Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tietenkään? En todellakaan edes ostaisi puhelinta missä on kaikki mahdollinen, enkä puhelinta joka maksaisi 4 euroa.
Ostaisin sellaisen missä tiedän että on hyvä käyttöjärjestelmä, näitäkin käyttöjärjestelmiä löytyy aika paljon!

Vai onko se Android -> iOS ero sen 200€ arvoinen? Toiselle ehkä, ei minulle.

Jos ja kun haluan jotain Appeja saada ladattua, en pidä Appstorea sen parempana kuin Google Play:ta. En kuitenkaan niin paljon appeja tarvitse että niistä ryhtyisin maksamaan, ainakaan paljoa. Joten Google play on minulle parempi. n. 72% kaikista Google Playn applicationeista on ilmaisia, vaikkakin viimetutkinnan mukaan Androidappeja on vain n. 432 000 kun Appstoressa on 615 000, mutta niistä vain 49% on ilmaisia. Eroa sinäänsä ei ole kun parikymmentätuhatta, mutta on se paljon sellaselle joka metsästää ilmais-sovelluksia ja ostaa todella harvoin ;)

Jos ja kun haluan jotain Appeja saada ladattua, en pidä Appstorea sen parempana kuin Google Play:ta. En kuitenkaan niin paljon appeja tarvitse että niistä ryhtyisin maksamaan, ainakaan paljoa. Joten Google play on minulle parempi. n. 72% kaikista Google Playn applicationeista on ilmaisia, vaikkakin viimetutkinnan mukaan Androidappeja on vain n. 432 000 kun Appstoressa on 615 000, mutta niistä vain 49% on ilmaisia. Eroa sinäänsä ei ole kun parikymmentätuhatta, mutta on se paljon sellaselle joka metsästää ilmais-sovelluksia ja ostaa todella harvoin ;)

Google Play sopii myös niille joilla ei oo varaa laittaa 0,79e jostain hyödyllisestä ohjelmasta. Taitaa olla Appstoren yleisin hinta.

AppStoren ja Playn paremmuudesta mielestäni aika turha veivata, kun molemmissa aika sama logiikka ja nimekkäämmät appsit löytyy molemmille alustoille. Tasapeli ainakin minun hakemillani appseilla. Droidille ehkä löytyy helpommin itse käyttiskokemusta muokkaavia kikkareita, mutta se nyt ei ole varsinaisesti jakelukaupan vika.

Juu, jos appsien uudelleenasennusta ja levitystä useampaan laitteeseen meinasit? Paitsi Googlen versiossa voi lisäillä appseja myös miltä vaan tietokoneelta ja ne löytyy sitten laitearsenaalista.

Playn kautta ostetut musiikit ja elokuvat pitäisi olla kanssa käytettävissä ilman omia laitteita. Tuota en ole kokeillut, kun ei paljon innosta leffoja luurista katsella ja Spotify soittaa humpat.

Mä voisin mielelläni kokeilla iPhonea jos siinä olisi lataus miniubs:n kautta (korjatkaa jos nyt on tullut). Liikkuvana ihmisenä tuo on minkä tahansa puhelimen tärkein ominaisuus ja ilman sitä en ole valmis edes harkitsemaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi juuri mini usb?

No eipä tuommoinen iPhonen lataus piuha kauheasti tilaa vie. Ja sillä saa koneeltakin tietoja siirrettyä puhelimeen eli siis tämä piuha:
USB-Data-Cable-for-iPhone-4G-REDON010-.webp

Joo ei tämä ole mitään provosointia mutta mulla on tällä hetkellä 6 kappaletta noita kaapeleita (2 eri duunipaikkaa, 2 autoa, vene ja koti) ja siitä huolimatta joudun joskus jopa lainaamaankin. Ei heti viittis ostaa kuutta laturia/piuhaa :D

e: ja noin monta laturia tai piuhaa sen takia että olen kyllästynyt siihen että laturia ei ole silloin kun sitä tarttee ja kun toisaalta ei nuo juuri mitään maksa...

No eipä tuommoinen iPhonen lataus piuha kauheasti tilaa vie. Ja sillä saa koneeltakin tietoja siirrettyä puhelimeen eli siis tämä piuha:
katso liitettä 87056

Eiköhän pointti ole että on helvetisti kätevämpää kun olisi standartoidut liittimet. Voisi ladata fööniä millä tahansa usb-piuhalla.

Ei vaan tajua yhtä iso homma sitä on kantaa mukana.. Osta tommone:
144236-300x300.webp

Pointti on just siinä, että miniUSB on muro, pitäis olla Iusb jotta se kelpais.

Yhtä järkevä kommentti mitä joku heitti hälytysäänistä: Itunesista niitä saa ostaa.Vaikka puhelin on täynnä ostettua musiikkia :jahas:. Hymähdetään vaan, että ei sellaista kukaan kaipaa ja ajatuksena vajaavaisuus on mahdoton yhditelmä IP:n kanssa. Olematonkin taitaa olla ominaisuus.

- - - Updated - - -

Kuinka helvetin vaikeaa se on ymmärtää, että kyse ei ole liittimen koosta tai painosta. Vaan siitä, että se on aina väärässä paikassa?

Nykyään IP on kyllä jo niin tuulipuvun puhelin, että laturi yleisesti löytyy, mutta tapa millä ohitetaan vallassa oleva standardi on aika omituinen..

Mua on jo vituttanut 90 luvulta asti ettei kaikissa puhelimissa voi olla samanlaista latauspiuhaa, vittu jokaisella on puhelin, kuinka vaikeaa olisi standardisoida se, nyt se on onneksi viimeinkin tapahtumassa, Nokiakin on lähtenyt kelkkaan mukaan vaikka 90-2000 luvulla ei puhettakaan että jakaisivat muiden kanssa jonkun standardin tohon. Toivottavasti apple tulee järkiinsä myös.

Tossa mun edellisessä Nokiassa vitutti myös tuo audioplugi. Piti olla aina adapteri että sai sen perus 3,5mm menemään. Lumiassa onneksi jo perustavaraa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom