Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ vaihdatin tänään lasin HTC:hen ja nykyään löytyy hyviä ja halpoja firmoja jotka tekee ton duunin. Kaupan päälle saa kuin uuden puhelimen kun on naarmuton näyttö :)

Esim tuolla Huoltokukossa (www.huoltokukko.fi) jota voin todella suositella ois duuni näköjään 89 eur.

Perkele! Pudotin sitten luurini lattialle ja meni näyttö säpäleiks. On se aiemminki pudonnu monet kerrat mutta ikinä ei oo suuria vahinkoja tullut paitsi nyt. Kyseessä 1,5 v sitten hankittu 3GS. Vituttaahan toi. Varmaan ei mikään vakuutuskaan tota korvaa

Tosi helppo homma vaihtaa myös itse. Muutama ruuvi ja liitin irti ja uusi näyttö paikoilleen. Ohjeet löytyy Youtubesta ja näytön voi tilata Ebaystä. Jos pelkkä lasi rikki, eli näyttö kuitenkin pelittää, niin hintaa tulee pelkälle lasille ja ympäröivälle metallikehikolle noin 15 euroa.

Tosi helppo homma vaihtaa myös itse. Muutama ruuvi ja liitin irti ja uusi näyttö paikoilleen. Ohjeet löytyy Youtubesta ja näytön voi tilata Ebaystä. Jos pelkkä lasi rikki, eli näyttö kuitenkin pelittää, niin hintaa tulee pelkälle lasille ja ympäröivälle metallikehikolle noin 15 euroa.

Onko oikeasti helppo homma? Vähän tuo itse vaihtaminen jänskättää, ettei vain mene enempää paskaksi. Voishan totakin kyllä kokeilla, koska sanoivat huoltokukossa että 2vk päästä vasta saavat osia. Oletko andy ite vaihtanut ton lasin?

Onko oikeasti helppo homma? Vähän tuo itse vaihtaminen jänskättää, ettei vain mene enempää paskaksi. Voishan totakin kyllä kokeilla, koska sanoivat huoltokukossa että 2vk päästä vasta saavat osia. Oletko andy ite vaihtanut ton lasin?

Joo itse olen vaihtanut 3Geehen, kun meni lasi säröille. Kyllä se on oikeasti helppo homma, kun vain katsoo Youtubesta ohjeet. Ohjeitakin tarvitsee lähinnä siihen, että niissä näytetään missä mikäkin liitin ja ruuvi sijaitsee ja yhden liittimen lukitusmekanismi.

En oo raskinu lykätä huoltoon vielä. Oli siis kaiutinvika eikä puheluissa kuulunu soittajan ääni. Nyt puhelin kokenut ihme parantumisen ja toimii taas. Ihme juttu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistähän halvin iPhone 4/iPhone 4S tällä hetkellä? Kytky tai sim-lukitsematon, ei oikeastaan väliä. Puhetta tarttis varmaan 500 minuuttia ja tekstareita saman verran. Netti pitäis olla kanssa. Kattelin joidenkin operaattorien sivuilta paketteja, mutta ei alle 40 euron kuukaudessa näyttäny olevan. Onko totta, ettei tuota saa vieläkään alle sen?

Harvemmin jaksan pelailla, tai varsinkaan ostaa mitään pelejä puhelimella sen kummemmin, mutta nyt tuli ostettua Infinity Blade 2 iPhone 4S:sään ja en voi muuta sanoa, kuin et huhhuh! Ei ois ikin uskonu, että puhelimeen tuollaisia grafiikoita saa millään. :kuola:

Oonko ainut jolla Ip4 kaatuilee vähän väliä kun yrittää soittaa? Ruutuun tulee teksti "Soitetaan" ja siihen jää ellei sammuta...tosin välillä tulee viesti "Puhelu epäonnistui". Käsittämätöntä että firma joka loi iPadin loi myös tämän rakkineen...

Onko tietoa millon uus iphone on tulossa? Edes suurinpiirtein? Pitäisi vaihtaa tää 3gS pois niin mietin vaihdanko 4s vai ootanko vitosta?

Saako iPhone 4S mallista kytkettyä 3G:n mitenkään pois?!!!

Miten voi olla mahdollista että sähköposti herjaa että tunnus tai salasana on väärä jos ei ole missään vaiheessa ruukannut asetuksia? 15min sitten toimi ihan normaalisti mutta nyt väittää tunnus tai salasana on väärä.

Edit. Boottaamalla korjaantu mutta en nyt viitsisi tätä jatkuvasti boottailla sen takia että joku ei toimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom