Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää kaikki noi roskamediat paskalööppeineen. Pelkkää paskaa toikin.

Onhan toi hienompi lööppi kuin se että yks vihakirjoituksiakin sisältävän nettifoorumin ylläpitäjä sai ensimmäisen tilaamalla sen Englannista. ;)

Onhan toi hienompi lööppi kuin se että yks vihakirjoituksiakin sisältävän nettifoorumin ylläpitäjä sai ensimmäisen tilaamalla sen Englannista. ;)

Paitsi et aika monella suomalaisella oli IP5 omistuksessaan ennen Mikea, onhan sitä saanu jo ikuisuuden maailmalta. Toi äijä oli sentään ensimmäinen puhelimensa normaalisti kaupasta ostanut. Mut lööppilehtien täydellisestä paskuudesta samaa mieltä.

Applen hintapolitiikka on siitä hienoa et ihan sama koska ostat niin hinta on sama. Oon tottunu odottamaan muutaman kuukauden puhelimen julkaisusta, jolloin yleensä se 10-20% tippuu. Eipä auta IP5 hankinnassa odottelu...

Olis mahtavaa mainosta. Tosta en muuten tiedä kellä se oli liittymineen oikeasti toiminnassa Suomessa ekana, mut mitaleilla ainakin olen. Tää on kattokaa tärkee juttu että on joskus eka jossain.

Mahtaakohan olla minkälaiset jonot taas tuolla pitkin Applen storea ja operaattorien liikkeitä?

Sonera kaupassa oli 7 iPhonea. Olin seitsemäs jonossa, mutta oli vaan 16GB tarjolla niin piti jättää vaan nimi varauslistaan.

On se kyllä saatanan nopea. Miten tuossa tarkennus hoidetaan?
Se kuvaa niin nopeeta kuin tarkentaa kun nappia painelee, joten tarkennusta tossa ei luonnollisesti pahemmin pääse veivaamaan jos tollai hakkaa. Tuskin onnistuu jos nyt vaikka jotain liikkuvaa kohdetta kohti tekis saman. Eihän tolla nopeudella käytännössä mitään tee, paitsi että se prosessoi otetun kuvan nopeeta ja kamera aukeaa nopeeta. 4S:ssä tollai hakkaamalla kuvat tulivat viiveellä tonne rolliin, mut tässä ne on siellä heti.

Akkua näyttäis kuluttavan hullua vauhtia, ellei sitten ole joku algoritmi perseellään softassa ja korjaavat sitten tuota paljonko puhelin näyttää akkua jäljellä olevan. Ja toki alussa tota tulee räplättyä kokoajan, niin ei saa oikein kuvaa akun kestosta. Loppuun asti en ole käyttänyt.

Expertiltä hain. 16gb tai 32gb piti hankkia. Ei ollut myynnissä kuin 16gb ja 64gb eli pienemmän otin. Aina ollut tuo pienin, kun en pidä luurissa mitään turhaa, vain ne mitä käytän.

Tasan 600€ maksoi luuri. Ja musta. Nyt täytyy viritellä luuri käyttö kuntoon.

Jiihaa! Expertiltä 64GB iPhone 790e :)

Kytkynä ostit? Vai myykö Expert myy 80€ alle suositushinnan ekana päivänä?

Käteisellä ja 24kk sonera sopimus. No olen ollut soneran asiakas varmaan 15 vuotta, niin olen jatkossakin. Luuriinhan nämä sopparit ei ole kiinni. Sehän on vapaa, mutta liittymä on maksettava 24kk, mutta sitäkin voi muokata ilmaiseksi.

Käteisellä ja 24kk sonera sopimus. No olen ollut soneran asiakas varmaan 15 vuotta, niin olen jatkossakin. Luuriinhan nämä sopparit ei ole kiinni. Sehän on vapaa, mutta liittymä on maksettava 24kk, mutta sitäkin voi muokata ilmaiseksi.
Aivan, eli piti ottaa liittymä, että sai tuohon hintaan. Kiinnosti lähinnä siksi, että itse olen ostamassa puhelinta, mutta liittymä on firman puolesta. Eli ei jaksaisi ottaa maksettavaksi 24kk ajaksi toista liittymää. Toki monesti on ollut puhelin + määräaikainen liittymä -yhdistelmiä, jotka ovat tulleet halvemmaksi kuin pelkkä luuri. Paljonkohan maksaisi nollakäytöllä Soneran 24kk liittymä?

Expertiltä joutui ottamaan liittymän, muualta sai ilman.

Aivan, eli piti ottaa liittymä, että sai tuohon hintaan. Kiinnosti lähinnä siksi, että itse olen ostamassa puhelinta, mutta liittymä on firman puolesta. Eli ei jaksaisi ottaa maksettavaksi 24kk ajaksi toista liittymää. Toki monesti on ollut puhelin + määräaikainen liittymä -yhdistelmiä, jotka ovat tulleet halvemmaksi kuin pelkkä luuri. Paljonkohan maksaisi nollakäytöllä Soneran 24kk liittymä?

Sonera ei anna enään ns. pöytälaatikkoliittymiä, vaan tuossa sopparissa on minimi sonera sopiva liittymä, mikä on halvimmillaan joku n. 10e/kk. Mulla on parempi sonera sopiva fiksu liittymä. Tuossa on nettiliittymä nopeus 7 Mbits/s, mutta mainostavat, että näihin sonera sopiva fiksu ja super pitäisi saada nopeampikin liittymä ilmaiseksi 24kk ajaksi ilmaiseksi. Täytyy soittaa soneralle ja kysyä mikä tämä nopeampi sitten on, onko se tuo seuraava 21 vai mikä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom