Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
True caller toimii myös.

On tää iPhone 4S vaan hurjan hyvä puhelin. Mitä enemmän tätä käyttää, sitä enemmän siihen rakastuu. Apple Forever. :haart:

On tää iPhone 4S vaan hurjan hyvä puhelin. Mitä enemmän tätä käyttää, sitä enemmän siihen rakastuu. Apple Forever. :haart:

Laita nyt huppe jotain perusteluakin välillä, eikä vaan tota ikuista rakkauden tunnustusta :D
Itse ehkäpä ensimmäistä apple tuotettani tässä hankkimassa ja se olisi tuo iP5, tosin tulossa oleva htc one x+ vaikuttaisi aika kovalta...

Laita nyt huppe jotain perusteluakin välillä
No edellinen oli Samsungin joku Galaxy. iPhonessa kaikki on paremmin, eli kaikki on päinvastaista kuin Samsungissa. Tosin Samsungissa oli näppärä siellä yläreunassa oleva pikavalikko, josta pystyi disabloimaan wlanin kätevästi (kun se bugas siinä koko ajan). iPhonessa tuota ei onneksi tartte kikkailla kun se(kin) vain toimii.

Parasta on että se on niin nopea ja kun sormea liikuttaa vaikka selaimessa tai valikoissa, ne seuraavat sormea reaaliajassa, eikä viiveellä. Se on oikeasti upea tunne Simsungin jälkeen.

No edellinen oli Samsungin joku Galaxy. iPhonessa kaikki on paremmin, eli kaikki on päinvastaista kuin Samsungissa. Tosin Samsungissa oli näppärä siellä yläreunassa oleva pikavalikko, josta pystyi disabloimaan wlanin kätevästi (kun se bugas siinä koko ajan). iPhonessa tuota ei onneksi tartte kikkailla kun se(kin) vain toimii.

Parasta on että se on niin nopea ja kun sormea liikuttaa vaikka selaimessa tai valikoissa, ne seuraavat sormea reaaliajassa, eikä viiveellä. Se on oikeasti upea tunne Simsungin jälkeen.

Mun Samsung on nopeampi kuin sun iPhone. <3

Onko muut huomanneet AppStoressa sellaista bugia kun käyt lataamaan sovellusta ja Store pyytää salasanaa, niin näppäimistön poikki menee sellainen väpättävä raita? Näyttäisi olevan kyllä ohjelmistossa tuo vika eikä laitteessa.

Onko muut huomanneet AppStoressa sellaista bugia kun käyt lataamaan sovellusta ja Store pyytää salasanaa, niin näppäimistön poikki menee sellainen väpättävä raita? Näyttäisi olevan kyllä ohjelmistossa tuo vika eikä laitteessa.

Tuohan vaikuttaisi juuri siltä iphone 5 näyttöbugilta. Ainakin netissä oli videoita missä kuvattiin tuota näyttöbugia juurikin appstoreen kirjautumisen yhteydessä.
Onko sulla siis vitonen vai joku muu?

Hommasin tänään 32 gigasen Iphone 4s:n , kun tuli niin hyvä tarjous vastaan. Onhan tuo ihan näppärä mut kyl itse pidän enemmän samsungista.

Sama homma mun vitosessa. Onkos muut huomanneet sellaista "ominaisuutta", kun vastaa puheluun, toisessa päässä ei ekaan pariin sekuntiin soittaja kuule, että olet vastannut? Kiusallisisia tilanteita tullut, kun vastaan soittoon eikä vastapuoli kuule vastausta. Sitten alan korottaa ääntä seuraavaan vastaukseen tyyliin "HALOO, KUULUUKO?!" ja soittaja on sitten ihan ihmeissään, mitä keuhkoan. Tähän en ole keksinyt muuta ratkaisua kuin odottaa pari sekuntia puheluun vastaamisen jälkeen ja vasta sitten "Haloo"

Sama homma mun vitosessa. Onkos muut huomanneet sellaista "ominaisuutta", kun vastaa puheluun, toisessa päässä ei ekaan pariin sekuntiin soittaja kuule, että olet vastannut? Kiusallisisia tilanteita tullut, kun vastaan soittoon eikä vastapuoli kuule vastausta. Sitten alan korottaa ääntä seuraavaan vastaukseen tyyliin "HALOO, KUULUUKO?!" ja soittaja on sitten ihan ihmeissään, mitä keuhkoan. Tähän en ole keksinyt muuta ratkaisua kuin odottaa pari sekuntia puheluun vastaamisen jälkeen ja vasta sitten "Haloo"

Joo ,mulla tuli sama ongelma. Tosin se johtuu kun vaihtui SIM Elisasta Soneraksi.

iPhone 4, saako siin uutta "navia" niin, että karttasuunta (ajosuunta) olisi kokoajan ylöspäin?
en löytänyt mistään asetuksesta miten voisi muuttaa, ja jollain tavoin se kääntlei karttaa, jos sitä vasemmassa alakulmassa olevaa navigaattorinuolta paineli, mutta ei niinkuin haluaisi..
vituttaa seurata sinistä palloa, mikä liikkuu vasempaan alaviistoon tms.
Ja tosiaan, ei opasta äänellä, ja risteykset pitää itse aina "pyyhkäistä" seuraavaan, reitin kyllä näyttää kartalla, mutta sekin vituttaa kun ei näytä "ylöspäin" että mihin pitäisi oikeasti kääntyä.

Kytkyluurien lukituksen avaus on mielestäni täysin selvä asia.. jos operaattorit mmyy kytkylureja halvemmalla kuin normaalisti, niin miksi pitäisi pystyä lukitus purkamaan ennen määräajan loppumista... En ymmärrä älytöntä haloota asiasta.
Ihmeellistä kyllä se, että ei tunnu olevan mitään standardia käytäntöä, vaan operaattorit sisälläkin tuntuu olevan erilaisia toimintatapoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom