Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole.
Sitäpaitsi ei olisi auttanut mitään kun on loppuunmyyty. :D

- - - Updated - - -

Maanantaikappalehan tuo oli. Ei mitään, odotellaan uutta sainpahan tarrat.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Life-time 2 tuntia. Tosi kovaa luotettavuutta! Mutta Applen tapauksessa tietenkin vain suunniteltu ominaisuus. Näin saadaan käyttäjä tulemaan pian uudelleen, ja luodaan lämmin asiakassuhde käyttäjään ja voidaan tarjota lisää hänen tarvitsemiaan palveluita. Ei missään nimessä bugi!
Nää on jo vähän hölmöjä viestejä jos kaverilla oikeesti kävi noin paska tuuri, että sai rikkinäisen puhelimen. Varmaan suakin harmittais jos saisit tuotteen jota kovasti odotat ja se olisi rikki eikä se nyt hauskaa ole tulla vielä ilkkumaan päälle.

Ei ole.
Sitäpaitsi ei olisi auttanut mitään kun on loppuunmyyty. :D

- - - Updated - - -

Maanantaikappalehan tuo oli. Ei mitään, odotellaan uutta sainpahan tarrat.. :D

Toivottavasti vaihtavat sen uuteen, korjauskierrokset kun saattaa tuollaisissa vähän venyä, eikä varmasti ole mukava odotella.
DOA caset on aina perseestä, etenkin, jos on kauan laitetta odottanut. Ei saisi kyllä tapahtua tämän hintaluokan laitteissa, mutta aina niitä paskoja komponentteja laitteisiin pääsee, kun tavoitteena on tehdä mahdollisimman
kustannustehokkaasti ja isoja määriä samalla.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se vaihtuu.. Ei ne edes koita korjata. Kahtovat vaan, että on paskana ja vaihtaa, varsinkaan nyt kun justiin ostettu niin en usko, että menisi kauaa. Luulisin ainakin. Toivotaan parasta. :) 64GB maksoi osamaksulla samanverran, kun 32GB maksaisi suoramaksulla.

Mä en saa varmaan 16gb luuriakaan täyteen millään, niin mitä te laitatte 64 gigaseen?? 32 giganen piti ostaa varuiltaan, mutta ei ollut, niin pysyin edelleen kuustoistasessa.

Ei ollut 32GB ja 16GB on liian pieni. Sain periaatteessa samalla rahalla tuon 64GB kun 32GB joten samapa tuo. :)

- - - Updated - - -

Eipä tarvi koskaan miettiä mitä sielä on :D

Mitäpäs veikkaat?

Muuten olen edelleen sitä mieltä, että Nokialla olisi nyt hyvä paikka tehdä oma offline-karttaohjelma iDrive iPhone 5:lle. Toisaalta toki tuo Nokian webbikartta antaa iPhonen käyttäjille jo ladattavat (cached) kartat ja ääninavigaation ilmaiseksi, joten kynnys ostaa Nokialta jotain voisi olla iPhonen käyttäjille ylitsepääsemätön.

Siinä on teille pitkä jono :P

"IPhone 5 -jono keräsi vain venäläisiä"

http://www.kauppalehti.fi/etusivu/iphone+5+-jono+kerasi+vain+venalaisia/201209271005
Onko samat apinat jotka yritti tunkea Humacin ikkunoista läpi? Vittu mitä idioottisakkia. Frendi osti yöllä espalta omansa, sai 01:30. Mä ostin siltä sit 4S.
http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/09/28/iphonekauppa-joutui-turvautumaan-vartijaan/201238791/7

Jaa jotta Jay Jay sai DOAn. Mitäs uhosit niin ;)

Aha, eikö huppe ostanutkaan vitosta? :D Juu paska tsägä, tää on jo toinen DOA mulla. Lähettivät mulle huollosta suoraan rikkinäisen 3gs. :D No ei voi kun odotella että tulee takasin, toivotaan, että nopeaa.

Tekeekö näillä Ipuhelimilla mitään ? Useimmat tuntuu pitävän Samsungia parhaana ja Ipuhelin on muinaishistoriaa...

Luulis nyt että kuitenkin soitella pystyy:)

Kertokaahan kokemuksia iPhone 5 facetimestä.? Itse testailin tuttavan 4s ään soittaa facetimen molemmat puhelimet minun sekä hänen olivat laajakaistassa kuvan laatu heikko ja pätki kokoajan. Sitten kokeilin perään vanhalla iphone nelosella niin toimi kuin buikki... ? mikähän mättää? Vaikuttaako se mitään että en ole vielä alustanut vanhaa iphone nelosta ja uudessa että vanhassa iphonessa on sama apple id .. Vai miten olisi hyvä asettaa facetime asetukset iphone vitoseen että homma vörkkii??

Tekeekö näillä Ipuhelimilla mitään ? Useimmat tuntuu pitävän Samsungia parhaana ja Ipuhelin on muinaishistoriaa...

Luulis nyt että kuitenkin soitella pystyy:)

Tekee. Mun mielestä ainakin paras puhelin, mitä markkinoilla on ( piste ). Applella on vaan omat haterit jotka haukkuu vaikka tulisi mitä.

Joe Rogan tuota Samsungia hehkutteli vaikka itse on siis Ipuhelin miehiä, sano että Galaxy hakkaa mennentullen ja palatessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom