Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo mikään iPhone asiantuntija mut mitä nyt omal iTouchil oon huomannu niin se tietokone pitää valtuuttaa käyttämään sun iTunes-tiliä, siis yksinkertasesti vaan valtuutat sen koneen iTunesis Store -> valtuuta tietokone ja laitat siihe iTunes-tunnukses.Oon talla hetkella Australiassa. Oon kayttany puhelimena jotain samsungin perus luuria johon olen ostanut taalta prepaid liittyman.
Mukanani on myos iphone, mutta siihen en ole viela mitaan liittymaa laittanut, silla se pitaisi kytkea itunesiin etta se rupeaisi toimimaan, silla se on ollut soneran kytky joskus aikoinaan.
Pystynko kirjautumaan omalle itunes tililleni jonkun toisen tietokoneen kautta? silla oma tietokone ei ole mukana. Luulen ainakin etta jos laittaisin iphoneeni jonkun prepaid liittyman, ja kytkisin sen itunesiin niin se toimisi, mutta en ole varma...
Kokemuksia, vinkkeja jollakin miten tulisi toimia etta pystyisin kayttamaan iphoneani myos taalla.
Gym Buddy on ihan kätevä. Saa hyvin seurattua sarjatauot.Onko iphonelle mitään hyvää treenipäiväkirja sovellusta?
Mistähän johtuu että mun viestit vaimolle menee perille vasta kun hän on kotona (eli netin alueella). Olen luullut että iMessaget menee tekstiviesteinä jos ei vastaanottajaa tavoiteta verkon kautta.
Kyl tää uus on sen verran kova vehje että en usko että tulee vituttamaan.Jaa-a, pitäsköhän hankkia toi 4S kun alkaa vanha kytkysopimus päättymään ja iPhonellakin sais kk-maksuja tippumaan n. 10e. Vai tuleekohan seuraava malli niin pian, että parin kuukauden päästä vituttais ton 4S:n ottaminen ja 2v siitä maksaminen?
Onko muilla käynyt 4S:n kanssa silleen, että on kummallisesti kadonnut kuuluvuustolpat kokonaan ja lähtenyt pelittämään vasta boottaamalla puhelimen? Tänään ihmettelin kun ei netti toiminut kännykässä ja huomasin ettei ole tolppia ollenkaan, eikä tullut vaikka lähdin liikkeelle. Käynnistin puhelimen uudestaan, niin tuli tolpat takaisin. Kyseessä Saunalahden liittymä.