Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltapaskan uutisointia.Iltalehti "Iphone hyytyy jo 5 asteen pakkasessa".
Siis vittu mitä paskaa aivan oikeesti, mää oon käyttäny 30 asteen pakkasessa eikä mitää haitannu
Onnistuu, kytkettäessä se kyselee sitten niitä siirtoja.multa varastettiin iphone 3gs ja nyt on tulossa uutta, 4s. Onnistuuko itunesin kautta suoraan synkronointi, eli vanhan puhelimen kamat uuteen puhelimeen?
Onnistuu, kytkettäessä se kyselee sitten niitä siirtoja.
Eipä taida onnistu Applen keinoin? Joku hyväksi todettu lisäsofta?Sitten oma kysymys:
- Puhelin täynnä tauhkaa
- Kone formatoitu ja asennettu kaikki uudelleen (en kopsannut kaikkea talteen, kun ne on jo puhelimessa)
- Pitäisi synkata tavarat iTunesiin
- Oletusarvoisesti iTunes synkkaa tavarat suuntaan iTunesin kirjasto -> iPhone, eikä toisin päin, kuten haluaisin
- Ostokset saa kyllä siirrettyä iTunesiin storen kautta, mutta mites nuo kaikki muut?
- Eikö missään tosiaan ole optiota synkata noita toiseen suuntaan?
Tuli nyt mieleen tällainen kysymys, vaikka en tiedä onko ihan oikea ketju kysyä tätä.
Asun tällä hetkellä ulkomailla ja olen täällä ollessani hankkinut itselleni tuon iPhone 4S:n kytkysopimuksella ja kuukausimaksu menee tietysti minun paikallisen maan pankkikortilta. Nyt tuli mieleen tulikohan tehtyä paha virhe, sillä mitä sitten kun vaikka puolen vuoden päästä tahdon takaisin Suomeen asumaan, niin minulla on tuo puhelin toisen maan kytkyllä. Toki voin kerralla maksaa puhelimen pois, mutta näin alussa siihen minulla ei ole varaa.
Koska tietenkin tarvitsen sitten suomalaisen operaattorin sopimuksen puhelimeeni kun tulen takaisin suomeen, mutta mitäköhän tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?
Eiköhän tuo määräaikainen sopimus pidä lusia loppuun, jonka jälkeen "operaattorilukko" avautuu. Vaihtoehtoisesti voi maksaa kertaheitolla loppusumman pois + todennäköisesti jokin "sakkomaksu", jolloin saat puhelimen heti liittymävapaaksi.Kysyn nyt uudestaan jos joku tietää.
Eiköhän tuo määräaikainen sopimus pidä lusia loppuun, jonka jälkeen "operaattorilukko" avautuu. Vaihtoehtoisesti voi maksaa kertaheitolla loppusumman pois + todennäköisesti jokin "sakkomaksu", jolloin saat puhelimen heti liittymävapaaksi.
Itse sain purettua lukon koska muutin ulkomaille. Toki määräaikaisen sopparin maksut pitää edelleen maksaa, mutta anyway.Eiköhän tuo määräaikainen sopimus pidä lusia loppuun, jonka jälkeen "operaattorilukko" avautuu. Vaihtoehtoisesti voi maksaa kertaheitolla loppusumman pois + todennäköisesti jokin "sakkomaksu", jolloin saat puhelimen heti liittymävapaaksi.
Sieltä iPhonen laitesivulta (iTunesissa) kun avaat Kuvat-välilehden, niin alkaa varmaan selviämään.Hjälp,
puhelin iphone 4s
mä painoin synkronoinin päälle ja nyt kuvat valikkoon on ilmaantunut, kirjasto, ja itunes ruksuttaa toista sataa kuvaa puhelimeen joita en tarvitse. Siis mistä kansiosta se siirtää ne kuvat koneelta puhelimeen ja voiko se toiminon jotenkin deletoida.
kiitos tack