Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oonko ainut jolla Ip4 kaatuilee vähän väliä kun yrittää soittaa? Ruutuun tulee teksti "Soitetaan" ja siihen jää ellei sammuta...tosin välillä tulee viesti "Puhelu epäonnistui". Käsittämätöntä että firma joka loi iPadin loi myös tämän rakkineen...

Täällä ihan samat ongelmat, joita ei kyllä mun mielestä ollu ku puhelimen vuos sitten ostin. Alkanut tulee tässä ihan syksyn mittaan vasta.

Yksi iphone on johon ei tomi imessage padista.... Mikäs voi mättää? On enabloitu settingseistä.

Ei 4S:ssää. iPhonen kohdalla on järkevintä päivittää joka toisen mallin kohdalla. Paitsi nyt sulla menee se kierto juuri väärien mallien kohdalle. Eli nämä ässä mallit olen itse skipannyt.

Yksi iphone on johon ei tomi imessage padista.... Mikäs voi mättää? On enabloitu settingseistä.

Ei johdu käyttäjästä tai laitteista. Osa iOS5 vehkeistä, iCloud tileistä ja iMessage järjestelmästä vain ei vielä toimi keskenään ihan vision mukaan. Applen puolelta tulee fixi tähän mutta tänään ei vielä ollu tarkemmasta päivästä tietoa, edes keittiön kautta...

Onko tietoa millon uus iphone on tulossa? Edes suurinpiirtein? Pitäisi vaihtaa tää 3gS pois niin mietin vaihdanko 4s vai ootanko vitosta?

Ei 4S:ssää. iPhonen kohdalla on järkevintä päivittää joka toisen mallin kohdalla. Paitsi nyt sulla menee se kierto juuri väärien mallien kohdalle. Eli nämä ässä mallit olen itse skipannyt.

Täähän on mielipide kysymys ja 3Gs ja 4S:än välillä on niin suuri ero, että varmasti on iloa uudesta laitteesta ja ominaisuuksista. On se ero niin valtava, jos taas murehtii mistä jää paitsi tulevaan? malliin nähden ei ikinä voi hyvällä omalla tunnolla päivittää. Joten päivitä vaan ja Siri käyttöön...

No mutta jos kerta kysymys oli että ottaako iPhone 4S:n vai odottaako vitosta, niin luultavasti se vitosen venaaminen ei olisi mikään kauhea ponnistus. Jos on pakko päivittää nyt niin tietty kauppaan vaan, mutta itse odottaisin uutta oikeaa sukupolvea.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se, kun nyt vaan on kuitenkin vain tietokone eikä mikään Omnipotentti-kapula niin joku vois ehdottaa, että kannattaa tehdä useammin...

Varmasti kannattaa joo, mutta mulla ainakin on toiminut puhelin pirun hyvin vaikka en sitä kovin useasti ole buuttaillut. En edes kauheasti valehtele jos sanon, että ensimmäisen vuoden aikana en buutannut nelosta kuin kerran tai kaksi ja silti puhelin toimi moitteettomasti. Kauhulla muistelen aikaisempia Nokian malleja, joita piti buuttailla joka viikko tai sitten buuttailivat itse itseään.

Varmasti kannattaa joo, mutta mulla ainakin on toiminut puhelin pirun hyvin vaikka en sitä kovin useasti ole buuttaillut. En edes kauheasti valehtele jos sanon, että ensimmäisen vuoden aikana en buutannut nelosta kuin kerran tai kaksi ja silti puhelin toimi moitteettomasti. Kauhulla muistelen aikaisempia Nokian malleja, joita piti buuttailla joka viikko tai sitten buuttailivat itse itseään.

Tää on ihan totta mutta näissä jeesuksissa nyt vaan on yksilökohtaisia eroja niin paljon. On yksilölliset asetukset, asennetut appsit ja niihin liittyvät asetukset ja jopa oma operaattori ja operaattorin "rajoitukset/asetukset" tietoliikenteen suhteen sekä kaikki muut muuttujat saavat vaan ikävä kyllä aikaan sen, että se nyt vaan ei ole mikään "Omnipotentti-kapula" ja vaikka sinulla ja minulla se toimii kuin se kuuluisa junan vessa niin parhaalla tuntemallani Mac-gurulla ei vaan esim iMessage toimi ja hänelle on hyvä tapa nukkumaan mennessä buutata se jeesus niin on edessä jäätymisvapaa huominen... :piis:

No mutta jos kerta kysymys oli että ottaako iPhone 4S:n vai odottaako vitosta, niin luultavasti se vitosen venaaminen ei olisi mikään kauhea ponnistus. Jos on pakko päivittää nyt niin tietty kauppaan vaan, mutta itse odottaisin uutta oikeaa sukupolvea.

Itse taas tämän juuri tehneenä voin suositella välitöntä päivittämistä ja siitä seuraavaa tyytyväisyyttä, kun uusi kone on ihan eriplaneetalta kuin 4:nen saatikka 3Gs

Meni tuo 3Gs lopullisesti paskaks niin kävin ostamassa 4s:sän. Ero on kyllä aika suuri.. :D kahtoo nyt rahatilannetta jos vaihtais vielä sen vitosen kun se tulee.

Meni tuo 3Gs lopullisesti paskaks niin kävin ostamassa 4s:sän. Ero on kyllä aika suuri.. :D kahtoo nyt rahatilannetta jos vaihtais vielä sen vitosen kun se tulee.

Nyt vaan Siriä ottamaan hanskaan niin ei lopu nysvääminen kesken ;) Onnittelen hyvästä hankinnasta :)

Ittellä on nelonen ja 4s melko kovassa päivittäisessä käytössä ja kyse on lähinnä nollapäivityksestä. Minkäänlaista "vittu tää on muuten parempi" tuntemusta ei ole tullut kertaakaan. Jos ilmaiseksi saa, niin mikä ettei, mutta omaa rahaa en laittais latiakaan 4 -->4s päivitykseen.

On tää 4S vaan hauska peli. :) Joululahjaksi sain ja jouluaatosta lähtien roplannut tätä. Ainakin selkee päivitys verrattuna mun ensimmäisen sukupolven eli onko se nyt 2G iPhoneen. :D Olikin jo aika siirtää se eläkkeelle...

Onkos kellään muulla samanlaista ongelmaa ton 4S:ssän kanssa, että se sammuilee itsestään? Tai menee jotenkin siis niin jumiin, että ei herää mistään napista vaan joutuu tekemään boottauksen painamalla molempia nappuloita noin 10 sekuntia pohjassa. Sen jälkeen kyllä herää, mutta onhan toi aika vittumainen juttu kuitenkin. Ulkomaisilta foorumeilta luin tästä ongelmasta ja ilmeisesti aika yleinen vaiva. Pitäiskö viedä putiikkiin takas vai korjaantuukohan toi tulevaisuudessa tulevien päivityksien avulla?

Onkos kellään muulla samanlaista ongelmaa ton 4S:ssän kanssa, että se sammuilee itsestään? Tai menee jotenkin siis niin jumiin, että ei herää mistään napista vaan joutuu tekemään boottauksen painamalla molempia nappuloita noin 10 sekuntia pohjassa. Sen jälkeen kyllä herää, mutta onhan toi aika vittumainen juttu kuitenkin. Ulkomaisilta foorumeilta luin tästä ongelmasta ja ilmeisesti aika yleinen vaiva. Pitäiskö viedä putiikkiin takas vai korjaantuukohan toi tulevaisuudessa tulevien päivityksien avulla?

Korjautuu tulevaisuudessa päivityksien avulla. Voi sen kapulan vaihtaakin, jos on tarpeeksi hyvä suustaan tai suhteet kunnossa.

Oon talla hetkella Australiassa. Oon kayttany puhelimena jotain samsungin perus luuria johon olen ostanut taalta prepaid liittyman.
Mukanani on myos iphone, mutta siihen en ole viela mitaan liittymaa laittanut, silla se pitaisi kytkea itunesiin etta se rupeaisi toimimaan, silla se on ollut soneran kytky joskus aikoinaan.

Pystynko kirjautumaan omalle itunes tililleni jonkun toisen tietokoneen kautta? silla oma tietokone ei ole mukana. Luulen ainakin etta jos laittaisin iphoneeni jonkun prepaid liittyman, ja kytkisin sen itunesiin niin se toimisi, mutta en ole varma...

Kokemuksia, vinkkeja jollakin miten tulisi toimia etta pystyisin kayttamaan iphoneani myos taalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom