Voi helvetin vittu saatana. Kävin juuri Soneran kaupassa näyttämässä sitä mun uutta iPhone4:sta, jossa etu- JA takalasi repsottaa yläreunasta. En ole vielä ottanut koko puhelinta käyttöön, koska edellinen liittymä sulkeutuu vasta viikon päästä. Yli tunnin turhan jonottamisen jälkeen se äijä ihmetteli siellä, että onpas harvinainen ongelma. Luulisi, että olisi ennenkin nähnyt, koska mun kappale ei toidellakaan ole ainoa naurava nakki. Broidilla on rako myös takalasin ja rungon välissä. Eivät kuulemma ota sitä huoltoon, koska puhelin on uusi ja huollossa ei myöskään tehdä mitään takalaseille kuten vaihdeta niitä tai edes mukamas avata puhelimia?! Mitä helvettiä? Miten puhelimen voi huoltaa jos sitä ei avaa? Se äijä puhu kaikkea niin paskaa kuin olla ja voi. Pyysi soittamaan asiakaspalveluun ja sanoi, että mun pitäisi saada uusi puhelin tilalle, mistä olin kyllä samaa mieltä. Kysyin sitten, että onko niillä niitä takuuvaihtoja varten hyllyssä ja kuten arvata saattoi, niin ei ole vaan pitäisi odotella taas kuukauden päivät, että saa uuden puhelimen joka suurella todennäköisyydellä on aivan samaa keltaisten pikkukäsien kasaamaa paskaa. Soitin sitten sinne aspaan vaikka kaveri sanoi ettei se olisi ollut enää auki, mutta kyllä helvetissä se auki oli vielä klo 19.45. Se jätkä siellä liikkeessä oli ihan sienessä. Asiakaspalvelussa taas jälleen kerran ihmeteltiin kuinka harvinainen ongelma on kyseessä ja puhelimeen vastannut henkilö ei osannut sanoa mitä tulisi tehdä. Sanoivat ottavansa huomenna yhteyttä, koska asiasta ehkä jotain tietävä esimies ei ollut enää töissä. Katsellaan sitten huomenna mitä sanovat.
Kyllä tässä alkaa aikalailla tuntua siltä, että on tullut lyötyä kätensä paskaan. Niin Soneran kuin iPhone4:n osalta. On se kyllä mun mielestä vaan aikamoinen perseraiskaus jos maksaa puhelimesta 700 euroa, joka on laadultaan tällaista. Haluaisin kyllä iPhone4:n, mutta raktenteellisesti virheettömän kappaleen, missä myös toimisi kaikki. Tosta toiminnasta en vielä osaa sanoa mitään kun en ole päässyt edes puhelinta käyttämään, mutta jos ongelmat jatkuu samanlaisina mitä on lukenut niin voi jeesus sentään. Kyllä tästä iPhone4:sta alkaa jo näin alkuun jäämään sen verta paskan maku suuhun, että täytyy ehkä palauttaa koko paska lopullisesti ja purkaa myös Soneran kanssa tekemä liittymäsopimus. Ehkä seuraava iPhone sitten kun saavat kiinalaiset lapset taas koulutettua rakentamaan sitä elektroniikkaa oikein ja Soneran kautta en sitä todennäköisesti tämän jälkeen ainakaan tilaa.