- Ikä
- 48
Joe Rogan tuota Samsungia hehkutteli vaikka itse on siis Ipuhelin miehiä, sano että Galaxy hakkaa mennentullen ja palatessa.
Sehän on aivovaurio jos tommosta sanoo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joe Rogan tuota Samsungia hehkutteli vaikka itse on siis Ipuhelin miehiä, sano että Galaxy hakkaa mennentullen ja palatessa.
..katso nyt ainakin VPN asetus kuntoon asetuksista. Operaattorin mukaan.Kauan teillä kesti,että netti aktivoitu pädiin?
Ostin siis tähän 2megan netin ja kokoaika näyttää että ei verkkoa.
Myyjä lupasi 15 minuuttia mutta ei ainakaan vielä tunnista..
Vai miten netti aktivoidaan?
No tsekkaa ne mobiilidatan asetukset. Apn name lie tärkein. Iteki säädin monta tuntii kunnes hokasin että apn oli "internet" mikä itsellä oli just väärin.Kauan teillä kesti,että netti aktivoitu pädiin?
Ostin siis tähän 2megan netin ja kokoaika näyttää että ei verkkoa.
Myyjä lupasi 15 minuuttia mutta ei ainakaan vielä tunnista..
Vai miten netti aktivoidaan?
Toi akkuhomma on joku iOS-päivityksen bugi. Meillä on duunissa 4S:ä ja ne alkoi syömään akkua päivityksen jälkeen.
Terveiset säkkipimeeltä terdeltä.
jos on prepaid, niin apn on internetEi mitään vaikutusta. Voi nyt vittu taas.
Vois varmaan johtua että sitä nettiä ei ole "aktivoitu" saunalahdella tms.. No, kiva tässä edes gigan netillä selata.
Elisa liikkessä riihimäellä oli jo kaikki iPhone5 myyty
Varmaan jossain vaiheessa micro-usb korvataan jollain paremmalla. Turha kuitenkaan odottaa, että Apple tekisi jotain minkä voisi laittaa muihin kuin iTuotteisiin :DNyt on ip5:sta hipelöity. Pirun tyylikäs kyllä on. Tota disainia ei saa kortsuilla mennä pilaamaan ;) . Ohut ja kevyt ja nopee ja ja ja. Uus laturinpää oli mun mielestä toosi sweet, se sais tulla muihinki luureihin ja toi microusb vege!
Mutta ei mahotonta omistamisenhalua herättänyt.