Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuntuu että iPhonen omistajat luulee että iPhone on kaiken keskipisteenä vaikka todellisuus on vain heidän omassa päässä.
No tuossa pikaisesti katsoin Pakkotoiston statseja, niin vaikka me ynnätään yhteen kaikkien muiden puhelinten keskustelut + tappeluketju + puhelinuutiset, niin silti ei päästä lähellekään iPhonen katsontakertoja. Pakkotoistolla ainakin iPhone kerää isoimman huomion vaikka toki ketju onkin 3 vuotta vanha.

No tuossa pikaisesti katsoin Pakkotoiston statseja, niin vaikka me ynnätään yhteen kaikkien muiden puhelinten keskustelut + tappeluketju + puhelinuutiset, niin silti ei päästä lähellekään iPhonen katsontakertoja. Pakkotoistolla ainakin iPhone kerää isoimman huomion vaikka toki ketju onkin 3 vuotta vanha.

En yhtään epäile, mutta mielestäni näitä väittelijöitä ei ole kuin kourallinen iPhonen puolelta, kourallinen Androidin puolelta ja hyppysellinen Nokialta, koska joku ihmeen kumman syystä vielä fanittaa Nokiaakin :) Myös tarvii muistaa että Applelta tulee vain iPhoneja(puhelimista), eli ketju pysynyt samana 3v kun taas Nokialta yleensä mallit muuttuu, sanoin threadien nimet. Android on vasta nyt tullutkin mukaan kilpailuun.

Mutta over and out, tulen taas takaisin jos jotain hienoa suuntaan tai toiseen ilmestyy. Nyt vain odotan android 2.2:sta josta tulen kertomaan tietenkin käyttökokemukset koska rehellisesti android 2.1 ei ole iPhonen tasolla vaikka suhteellisen lähellä onkin.

Ainakin omalta osaltani sanoisin että iPhone ei kiinnosta niinkään, vaan Apple-uskovaisten fanaattinen jankkaus ja dissaajien hiekkalaatikolta tuttu hihkunta. Tragikomediaa parhaimmillaan.
:hyvä:

LOL, tää on just se hassuin juttu. iPhone on edelleen referenssi, siihen verrataan kaikkia. Unohditko tuossa jutussasi, että siinä vertailussa, jossa Desire rökitti iPhonen, rökitti iPhone Evon ja siinä vertailussa, jossa Evo rökitti iPhonen, rökitti iPhone Desiren :D

Jos yksi puhelin tappelee joka testissä kaikkia vastaan ja murot ovat muna kovana ilmoittamassa aina "nyt Motorola voitti" "nyt Samsung voitti", niin eikö toi ole jo vähän naurettavaa kyttäämistä?
Onhan se referenssinä tässä ketjussa koska tämä on iPhone-ketju, eikös? Eikös se ole samaan hengenvetoon säälittävää kuinka jotkut fanittaa yhtä puhelinta niin paljon etteivät voi myöntää omansa heikkouksia? Kyllä minä uskallan omaa luuriani moittia jos siinä on jotain moitittavaa mutta muutamat henkilöt tällä palstalla on niin lumoutuneita omastansa etteivät halua/uskalla löytää mitään iPhonesta. Lukemattomat testit jne. ovat esim. osoittaneet että iPhone 4:ssa on antenniongelma ja jopa Apple on myöntänyt tämän jakamalla ilmaisia kuoria mutta silti jotkut vänkää vastaan että ei niissä mitään ongelmaa ole, maanataikappaleita vain. Sitten kun jotkut jopa uskaltaa väittää että jotkut puhelimet on parempia kuin iPhone niin siitähän sitä vasta innostutaan latelemaan superlatiiveja iPhonesta.

Onneksi en omista älypuhelinta, muutenhan tässä tulisi tempauduttua vielä syvällisempään väittelyyn.

Lukemattomat testit jne. ovat esim. osoittaneet että iPhone 4:ssa on antenniongelma ja jopa Apple on myöntänyt tämän jakamalla ilmaisia kuoria mutta silti jotkut vänkää vastaan että ei niissä mitään ongelmaa ole, maanataikappaleita vain.

Taitaa mulla olla se maanantaikappale kun siinä ei ole antenniongelmaa, kuoret ei irvistä eikä näytössä ole keltaisia läiskiä. Koska näissähän pitäisi olla Applen myöntämä antenniongelma, 4/5 puhelimista kuoret irvistää, ja keltaiset läiskätkin on monelta taholta todettu ongelmaksi.

Onneksi en omista älypuhelinta, muutenhan tässä tulisi tempauduttua vielä syvällisempään väittelyyn.
Niin ja vielä vähemmän omistat iPhonen. Joten tooosi arvokkaita noi sun mutuilut. Täällä ei irvistä luuri, eikä ole antenniongelmaa ja keltaisista läiskistä ei tietoa.

Niin ja vielä vähemmän omistat iPhonen. Joten tooosi arvokkaita noi sun mutuilut. Täällä ei irvistä luuri, eikä ole antenniongelmaa ja keltaisista läiskistä ei tietoa.

Eikö sulla ollenkaan putoa palkit kuoleman otteella ilman kortsua?

Itse en ole mikään Apple fanaatikko. Silti minulla on iPhone vain sen vuoksi, että se on MINUN mielestäni paras puhelin. Minulla on ollut erilaisia älypuhelimia ja Android tulee olemaan se, mihin ehkä voisin iPhoneni vaihtaa. Käyttömukavuus on mielestäni tällä hetkellä ylivoimainen.

Noissa testeissä puhelimet ja niiden toimivuus viedään äärimmilleen. Normaalissa käytössä ei yleensä vastaavia ongelmia löydy. Kannattaa tutustua testeihin myös muutenkin kuin vain tuloksiin. Ostin aikoinaan kaikki testit voittaneen digiboxin, joka oli ehkä maailman paskin ostos. Miten se on mahdollista, sehän on testien mukaan paras mahdollinen laite...? Itselle tärkeää on myös miten testien tulokset on saatu aikaan, pelkät numerot eivät minulle riitä. iPhone4:n antenniongelmaan tai irvistämiseen en osaa ottaa kantaa, koska en ole niihin tutustunut, tiedän vain, että niiden kanssa ongelmia on ilmennyt. Jos jollakin puhelin toimii ongelmitta, niin onko sitä pakko lähteä niitä ongelmia etsimään. Itse olen aina iloinen, jos laitteet toimii ja ongelmia ei ole. Tosiasia on se, että ihme on jos nykyaikana joku laite kestää takuuajan jälkeen kuukautta pidempään.

Jos kuolemanotteella tarkoitat sitä että puristetaan koko luuri kouran sisään niin tippuu joitakin pykäliä paikasta riippuen niin kuin (lähes) kaikilla luureilla. Ite en oo saanut puheluita katkeamaan heikossakaan kentässä MILLÄÄN sellaisella otteella että siinä pystyy vielä puhelimessa puhumaan. Molemmin käsin peittämällä koko puhelimen alaosan saa äänen pätkimään kohtuu hyvässäkin kentässä. Sen herkkuviivan hively/peittäminen/oikosulkeminen ei vaikuta yhtään mihinkään. Kaiken kaikkiaan paras kuuluvuus mitä omalle kohdalle on luureja osunut.

Voi helvetin vittu saatana. Kävin juuri Soneran kaupassa näyttämässä sitä mun uutta iPhone4:sta, jossa etu- JA takalasi repsottaa yläreunasta. En ole vielä ottanut koko puhelinta käyttöön, koska edellinen liittymä sulkeutuu vasta viikon päästä. Yli tunnin turhan jonottamisen jälkeen se äijä ihmetteli siellä, että onpas harvinainen ongelma. Luulisi, että olisi ennenkin nähnyt, koska mun kappale ei toidellakaan ole ainoa naurava nakki. Broidilla on rako myös takalasin ja rungon välissä. Eivät kuulemma ota sitä huoltoon, koska puhelin on uusi ja huollossa ei myöskään tehdä mitään takalaseille kuten vaihdeta niitä tai edes mukamas avata puhelimia?! Mitä helvettiä? Miten puhelimen voi huoltaa jos sitä ei avaa? Se äijä puhu kaikkea niin paskaa kuin olla ja voi. Pyysi soittamaan asiakaspalveluun ja sanoi, että mun pitäisi saada uusi puhelin tilalle, mistä olin kyllä samaa mieltä. Kysyin sitten, että onko niillä niitä takuuvaihtoja varten hyllyssä ja kuten arvata saattoi, niin ei ole vaan pitäisi odotella taas kuukauden päivät, että saa uuden puhelimen joka suurella todennäköisyydellä on aivan samaa keltaisten pikkukäsien kasaamaa paskaa. Soitin sitten sinne aspaan vaikka kaveri sanoi ettei se olisi ollut enää auki, mutta kyllä helvetissä se auki oli vielä klo 19.45. Se jätkä siellä liikkeessä oli ihan sienessä. Asiakaspalvelussa taas jälleen kerran ihmeteltiin kuinka harvinainen ongelma on kyseessä ja puhelimeen vastannut henkilö ei osannut sanoa mitä tulisi tehdä. Sanoivat ottavansa huomenna yhteyttä, koska asiasta ehkä jotain tietävä esimies ei ollut enää töissä. Katsellaan sitten huomenna mitä sanovat.

Kyllä tässä alkaa aikalailla tuntua siltä, että on tullut lyötyä kätensä paskaan. Niin Soneran kuin iPhone4:n osalta. On se kyllä mun mielestä vaan aikamoinen perseraiskaus jos maksaa puhelimesta 700 euroa, joka on laadultaan tällaista. Haluaisin kyllä iPhone4:n, mutta raktenteellisesti virheettömän kappaleen, missä myös toimisi kaikki. Tosta toiminnasta en vielä osaa sanoa mitään kun en ole päässyt edes puhelinta käyttämään, mutta jos ongelmat jatkuu samanlaisina mitä on lukenut niin voi jeesus sentään. Kyllä tästä iPhone4:sta alkaa jo näin alkuun jäämään sen verta paskan maku suuhun, että täytyy ehkä palauttaa koko paska lopullisesti ja purkaa myös Soneran kanssa tekemä liittymäsopimus. Ehkä seuraava iPhone sitten kun saavat kiinalaiset lapset taas koulutettua rakentamaan sitä elektroniikkaa oikein ja Soneran kautta en sitä todennäköisesti tämän jälkeen ainakaan tilaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Soneran kanssa on kyllä ikävä neuvotella :( tsemppiä elastolle, tulevaisuus ei ole valoisa mutta yritä jaksaa.

Voi helvetin vittu saatana. Kävin juuri Soneran kaupassa näyttämässä sitä mun uutta iPhone4:sta, jossa etu- JA takalasi repsottaa yläreunasta. En ole vielä ottanut koko puhelinta käyttöön, koska edellinen liittymä sulkeutuu vasta viikon päästä. Yli tunnin turhan jonottamisen jälkeen se äijä ihmetteli siellä, että onpas harvinainen ongelma. Luulisi, että olisi ennenkin nähnyt, koska mun kappale ei toidellakaan ole ainoa naurava nakki. Broidilla on rako myös takalasin ja rungon välissä. Eivät kuulemma ota sitä huoltoon, koska puhelin on uusi ja huollossa ei myöskään tehdä mitään takalaseille kuten vaihdeta niitä tai edes mukamas avata puhelimia?! Mitä helvettiä? Miten puhelimen voi huoltaa jos sitä ei avaa? Se äijä puhu kaikkea niin paskaa kuin olla ja voi. Pyysi soittamaan asiakaspalveluun ja sanoi, että mun pitäisi saada uusi puhelin tilalle, mistä olin kyllä samaa mieltä. Kysyin sitten, että onko niillä niitä takuuvaihtoja varten hyllyssä ja kuten arvata saattoi, niin ei ole vaan pitäisi odotella taas kuukauden päivät, että saa uuden puhelimen joka suurella todennäköisyydellä on aivan samaa keltaisten pikkukäsien kasaamaa paskaa. Soitin sitten sinne aspaan vaikka kaveri sanoi ettei se olisi ollut enää auki, mutta kyllä helvetissä se auki oli vielä klo 19.45. Se jätkä siellä liikkeessä oli ihan sienessä. Asiakaspalvelussa taas jälleen kerran ihmeteltiin kuinka harvinainen ongelma on kyseessä ja puhelimeen vastannut henkilö ei osannut sanoa mitä tulisi tehdä. Sanoivat ottavansa huomenna yhteyttä, koska asiasta ehkä jotain tietävä esimies ei ollut enää töissä. Katsellaan sitten huomenna mitä sanovat.

Kyllä tässä alkaa aikalailla tuntua siltä, että on tullut lyötyä kätensä paskaan. Niin Soneran kuin iPhone4:n osalta. On se kyllä mun mielestä vaan aikamoinen perseraiskaus jos maksaa puhelimesta 700 euroa, joka on laadultaan tällaista. Haluaisin kyllä iPhone4:n, mutta raktenteellisesti virheettömän kappaleen, missä myös toimisi kaikki. Tosta toiminnasta en vielä osaa sanoa mitään kun en ole päässyt edes puhelinta käyttämään, mutta jos ongelmat jatkuu samanlaisina mitä on lukenut niin voi jeesus sentään. Kyllä tästä iPhone4:sta alkaa jo näin alkuun jäämään sen verta paskan maku suuhun, että täytyy ehkä palauttaa koko paska lopullisesti ja purkaa myös Soneran kanssa tekemä liittymäsopimus. Ehkä seuraava iPhone sitten kun saavat kiinalaiset lapset taas koulutettua rakentamaan sitä elektroniikkaa oikein ja Soneran kautta en sitä todennäköisesti tämän jälkeen ainakaan tilaa.

Tuonne viet sen: http://www.scfhuolto.fi/kartta_helsinki.htm ja sanot, että puhuvat paskaa jos eivät olevinaan ole koskaan kuulleet nauravista nakeista. Narikkatorin Sonera Kauppa opasti tuonne suoraan ilman mitään pompotusta. Siellä on tälläkin hetkellä kaksi meidän iPhonea huollossa tai odottamassa vaihtoa uuteen..

Siis kaikista puhelimista jotenkin saa palkit putoamaan, kuten vaikka heittämällä seinään. En tajua miten joku voi puristaa kahdella kädellä puhelinta joka nurkasta raivokkaasti ja odottaa tekemättä mitään, että palkit putoavat. Käytännössä kun palkeille ei tapahdu yhtään mitään koskaan. Ei mua kiinnosta hivellä luuria vammaisilla otteilla vain saadakseni palkit putoamaan, mikä näyttäisi olevan näköjään yksi puhelimen käyttötarkoitus(ainakin murojen mielestä).

Mä haluaisin kysyä ohimennen, moniko HTC:n omistaja hinkkaa puhelimen nurkkia vammaisilla otteilla ja tuijottaa sitten palkkeja intensiivisesti valmiina laukeamaan jos palkki putoaa?

Soneran kanssa on kyllä ikävä neuvotella :( tsemppiä elastolle, tulevaisuus ei ole valoisa mutta yritä jaksaa.
Kiitti tsempeistä. Jos homma ei ratkea miellyttävällä tavalla, niin palautan tuon puhelimen kun on vielä käyttämätön ja peruutan sen sopimuksen. Jään sitten odottelemaan seuraavaa iPhonea, jota en varmaan ainakaan Soneralta osta heidän liittymällään.
Tuonne viet sen: http://www.scfhuolto.fi/kartta_helsinki.htm ja sanot, että puhuvat paskaa jos eivät olevinaan ole koskaan kuulleet nauravista nakeista. Narikkatorin Sonera Kauppa opasti tuonne suoraan ilman mitään pompotusta. Siellä on tälläkin hetkellä kaksi meidän iPhonea huollossa tai odottamassa vaihtoa uuteen..
Joo tuolla Kampin Sonera kaupassa kävin. Odottelen huomenna päivällä ensin Soneran soittoa ja katsotaan mitä ne sanoo. Jos ei muuten, niin pitää viedä tosiaan itse tuo luuri tonne SCF:ään.

Siis kaikista puhelimista jotenkin saa palkit putoamaan, kuten vaikka heittämällä seinään. En tajua miten joku voi puristaa kahdella kädellä puhelinta joka nurkasta raivokkaasti ja odottaa tekemättä mitään, että palkit putoavat. Käytännössä kun palkeille ei tapahdu yhtään mitään koskaan. Ei mua kiinnosta hivellä luuria vammaisilla otteilla vain saadakseni palkit putoamaan, mikä näyttäisi olevan näköjään yksi puhelimen käyttötarkoitus(ainakin murojen mielestä).

Mä haluaisin kysyä ohimennen, moniko HTC:n omistaja hinkkaa puhelimen nurkkia vammaisilla otteilla ja tuijottaa sitten palkkeja intensiivisesti valmiina laukeamaan jos palkki putoaa?

Aivan normaalilla otteella vasemmalla kädellä pideltäessä puhelinvertailu.comin testissa 2.97Mb/s nopeus tippui 179kb/s:een. Noin ainakin itse käytän puhelinta, kun nettiä selaan. Selvä suunnitelumoka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan normaalilla otteella vasemmalla kädellä pideltäessä puhelinvertailu.comin testissa 2.97Mb/s nopeus tippui 179kb/s:een. Noin ainakin itse käytän puhelinta, kun nettiä selaan. Selvä suunnitelumoka.

No vasenkätisenä käytän luuria jatkuvasti juurikin tuossa otteessa, nopeudet ei tipu. Jos yhdellä kovaäänisellä kymmenestä on joku ongelma minkä tahansa luurin kanssa niin se on pakko olla kaikilla muillakin? En kyllä kiellä että olisi tuon voinut paremminkin toteuttaa, mutta tuntuu joillekin olevan kovasti vaikea uskoa että kaikilla tuota ongelmaa ei kuitenkaan ole. Mut ehkä mun speedtest-softallakin on apple-lasit päässä?

Tuo on muro-ote. Macci-ote on peukalolla ja etusormella puhelimen kulmista kiinni.

On kyllä aikamoista hajontaa näissä iiluurinelosen _hankkineiden_ immeisten teksteissä kun vähän taaksepäin kelailee. Toisilla ei ole ollut mitään ongelmaa koskaan ja toiset haukkuvat vehkeen suurinpiirtein paskaksi, ja vähän kaikkea tuolta väliltä..

Sen pitäisi mielestäni olla selvää että jos jollain ei puhelin irvistele tai ei palkit putoile tai ei ole mitään muutakaan ongelmaa ei tosiaan tarkoita elleikö jollain muulla, jopa aika monellakin voi juurikin noita mainittuja ongelmia olla. "Ei minulla ainakaan mitään vikaa ole" -tyyppisten kommenttien julistaminen jonkinlaisena totuutena on hieman hölmöä.

Näiden joilla ei ole ollut ongelmia pitäisikin onnitella itseään, olette saaneet laitteesta yksilön joka on virheetön. Hienoa! Pitäkää sitä kuin kukkaa kämmenellä, älkää pudottako tai upottako mihinkään koska jos se menee huoltoon ja teille annetaankin korvaava tuote tilalle niin se voikin sitten olla se naurava nakki ja sitten ei olekaan enää kivaa.

Tuon virheettömyyden pitäisi toki olla oletusarvo varsinkin tämän hintaluokan koneista mutta niin se nyt vaan ei näytä olevan. Ja näyttää siltä että uudenkaan viallisen koneen vaihdosta virheettömään ei selvitä aina ihan pienellä jumpalla kuten täältäkin on saatu lukea.

Taitaa olla niin että tänä päivänä tuollainen oletusarvo että satoja euroja maksavan puhelimen pitäisi vain toimia on väärä, pitää siis virittää odotukset muunlaisiksi jotta ei tule pettymyksiä. Tämä koskee toki kaikkia nykyluureja ja melkein mitä vain vehkeitä, ei siinä mitään.

- H

...Jos yhdellä kovaäänisellä kymmenestä on joku ongelma minkä tahansa luurin kanssa niin se on pakko olla kaikilla muillakin? En kyllä kiellä että olisi tuon voinut paremminkin toteuttaa, mutta tuntuu joillekin olevan kovasti vaikea uskoa että kaikilla tuota ongelmaa ei kuitenkaan ole...

Mielestäni se on oikein helppo uskoa että kaikilla ei ole tuota tai jotain muuta ongelmaa kapulansa kanssa. Imo täällä vaan ajattelumalli tuntuu menevän välillä siihen tyyliin että jotain ongelmaa ei voi muillakaan olla koska sitä ei ole minullakaan.

- H

No vasenkätisenä käytän luuria jatkuvasti juurikin tuossa otteessa, nopeudet ei tipu. Jos yhdellä kovaäänisellä kymmenestä on joku ongelma minkä tahansa luurin kanssa niin se on pakko olla kaikilla muillakin? En kyllä kiellä että olisi tuon voinut paremminkin toteuttaa, mutta tuntuu joillekin olevan kovasti vaikea uskoa että kaikilla tuota ongelmaa ei kuitenkaan ole. Mut ehkä mun speedtest-softallakin on apple-lasit päässä?

Ei esim. Nokian N97:n kamerassa linssinsuojus kaikissa luureissa linssejä naarmuttanut, mutta isolla osalla silti. Ja sekin oli selvä suunnittelumoka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom