Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tuli iPhone "huollosta" eli uusi laitehan sieltä tuli. :) Vittu, että tää onki nopia! :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota, oonko mä ainoa, jonka mielestä ip5 oli ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan pettymys? Taidan pitäytyä nelosessa...Mitään hyvää syytä päivitykselle nelosesta vitoseen en tosiaan keksi...

Mä kans aattelin pysyy nelosessa niin kauan kun pelaa, sit mietin vitosta tai uudempaa.
Ostin iPad3:n pahimpaan apple nälkään kun 4:lla pärjää muuten.

Jay jay onko mitään negatiivistä ilmenny vai skulaako kaikki ookoo? :)
Ei oo mitään ihmeellistä käynyt vielä, kaikki toimii niinkuin pitääkin. :) :koputtaapuuta:

Tuota, oonko mä ainoa, jonka mielestä ip5 oli ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan pettymys? Taidan pitäytyä nelosessa...Mitään hyvää syytä päivitykselle nelosesta vitoseen en tosiaan keksi...
Ulkomuodoltaan pettymys.. Olisitko halunnut vielä isomman näytön, kokonaan uuden muotoilun vai mitä? Eihän tässä paljoa uutta ole. Tehoa on kyllä ja softaahan saa päivitettyä. :)

Mike, missä kunnossa iPhone on kun pidät kaikkea samassa taskussa?

Samassa kuosissa mitä aikaisemmatkin, takakannessa ei sitten niin mitään jälkeä, ainoastaan takakannen reunat kulahtelee siitä viistosivusta. Melkoinen haloo taas tosta naarmuuntumisesta ollut. Mut joo, suurimmat itkijät on niitä, joilla ei koko luuria ole.

Samassa kuosissa mitä aikaisemmatkin, takakannessa ei sitten niin mitään jälkeä, ainoastaan takakannen reunat kulahtelee siitä viistosivusta. Melkoinen haloo taas tosta naarmuuntumisesta ollut. Mut joo, suurimmat itkijät on niitä, joilla ei koko luuria ole.

Hyvä juttu. Näinhän se yleensä on, että pahimmilla haukkujilla ei yleensä edes ole ollut sitä haukuttua luuria. Sama taitaa päteä muroihin.

Kooltaanhan tää on just sopiva. Aika karun iso ero painossa, kun vertailee kädessä pitäen iPhone 5 vs iPhone 4S. Mut hitto tää syö akkua, syö niin helvetisti. Olen koettanut asetuksiä rämpätä sellaiseksi ettei mitään ylimääräistä olis turhaan pyörimässä. Näytön kirkkauskin kohta niin matala ettei pimeässäkään erota.

On tässä hyvääkin, jotenkin sellainen yleinen sulavuus, jota ei oikeastaan osaa selittää sen tarkemmin, on jääny päällimäiseksi nyt mieleen. Ulkonäöstä annan myös plussaa, omaan silmään ehkä tyylikkäinen puhelin. Jotain pikku bugeja siellä täällä, juuri tuo aikaisemmin mainittu että verkkoa ei yhtäkkiä löydä vaivaa minuakin. Joskus täysin ilman mitään syytä ei mikään lataannu vaikka tolpat ois maksimissaan. Sit se saattaa korjaantua yhtänopeasti kuin ilmaantuikin.

Ei oo mitään ihmeellistä käynyt vielä, kaikki toimii niinkuin pitääkin. :) :koputtaapuuta:

Ulkomuodoltaan pettymys.. Olisitko halunnut vielä isomman näytön, kokonaan uuden muotoilun vai mitä? Eihän tässä paljoa uutta ole. Tehoa on kyllä ja softaahan saa päivitettyä. :)

kokonaan uuden ulkomuodon, paremman kameran ku 4s, jotain uusia ominaisuuksia... Nyt vaan tuntuu, et sitä mehutettiin vitusti ja sit se olikin 4ss.

kokonaan uuden ulkomuodon, paremman kameran ku 4s, jotain uusia ominaisuuksia... Nyt vaan tuntuu, et sitä mehutettiin vitusti ja sit se olikin 4ss.

Eikös kamera olekkin parempi.. :) Ominaisuuksia saa päivityksillä. Jos tuo mehutettiin tarkottaa mitä luulen niin, ainahan noin käy. Niin oli 4s:än kanssa, kansa odottaa niin liikoja applelta ja sitten petytään. :)

Jep, uMad?

Samaa takkuilua täälläkin. Lisäksi ei tuo näytön valosensori näköjään toimi vaan normikirkkaus myös pimeässä. Täytyy katsoo jos sais tuon iosin asennettua uudestaan, jos on sattunu niin sanotusti muutama bitti vinoon :D

No nyt löyty ratkaisu tuohon automaattiseen kirkkauden säätöön. Ensin piti laittaa näytön kirkkaus minimiin manuaalisesti, jonka jälkeen automaattimen kirkkauden säätö vasta päälle, niin nyt pelittää. Kas kun muilla riittää pelkästään automaatin laittaminen päälle :)

No nyt löyty ratkaisu tuohon automaattiseen kirkkauden säätöön. Ensin piti laittaa näytön kirkkaus minimiin manuaalisesti, jonka jälkeen automaattimen kirkkauden säätö vasta päälle, niin nyt pelittää. Kas kun muilla riittää pelkästään automaatin laittaminen päälle :)

Ei riitä mullakaan.. Tykkään pitää näyttöä melkein maksimi kirkkaudella, mutta pimeällä se on kyllä v-mäinen.. Miten mulla on semmonen muistikuva, että ennen toimi paremmin?

Eilen tuli paniikki ku olin unohtanut laturin kotiin ja olin töissä. Akku hiipu ja laturi kotona, prkl. Nyt on tilattu toinen laturi ja huomenna tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom