Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
-Angry Birds (paras peli ikinään ja suomalaisten tekemä)

Mitä oon tätä nähnyt niin kyseessä on vanha kunnon worms? Vai onko sittenkään? Olisi vähän liian härskiä pölliä toisten peli ja vaihtaa vain madot linnuiksi, eihän toi voisi mennä läpi kuin kiinassa...

Mitä oon tätä nähnyt niin kyseessä on vanha kunnon worms? Vai onko sittenkään? Olisi vähän liian härskiä pölliä toisten peli ja vaihtaa vain madot linnuiksi, eihän toi voisi mennä läpi kuin kiinassa...

Tällä ei oo kyllä mitään tekemistä wormsin kanssa. Kato vaikka joku video youtubesta.

-Angry Birds (paras peli ikinään ja suomalaisten tekemä)

Paras peli tosiaan ikinä ja aivan sairaan koukuttava. Jos iPhonen omistaa ja täytyisi yksi peli ladata niin se on tämä. Niin pienestä on pisteitten parantaminen kiinni ja se onkin jännää kun yrittää parantaa pisteitään. Wormsin kanssa ei tosiaan mitään tekemistä niinkuin moni jo maininnut.

edit: Oma puhelimeni siis osittain sökö ja en tiedä johtuuko siitä, että GPS(karttapalvelut) heittää aina 200-500m jos otat nykyinen sijainti? Tänään tuli esiin semmoinen, että puhelin valikossa ei anna tehdä mitään eli en voi selata edellisiä puheluita, katsoa suosikkeja, jne ja selata puhelinmuistiota eli jos haluan soittaa jollekkin niin miun pitää etsiä numero yhteystietojen kautta.

Päivän verran puhelinta näppäileenä voin todeta että huoleni oli turha.Ppuhelimen logiikka aukesi hetkessä ja peruskäytössä ei ilmene mitään ongelmia. Puhelin vaikuttaa loistavalta, itselläni ei vertailukohtia muista kosketusnäytöisistä tai "älypuhelimista" ole mutta enpä niitä varmaankaan tule kaipaamaankaan. Alan ymmärtää omena ihmisten suitsutuksia.

Nyt sitten vaan vinkkejä kuumimmista softista???
Itsellä:
eat.fi (raflat lähellä)
reittiopas/reittiGPS (HKL:n reittiopas Helsinkiin)
Facebook
Shazam (tunnistaa biisejä)
Bloomberg (talousuutiset ja osakkeiden arvot)

No niin iPhone newbien kyselyt jatkuvat... Mitäs krääsää porukka on hankkinut luurinsa oheen(suoja kuoria yms.). Toisinaan lenkkeilevä oon harkinnut tuollaisen käsivarsikotelon hankkimista http://www.omenatori.fi/product/22/iphone-kasivarsikotelo. Mutta mites siviilielämässä, suojakalvot, suojakuoret yms. onko noille käyttöä vai ovatko vain markkinamiesten puheita???

No niin iPhone newbien kyselyt jatkuvat... Mitäs krääsää porukka on hankkinut luurinsa oheen(suoja kuoria yms.). Toisinaan lenkkeilevä oon harkinnut tuollaisen käsivarsikotelon hankkimista http://www.omenatori.fi/product/22/iphone-kasivarsikotelo. Mutta mites siviilielämässä, suojakalvot, suojakuoret yms. onko noille käyttöä vai ovatko vain markkinamiesten puheita???

Takakuori naarmuuntuu aivan helvetin helposti joten joku ohut muovinen suojakotelo on mielestäni ihan paikallaan jos haluaa pitää puhelinta paremmassa kunnossa. Huutonetistä löytyy parilla eurolla moisia. Näytön suojaa en minä ainakaan käytä koska ei siihen tunnu tulevan mitään naarmuja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
suojana incipion feather mustana. näytössä ei mitään suojaa.

Miten saisin tallennettua viestikeskuksen numeron iphoneen? Vaihtu liittymä telefinlandii ja sen jälkee ollu ongelmia viestien lähettämisessä ja vastaanottamisessa. Sanoivat että puhelimen viestiasetuksista pitäisi pystyä tallentamaan kyseinen numero, mutta ei siellä ole sellaista vaihtoehtoa...

iPhone itessään on todella helppo käyttää mutta jumalauta mä vihaan tota iTunesia! Miten vitussa mä saan yhden musakansion lisättyä tonne puhelimeen? Miks vitussa ei voi vaan kopsata reurssienhallinnan kautta vaan pitää sählää jollain helvetin soittolistoilla ja mukakätevillä kirjastoilla.

Vihaan kaikkea synkronointia, vedin jo kerran 6 gigaa musaa puhelimesta poistamalla vahingossa yksi täppä iTunesista. Siinähän taas synkronoitiin puol tuntia. Simple copy/paste mieningillä nää pitäs hoitaa. Jos on muu tapa hallinnoida musaa kun tää ylipaska iTunes ni otan ehdotoksia mielelläni vastaan. Mä jatkan sillä välin harjotuksia, nyt menny 20min enkä edelleenkään tiedä miten saan lisää musaa puhelimeen kovalevyltä.

iPhone itessään on todella helppo käyttää mutta jumalauta mä vihaan tota iTunesia! Miten vitussa mä saan yhden musakansion lisättyä tonne puhelimeen? Miks vitussa ei voi vaan kopsata reurssienhallinnan kautta vaan pitää sählää jollain helvetin soittolistoilla ja mukakätevillä kirjastoilla.

Vihaan kaikkea synkronointia, vedin jo kerran 6 gigaa musaa puhelimesta poistamalla vahingossa yksi täppä iTunesista. Siinähän taas synkronoitiin puol tuntia. Simple copy/paste mieningillä nää pitäs hoitaa. Jos on muu tapa hallinnoida musaa kun tää ylipaska iTunes ni otan ehdotoksia mielelläni vastaan. Mä jatkan sillä välin harjotuksia, nyt menny 20min enkä edelleenkään tiedä miten saan lisää musaa puhelimeen kovalevyltä.
Copy/paste nyt on vain windowsista tuttua vanhaa aikaa hallinnoida musiikkia. iTunes nyt on aivan ylivoimainen kun sitä vain tottuu käyttämään, eli ajattelee muutoin kuin kansirakenteena niitä levyjä.

Nyt teet sinne vasempaan laitaan playlistin ja raahaat iTunesista sinne kaikki biisit mitä haluut, iPhonen pistät synkkaamaan sitten sen kansion. Jos taas sulla on vaikka pienempi iPod messissä, niin voit tehdä sille myös oman playlistin ja asettaa sen synkkaamaan sen playlistin kanssa kun kytketään kii.

Toki kaikki musat eka iTunesiin, niin pääset vähän jyvälle tuosta.

Jos iTunesiin hetken aikaa totuttelee, niin sitten sitä ihmettelee miten ikinä on voinut käsin hallinnoida musiikkia joissain kansioryppäissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Takakuori naarmuuntuu aivan helvetin helposti joten joku ohut muovinen suojakotelo on mielestäni ihan paikallaan jos haluaa pitää puhelinta paremmassa kunnossa. Huutonetistä löytyy parilla eurolla moisia. Näytön suojaa en minä ainakaan käytä koska ei siihen tunnu tulevan mitään naarmuja.

Mulla ei oo kummallakaan puolella mitään. 10kk jölkeen näytössä on olematon hiusnaarmu joka ei näy muuten kuin erikseen valoa vasten peilaamalla. Takakansi on täynnä pienen pieniä naarmuja mutta niitä ei valkoisessa luurissa näe myöskään muuta kuin valoa vasten. Omppulogossa ne näkyvät kaikista selvimmin. Ja puhelin on yleensä farkkujen taskussa. Joten en nyt kovasti huolissani olisi tuosta. Loppupeleissä se on kuitenkin vain puhelin ;)

Aika hyvin tuo persepuolikin kestää kulumista. Nokiassa lähti väritkin, mutta iLuuri on jotain mustaa epoksia tai mitä lie, tulee vain pieniä haaleita naarmuja. Ite en ymmärrä luurien suojaamista, ei nämä nyt mitään arvoesineitä ole. Ja se näyttö ei naarmuunnu kyllä sitten niin millään.

Samoin, en myöskään ymmärrä tuota ylenpalttista suojaamista, siinähän menee koko kalikan idea kun sitä vuoraa ties millä silikonisäkeillä ja kalvoilla. Ennen naurettiin niitä joilla oli nokiassa vyökotelo, nyt on joka toisella iphonen omistajalla joku silikoniarmori luurin ympärillä...

Ei se normaalikäytössä miksikään mene. Eri asia toki on, jos luuria tykkää sorakasassa pyöritellä.

Saako iipuhelinta siis näkymään usbin kautta normaalina massamuistina tietokoneen suuntaan millään tavalla vai tarvitaanko itunes aina välissä jos haluaa jotain tiedostoja liikutella sisään tai ulos? Entä onnistuuko tiedostojen siirto bt:n kautta kuinka näppärästi, tietokoneen tai toisten puhelinten kanssa?

Mitä jos on vaikka 5+ konetta itsellä ja muilla joista haluaa silloin tällöin siirrellä musaa / videota / muuta filettoa luuriin tai sieltä pois enemmän tai vähemmän satunnaisesti, mikä on näppärin tapa toimia? Itunes kaikkiin koneisiin?

...varmaan nämä asiat selviäisivät selaamalla tätä topikkia x+n sivua taaksepäin mutta jos joku kapulan omistaja viitsii valistaa tässä niin ok.. :)

- H

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom