Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ittellä käytössä ollut puolisen vuotta 4s WHITE 32gb enkä vaihtas mistään hinnasta ! Ehdottomasti PARAS .. !!

Mä oon sun kans kyllä ihan samaa mieltä. Vitoseen vois vaihtaa, ehkä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Iphonet loppuneet kaikkialta? Olen vihdoin vaihtamassa Noksun N8 -> Iphone5 ja kolusin kaikki kaupat läpi ja ei ole missään yhtään luuria ja Soneralla sanottiin vaan tylysti, että "ei me tiedetä koska niitä tulee lisää" WTF? Eikö kukaan tiedä millon niitä tulee lisää? Onko Applella ollut aina julkaisun jälkeen ongelmia saatavuudessa?

Onko Iphonet loppuneet kaikkialta? Olen vihdoin vaihtamassa Noksun N8 -> Iphone5 ja kolusin kaikki kaupat läpi ja ei ole missään yhtään luuria ja Soneralla sanottiin vaan tylysti, että "ei me tiedetä koska niitä tulee lisää" WTF? Eikö kukaan tiedä millon niitä tulee lisää? Onko Applella ollut aina julkaisun jälkeen ongelmia saatavuudessa?

Sama juttu. Kolmen viikon jonot ainakin. Dna: lla ei ole jonotusta vaan myy sitä mukaan mitä niitä tulee kauppaan. Perjantaina saavat kuulemma muutaman kappaleen.

Näin on. Ei ne Applella paljon kerro koska tänne perämetsiin niitä laitteita saadaan. Niitä tulee tipoittain. Itsekin olen jonossa (valkoinen 64) mutta eipä tässä mikään kiire ole, vanha puhelin toimii hienosti. Jospa jouluksi sais.

Montako suomeen nyt tulikaan? Joku ~300?

Näin on. Ei ne Applella paljon kerro koska tänne perämetsiin niitä laitteita saadaan. Niitä tulee tipoittain. Itsekin olen jonossa (valkoinen 64) mutta eipä tässä mikään kiire ole, vanha puhelin toimii hienosti. Jospa jouluksi sais.

Mulla on se ongelma, että vanha puhelin ei toimi hienosti :D No kärsivällisyyttä vaan, toivottavasti jouluna on taskussa uus luuri.

Ainakin DNA testaa jo Iphonen tukemia taajuuksia, kaippa niiden taajuksien tuki tulee jossain välissä?

Niin siis samsungin uusi puhelin. :)

Onko teillä ollut iPhone 5 kanssa näytön interlacing ongelmaa? (http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1471037) Itse huomasin omassani näkyvän "pystyraitoja" ja tuolla macrumorsin linkissä näkyvällä kuvalla iPhonen näyttö alkoi väpättää hervottomasti. Tottakai näyttö oli selkeästi värikylläisempi kuin nelosessa, mutta harmitti "pystyviivat" jotka tekivät näytöstä huonompilaatuisen. Vertasin omaani esillä olevaan kappaleeseen kahdessa eri liikkeessä ja näytillä olleissa puhelimissa oli selkeästi parempi näyttö (sharp?). Harmittaa, että itselle osui juuri joku surkean alihankkijan näyttö puhelimeen. Puhelin meni onneksi huoltoon, toivotaan että saisi uuden nopeasti. Huhujen mukaan mustia 64gb puhelimia olisi suht hyvin saatavilla, toivottavasti löytyy myös yksilö jossa on sharpin valmistama laadukas näyttö. Muuten iPhone 5 on ollut käytössä erinomainen, uusi kevyt design, A6 ja suurempi näyttö tekevät siitä helvetisti paremman luurin kun mitä edellinen nelonen oli.

Frendi myymässä Iphone nelostaan kun osti uuden. Kaverilla ollut käytössä, mutta hyvässä kondiksessa. Ei naarmuja, ei kolhuja, ostettu 2011 alkuvuodesta.

Paljon tosta vois maksaa? Kaveri heitti lonkalta jotain 200-250 egee, hyvä diili?

Oma HTC Wildfire alkaa olla vähän liian mopo, ei oikeen jaksa pyörittää mitään. Ois kiva vähän pelailla ja jotain mediaa pyörittää.

Frendi myymässä Iphone nelostaan kun osti uuden. Kaverilla ollut käytössä, mutta hyvässä kondiksessa. Ei naarmuja, ei kolhuja, ostettu 2011 alkuvuodesta.

Paljon tosta vois maksaa? Kaveri heitti lonkalta jotain 200-250 egee, hyvä diili?

Oma HTC Wildfire alkaa olla vähän liian mopo, ei oikeen jaksa pyörittää mitään. Ois kiva vähän pelailla ja jotain mediaa pyörittää.

vaikuttais mun korvaan ihan käyvältä hinnalta.

Joo, siis 16gt versio.

Sen verran mitä olen iifoonia käyttänyt niin olen tykännyt. Eniten diggaan androidista, mutta kun käyttö on lähinnä Spotify + pelit ja sovellukset niin eipä sen niin väliä edes. Jos tarjois vaikka 230e niin eiköhän se irtoa.

Kiitti vastauksista.

Ostin si uuden lighting piuhan vitoseen, mutta unohdin seinäpistokkeeen. :) No tänään kävin hakeen senkin expertiltä. Nyt on oma piuha/laturi töihin ja oma kotiin. :)

Ostin si uuden lighting piuhan vitoseen, mutta unohdin seinäpistokkeeen. :) No tänään kävin hakeen senkin expertiltä. Nyt on oma piuha/laturi töihin ja oma kotiin. :)
Kerro lisää? Meitä kaikkia varmasti kiinnostaa.
Itsellä on OEM piuha nyt mukana matkalla. Gigantista ostettu tarvikelaturi jäi kotia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom