom