Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäis tommoinen ruutu tulla.

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1327675081.791679.webp
    ImageUploadedByTapatalk1327675081.791679.webp
    20,4 KB · Katsottu: 1 718
Ei tuu. Johtuukohan ihan vaan siita etta puhelin on liian vanha (3G)?

Iltalehti "Iphone hyytyy jo 5 asteen pakkasessa".
Siis vittu mitä paskaa aivan oikeesti, mää oon käyttäny 30 asteen pakkasessa eikä mitää haitannu

multa varastettiin iphone 3gs ja nyt on tulossa uutta, 4s. Onnistuuko itunesin kautta suoraan synkronointi, eli vanhan puhelimen kamat uuteen puhelimeen?

Mikäs ongelma omassa 4s:ä voisi olla, kun aina välillä kun selailen nettisivuja tai katson videoita, puhelin tavallaan jää "lagamaan" eli en voi tehä mitään, home napin painallus ei auta ja hetkenajan kuluttua puhelin buuttaa itse itsensä eli tavallaan käynnistyy uudestaan mutta ei kysy pin-koodia eikä suojakoodia? Voisiko olla joku lämpenemis homma kyseessä kun aina välillä puhelin käy aivan selvästi ylikierroksilla?

saiko iPhone 4:een sen kun painaa jotain (siis puhelinta) niin värähtää koko puhelin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitten oma kysymys:

- Puhelin täynnä tauhkaa
- Kone formatoitu ja asennettu kaikki uudelleen (en kopsannut kaikkea talteen, kun ne on jo puhelimessa)
- Pitäisi synkata tavarat iTunesiin
- Oletusarvoisesti iTunes synkkaa tavarat suuntaan iTunesin kirjasto -> iPhone, eikä toisin päin, kuten haluaisin
- Ostokset saa kyllä siirrettyä iTunesiin storen kautta, mutta mites nuo kaikki muut?
- Eikö missään tosiaan ole optiota synkata noita toiseen suuntaan?
Eipä taida onnistu Applen keinoin? Joku hyväksi todettu lisäsofta?

Tuli nyt mieleen tällainen kysymys, vaikka en tiedä onko ihan oikea ketju kysyä tätä.

Asun tällä hetkellä ulkomailla ja olen täällä ollessani hankkinut itselleni tuon iPhone 4S:n kytkysopimuksella ja kuukausimaksu menee tietysti minun paikallisen maan pankkikortilta. Nyt tuli mieleen tulikohan tehtyä paha virhe, sillä mitä sitten kun vaikka puolen vuoden päästä tahdon takaisin Suomeen asumaan, niin minulla on tuo puhelin toisen maan kytkyllä. Toki voin kerralla maksaa puhelimen pois, mutta näin alussa siihen minulla ei ole varaa.

Koska tietenkin tarvitsen sitten suomalaisen operaattorin sopimuksen puhelimeeni kun tulen takaisin suomeen, mutta mitäköhän tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?

Kysyn nyt uudestaan jos joku tietää.

Kysyn nyt uudestaan jos joku tietää.
Eiköhän tuo määräaikainen sopimus pidä lusia loppuun, jonka jälkeen "operaattorilukko" avautuu. Vaihtoehtoisesti voi maksaa kertaheitolla loppusumman pois + todennäköisesti jokin "sakkomaksu", jolloin saat puhelimen heti liittymävapaaksi.

Eiköhän tuo määräaikainen sopimus pidä lusia loppuun, jonka jälkeen "operaattorilukko" avautuu. Vaihtoehtoisesti voi maksaa kertaheitolla loppusumman pois + todennäköisesti jokin "sakkomaksu", jolloin saat puhelimen heti liittymävapaaksi.

Joo näinhän se taitaa olla:(

Itse sain purettua lukon koska muutin ulkomaille. Toki määräaikaisen sopparin maksut pitää edelleen maksaa, mutta anyway.

Saako iTunesia/iPhonea mitenkään lataamaan ohjelmien päivityksiä automaattisesti? Ärsyttävää latailla, kun niitä tulee päivittäin.

Mulla rupes 4S tekemään silleen, että kun soitan jollekin niin ei kuulu hälytysääntä ollenkaan, eikä toisen ääntä vaikka näen, että se on vastannut puheluun. Uudelleen soittamalla lähtee pelittämään. Nyt buuttasin puhelimen ja ainakin eka puhelu onnistu niin, että kaiuttimesta kuului äänet. Toivottavasti toi tosta nyt tokeni eikä sama homma toistu. Muilla vastaavia ongelmia?

Hjälp,
puhelin iphone 4s
mä painoin synkronoinin päälle ja nyt kuvat valikkoon on ilmaantunut, kirjasto, ja itunes ruksuttaa toista sataa kuvaa puhelimeen joita en tarvitse. Siis mistä kansiosta se siirtää ne kuvat koneelta puhelimeen ja voiko se toiminon jotenkin deletoida.
kiitos tack

Hjälp,
puhelin iphone 4s
mä painoin synkronoinin päälle ja nyt kuvat valikkoon on ilmaantunut, kirjasto, ja itunes ruksuttaa toista sataa kuvaa puhelimeen joita en tarvitse. Siis mistä kansiosta se siirtää ne kuvat koneelta puhelimeen ja voiko se toiminon jotenkin deletoida.
kiitos tack
Sieltä iPhonen laitesivulta (iTunesissa) kun avaat Kuvat-välilehden, niin alkaa varmaan selviämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom