Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko haukkunut muuten sitä paitsi akku-bugin vuoksi?Eikö ole mitään välimuotoa? Tuntuu, että on vain kaksi vaihtoehtoa: joko sitä hipelöidessa saa pieniä orgasmeja tai sitten se toimii verkon painona parhaiten :wtf:
Et ole.Olenko haukkunut muuten sitä paitsi akku-bugin vuoksi?
Et ole.
Loistava puhelinhan se varmasti on. Toivottavasti saavat akkuongelmat kuntoon.
Lyhyestä virsi kaunis.. Eli ollut 4S nyt hetken ja olen tyytyväinen hankintaani. Ei mulla muuta:D
Suoraan paketista otettuna akun tilanne: 3.5h käyttöä ja 13.5h valmiudessa ja akun varaus 39%
3GS on kyllä jossakin määrin - ja paikoittain erittäin rajustikin - alkanut tahmaamaan vitospäivityksen myötä... Todella turhauttavaa.
Whaat? Kyllä itselläni ainakin onnistuu...Päivitin 4:seen ton iOs 5:sen eilen ja tänään tuli huomattua, että eihän tohon kalenteriin voi tehdä enää merkintöjä. Onks täs nyt tarkotuksena, että kun on tää uus "muistutukset" ni kalenteriin ei voi tehdä enää kalenterimerkintöjä, mikäs helvetin järki siinä nyt on?
Onkos porukalla puhelimessa käytössä minkäänlaista treeni päiväkirjaa? Olis tosi kätevä jos sain Iphonee sellasen ja sitten sais viel jotenkin siirrettyä tiedot läppärille...
Itse en sellasta oikeen oo löytäny,saattaa johtua huonosta enkun taidostakin.
Sama kävi 3G:lle kun siihen laittoi tuon edellisen ison softauudistuksen. Hyvä tapa myydä uutta iPhonea kun päivitetty softa käytännössä rampautti sen koko luurin. Kyllä silti tajuan, että uudet ohjelmistot koodataan sen uusimman raudan mukaan.Jep, niin on. Ja etenkin musiikkisoitin. Jumittaa ja hidastelee.
Onkos porukalla puhelimessa käytössä minkäänlaista treeni päiväkirjaa? Olis tosi kätevä jos sain Iphonee sellasen ja sitten sais viel jotenkin siirrettyä tiedot läppärille...
Itse en sellasta oikeen oo löytäny,saattaa johtua huonosta enkun taidostakin.
Apple siirtynyt Windows-ajattelumalliin?Sama kävi 3G:lle kun siihen laittoi tuon edellisen ison softauudistuksen. Hyvä tapa myydä uutta iPhonea kun päivitetty softa käytännössä rampautti sen koko luurin. Kyllä silti tajuan, että uudet ohjelmistot koodataan sen uusimman raudan mukaan.
Apple siirtynyt Windows-ajattelumalliin?