IsoDino
VIP
Nyt sitten vaan vinkkejä kuumimmista softista???
-Facebook (jos käyttää yleensäkään)
-Angry Birds (paras peli ikinään ja suomalaisten tekemä)
App Storen TOP listasta löytyy parhaita softia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä oon tätä nähnyt niin kyseessä on vanha kunnon worms? Vai onko sittenkään? Olisi vähän liian härskiä pölliä toisten peli ja vaihtaa vain madot linnuiksi, eihän toi voisi mennä läpi kuin kiinassa...
Tai lataa LITE.Tällä ei oo kyllä mitään tekemistä wormsin kanssa. Kato vaikka joku video youtubesta.
Tällä ei oo kyllä mitään tekemistä wormsin kanssa. Kato vaikka joku video youtubesta.
Itsellä:Päivän verran puhelinta näppäileenä voin todeta että huoleni oli turha.Ppuhelimen logiikka aukesi hetkessä ja peruskäytössä ei ilmene mitään ongelmia. Puhelin vaikuttaa loistavalta, itselläni ei vertailukohtia muista kosketusnäytöisistä tai "älypuhelimista" ole mutta enpä niitä varmaankaan tule kaipaamaankaan. Alan ymmärtää omena ihmisten suitsutuksia.
No niin iPhone newbien kyselyt jatkuvat... Mitäs krääsää porukka on hankkinut luurinsa oheen(suoja kuoria yms.). Toisinaan lenkkeilevä oon harkinnut tuollaisen käsivarsikotelon hankkimista http://www.omenatori.fi/product/22/iphone-kasivarsikotelo. Mutta mites siviilielämässä, suojakalvot, suojakuoret yms. onko noille käyttöä vai ovatko vain markkinamiesten puheita???
Copy/paste nyt on vain windowsista tuttua vanhaa aikaa hallinnoida musiikkia. iTunes nyt on aivan ylivoimainen kun sitä vain tottuu käyttämään, eli ajattelee muutoin kuin kansirakenteena niitä levyjä.iPhone itessään on todella helppo käyttää mutta jumalauta mä vihaan tota iTunesia! Miten vitussa mä saan yhden musakansion lisättyä tonne puhelimeen? Miks vitussa ei voi vaan kopsata reurssienhallinnan kautta vaan pitää sählää jollain helvetin soittolistoilla ja mukakätevillä kirjastoilla.
Vihaan kaikkea synkronointia, vedin jo kerran 6 gigaa musaa puhelimesta poistamalla vahingossa yksi täppä iTunesista. Siinähän taas synkronoitiin puol tuntia. Simple copy/paste mieningillä nää pitäs hoitaa. Jos on muu tapa hallinnoida musaa kun tää ylipaska iTunes ni otan ehdotoksia mielelläni vastaan. Mä jatkan sillä välin harjotuksia, nyt menny 20min enkä edelleenkään tiedä miten saan lisää musaa puhelimeen kovalevyltä.
Takakuori naarmuuntuu aivan helvetin helposti joten joku ohut muovinen suojakotelo on mielestäni ihan paikallaan jos haluaa pitää puhelinta paremmassa kunnossa. Huutonetistä löytyy parilla eurolla moisia. Näytön suojaa en minä ainakaan käytä koska ei siihen tunnu tulevan mitään naarmuja.