Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon talla hetkella Australiassa. Oon kayttany puhelimena jotain samsungin perus luuria johon olen ostanut taalta prepaid liittyman.
Mukanani on myos iphone, mutta siihen en ole viela mitaan liittymaa laittanut, silla se pitaisi kytkea itunesiin etta se rupeaisi toimimaan, silla se on ollut soneran kytky joskus aikoinaan.

Pystynko kirjautumaan omalle itunes tililleni jonkun toisen tietokoneen kautta? silla oma tietokone ei ole mukana. Luulen ainakin etta jos laittaisin iphoneeni jonkun prepaid liittyman, ja kytkisin sen itunesiin niin se toimisi, mutta en ole varma...

Kokemuksia, vinkkeja jollakin miten tulisi toimia etta pystyisin kayttamaan iphoneani myos taalla.
En oo mikään iPhone asiantuntija mut mitä nyt omal iTouchil oon huomannu niin se tietokone pitää valtuuttaa käyttämään sun iTunes-tiliä, siis yksinkertasesti vaan valtuutat sen koneen iTunesis Store -> valtuuta tietokone ja laitat siihe iTunes-tunnukses.

Tietääkö kukaan onko iphoneen mitään transponointi softaa jolla pystyisi soittamaan biisejä eri sävellajeissa? Olis pirun näppärä kun kitaralla soittelee biisin mukana ja joka biisissä on kitara vähä eri vireessä niin ei tarttis viritellä aina uusiksi.

Tuli melkein ostettua 4s eilen, mutta ElisaShopin myyjä sanoi puhelimien olevan loppu. Kaksi viikkoa niin tulee lisää luureja. Menee varmaan villitys ohi siihen mennessä.

Onko mitään kutinaa kellään uuden iphonen julkaisemisesta, oliskohan Jobsin syntymäpäivänä kuukauden päästä? Oma luuri temppuaa ja tarvis ostaa uus mutta en viitsisi tuota 4s ostaa vielä.

Mistähän johtuu että mun viestit vaimolle menee perille vasta kun hän on kotona (eli netin alueella). Olen luullut että iMessaget menee tekstiviesteinä jos ei vastaanottajaa tavoiteta verkon kautta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistähän johtuu että mun viestit vaimolle menee perille vasta kun hän on kotona (eli netin alueella). Olen luullut että iMessaget menee tekstiviesteinä jos ei vastaanottajaa tavoiteta verkon kautta.

Tämä on sellainen juttu, mihin itsekin kaipaisi Applen puolelta jotain päivitystä, mutta tosiaan ne ei automaattisesti tekstiviestinä mene, jos iMessagen vastaanottaja on dataverkon tavoittamattomissa. Oma ratkaisu tähän on ollut se, että katsoo tuleeko iMessagen lähetyksen jälkeen viestin alle "toimitettu" maininta ja jos ei, niin naputtaa viestikuplaa ja pitäisi ilmestyä vaihtoehdoksi "lähetä tekstiviestinä". Näin se muistaakseni toimi. On jo hetki siitä, kun viimeksi on noin joutunut toimimaan, niin ei ihan tarkkaan muista. Mutta joku korjannee, jos puhun ihan puuta heinää...

Kyl itsellä ainakin menee automaattisesti tekstiviestinä, jos ei vastaanottaja ole dataverkossa. Se kestää vaan hieman pitempään.

No niin, puuta heinää tuli siis puhuttua. :) Mutta kyllä mullakin on jäänyt noita iMessageja perille menemättä, joten oiskohan se sittenkin käyttäjäperäistä vikaa? :D Ja on asetuksissa päällä, että lähettää tekstiviestinä, jos ei vastaanottaja ole dataverkossa...

Nyt alkoi toimimaan. Mulla ei ollut iMessage aktivoitunut mutta tämän taisi ratkaista lopullisesti kyllä viestiketjujen poisto ja uuden aloitus. 5 minuuttia yrittää ensin iMessagena ja sit lähtee SMS:nä.

Jaa-a, pitäsköhän hankkia toi 4S kun alkaa vanha kytkysopimus päättymään ja iPhonellakin sais kk-maksuja tippumaan n. 10e. Vai tuleekohan seuraava malli niin pian, että parin kuukauden päästä vituttais ton 4S:n ottaminen ja 2v siitä maksaminen?

Jaa-a, pitäsköhän hankkia toi 4S kun alkaa vanha kytkysopimus päättymään ja iPhonellakin sais kk-maksuja tippumaan n. 10e. Vai tuleekohan seuraava malli niin pian, että parin kuukauden päästä vituttais ton 4S:n ottaminen ja 2v siitä maksaminen?
Kyl tää uus on sen verran kova vehje että en usko että tulee vituttamaan.

Onko muilla käynyt 4S:n kanssa silleen, että on kummallisesti kadonnut kuuluvuustolpat kokonaan ja lähtenyt pelittämään vasta boottaamalla puhelimen? Tänään ihmettelin kun ei netti toiminut kännykässä ja huomasin ettei ole tolppia ollenkaan, eikä tullut vaikka lähdin liikkeelle. Käynnistin puhelimen uudestaan, niin tuli tolpat takaisin. Kyseessä Saunalahden liittymä.

Onko muilla käyny 3G S:n kans sillee et kattonu jotain videooo sillä applen uudella videon toisto sovelluksella, ja sit yhtäkkii vaa sammunu puhelin, ja menny takas päälle vähä aja päästä? ei kysy kuitenkaa PIN koodia.

Toinen vika on ollu että kosketusnäyttö ei ihan heti toimi esim näppäinlukosta avattaessa, se jotenki tulee vasta perässä, tai sit pitää uuestaan peukalolla vetää se näppäinlukko auki.

Onko muilla käynyt 4S:n kanssa silleen, että on kummallisesti kadonnut kuuluvuustolpat kokonaan ja lähtenyt pelittämään vasta boottaamalla puhelimen? Tänään ihmettelin kun ei netti toiminut kännykässä ja huomasin ettei ole tolppia ollenkaan, eikä tullut vaikka lähdin liikkeelle. Käynnistin puhelimen uudestaan, niin tuli tolpat takaisin. Kyseessä Saunalahden liittymä.

On. Ei kauheen useasti mutta jokusen kerran. Voi olla, että kenttä olisi palannut itselläänkin, mutta olen aika hätäseen bootannut puhelimen. Soneralla tämä.

Tuli nyt mieleen tällainen kysymys, vaikka en tiedä onko ihan oikea ketju kysyä tätä.

Asun tällä hetkellä ulkomailla ja olen täällä ollessani hankkinut itselleni tuon iPhone 4S:n kytkysopimuksella ja kuukausimaksu menee tietysti minun paikallisen maan pankkikortilta. Nyt tuli mieleen tulikohan tehtyä paha virhe, sillä mitä sitten kun vaikka puolen vuoden päästä tahdon takaisin Suomeen asumaan, niin minulla on tuo puhelin toisen maan kytkyllä. Toki voin kerralla maksaa puhelimen pois, mutta näin alussa siihen minulla ei ole varaa.

Koska tietenkin tarvitsen sitten suomalaisen operaattorin sopimuksen puhelimeeni kun tulen takaisin suomeen, mutta mitäköhän tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom