- Ikä
- 48
Ittellä käytössä ollut puolisen vuotta 4s WHITE 32gb enkä vaihtas mistään hinnasta ! Ehdottomasti PARAS .. !!
Mä oon sun kans kyllä ihan samaa mieltä. Vitoseen vois vaihtaa, ehkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ittellä käytössä ollut puolisen vuotta 4s WHITE 32gb enkä vaihtas mistään hinnasta ! Ehdottomasti PARAS .. !!
Mä oon sun kans kyllä ihan samaa mieltä. Vitoseen vois vaihtaa, ehkä.
Onko Iphonet loppuneet kaikkialta? Olen vihdoin vaihtamassa Noksun N8 -> Iphone5 ja kolusin kaikki kaupat läpi ja ei ole missään yhtään luuria ja Soneralla sanottiin vaan tylysti, että "ei me tiedetä koska niitä tulee lisää" WTF? Eikö kukaan tiedä millon niitä tulee lisää? Onko Applella ollut aina julkaisun jälkeen ongelmia saatavuudessa?
Onko Iphonet loppuneet kaikkialta? Olen vihdoin vaihtamassa Noksun N8 -> Iphone5 ja kolusin kaikki kaupat läpi ja ei ole missään yhtään luuria ja Soneralla sanottiin vaan tylysti, että "ei me tiedetä koska niitä tulee lisää" WTF? Eikö kukaan tiedä millon niitä tulee lisää? Onko Applella ollut aina julkaisun jälkeen ongelmia saatavuudessa?
Näin on. Ei ne Applella paljon kerro koska tänne perämetsiin niitä laitteita saadaan. Niitä tulee tipoittain. Itsekin olen jonossa (valkoinen 64) mutta eipä tässä mikään kiire ole, vanha puhelin toimii hienosti. Jospa jouluksi sais.
Frendi myymässä Iphone nelostaan kun osti uuden. Kaverilla ollut käytössä, mutta hyvässä kondiksessa. Ei naarmuja, ei kolhuja, ostettu 2011 alkuvuodesta.
Paljon tosta vois maksaa? Kaveri heitti lonkalta jotain 200-250 egee, hyvä diili?
Oma HTC Wildfire alkaa olla vähän liian mopo, ei oikeen jaksa pyörittää mitään. Ois kiva vähän pelailla ja jotain mediaa pyörittää.
Kerro lisää? Meitä kaikkia varmasti kiinnostaa.Ostin si uuden lighting piuhan vitoseen, mutta unohdin seinäpistokkeeen. No tänään kävin hakeen senkin expertiltä. Nyt on oma piuha/laturi töihin ja oma kotiin.