Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
iPhone 5 hommattu. Lyhyen tutustumisen jälkeen hieno laite. Yksi selkeä miinus löyty. Kalenterissa olevasta tiedosta ei saa poimittua siihen kirjoitettua numeroa, että pääsisi soittamaan siihen suoraan.
Onko jollain vinkkiä tähän?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iPhone 5 hommattu. Lyhyen tutustumisen jälkeen hieno laite. Yksi selkeä miinus löyty. Kalenterissa olevasta tiedosta ei saa poimittua siihen kirjoitettua numeroa, että pääsisi soittamaan siihen suoraan.
Onko jollain vinkkiä tähän?
Hä, eikö? Kyllä ainakin 4S:ssä onnistuu (iOS 6.0) sekä numeroihin suoraan soittaminen että navigointi osoitteisiin.

Hä, eikö? Kyllä ainakin 4S:ssä onnistuu (iOS 6.0) sekä numeroihin suoraan soittaminen että navigointi osoitteisiin.

Ei mulla anna kopioida sitä. Mä siis kirjoitan kalenteriin (Google) asiakkaan nimen, osoitteen ja puh.nron. Jos mun täytyy soittaa asiakkaalle nopeasti, niin Windows-luurilla ja androidill on päässyt soittaa suoraan siitä. Nyt ei ainakaan heti onnistu. Nyt mulla on Mac ja iPhone, et voin käyttää tarvittaessa jotain muutakin kalenteria.

Hipelöin tänään taas Gigantissa iPhone vitosta. On se kyllä hieno laite, ja tuntuu nopealta. Tuo uusi pidempi muoto on vähän hankala pienisormiselle yhdellä kädellä, mutta muuten oli ihan vakuuttava. Metallitausta suorastaan huokui arvokkuutta. Jos ei olisi ollut niin paljon ongelmia tään nelosen kanssa, niin saattaisin vaihtaa tuohon, kun aika jättää tästä puhelimesta. Ja sekin rajoittaa, ettei Applen laitteita saa toimintakuntoon ilman tietokonetta, mikä on aivan käsittämätöntä pilvipalveluiden aikakaudella :(

Tarkoitat varmaan, että ilman wifiä.. :)

:D Kauheeta.. Nojoo, perseestähän tuo on jos sen takia joutuu lähteä etsiskelemään wifiä kaupungilta..

No siis, ohan tuo oikeasti hieman kummallista.

Vitonen tilattu, kuullu juttuja että helposti menisi näyttö paskaksi. Kannattaako tuohon jotain suojakuorta hommata, ja jos, millaista?

Vitonen tilattu, kuullu juttuja että helposti menisi näyttö paskaksi. Kannattaako tuohon jotain suojakuorta hommata, ja jos, millaista?
Pudottamalla rikottu? Varmaan kaikki luurit hajoaa jos just sopivassa kulmassa osuu. Joten jos pelkää tota, niin kuoret peliin. Mä en ole onnistunut vielä yhtäkään iPhonea hajottamaan näytön osalta ja ovat kyllä putoilleet miten sattuu. Ei se näyttö siis mihinkään hajoa, ellei huono tuuri käy.

Mullakaan ei oo tiputtamalla mennyt yksikään näyttö rikki.. Yksi meni kun tiputin 30kg käsipainon siihen päälle, mutta tuota tuskin olisi muukaan kestänyt..

Pudottamalla rikottu? Varmaan kaikki luurit hajoaa jos just sopivassa kulmassa osuu. Joten jos pelkää tota, niin kuoret peliin. Mä en ole onnistunut vielä yhtäkään iPhonea hajottamaan näytön osalta ja ovat kyllä putoilleet miten sattuu. Ei se näyttö siis mihinkään hajoa, ellei huono tuuri käy.

Ok, eiku tuolta katoin. Tosin ei noilla suojakuorilla sitten ollut apua :)
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=71&t=188746&start=625

Ehkä pärjätään ilman kuorta sitten kuitenkin, on se paljon siistimpi niin :)

ps. eka iphone, pistän viikon päästä fiiliksiä. Vertailukohtana on Samsung galaxy s1 jossa vanha android (2.3 tjsp.).

Mene App Storeen, Esittelyssä, Kategoriat, App collections. Sieltä löytyy kaikenlaista. Varsinkin siinä missä on suorakaiteen muotoisia laatikoita, kun rullaat sitä niin sieltä tulee kaikkia kategorioita. Samoiten löytyy kun menet pelkästään esittelyssä ja sitten selaat niitä samoja.. Top 25 listat kannattaa tsekata myös!

Mene App Storeen, Esittelyssä, Kategoriat, App collections. Sieltä löytyy kaikenlaista. Varsinkin siinä missä on suorakaiteen muotoisia laatikoita, kun rullaat sitä niin sieltä tulee kaikkia kategorioita. Samoiten löytyy kun menet pelkästään esittelyssä ja sitten selaat niitä samoja.. Top 25 listat kannattaa tsekata myös!

Asia selvä, onko sinulla omia ehdotuksia? Itse saan puhelimen vasta ensi viikon alussa.

Mulla on itellä aika vähän sovelluksia. Kaikki tarpeelliset.. Flaslight, Iltalehti, Sounhound (etsii kappaleet), Imdb, minun sonera (jos siis on soneran liittymä), sitten kaikenmoisia pelejä tulee kokeiltua. :) Yllättävää miten vähän sovelluksia sitä onkaan puhelimessa.. :)

Mitäs hyviä appseja on?

Riippuu ihan kamalasti mistä pidät. Suurin osa näistä on kaikille alustoille, enää ei ole tilannetta, että Applella olis ainoana jotain, vaan kyllä softaajat tekee ne sitten kaikille alustoille.

Mut killereitä on ainakin

Soundhound/Shazam
Jos pelaa Xboxilla, niin Smartglass
Dropbox, ultimaalinen must have
Forumeille Tapatalk/Forumrunner
Flashlight, kätsy fikkari ledivalolla
Facebook luonnollisesti
Flipboard, vielä makeempi iPadilla, kätevä innovatiivinen uutisjutska, Pulse on kanssa kova
Solar, upeasti ja simppelisti duunattu sääohjelma, erikoisin ja yksinkertaisin kaikista vastaavista
JotNot pro, skanneri

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom