Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei saatana. Repes perse pahemman kerran. Ja mitähän joku iPodiki tekee sijalla 56. Omenamiehet on kyllä niin mielettömän sekasin. Outoa, ettei tuolla listalla ole ykkösenä Steve Jobs.

Otetaan iPhonen käyttäjältä vaikka pakastin, auto, lämmitys, pesukone, vedettävä vessa, jääkaappi pois niin uskon että mieli muuttuu :)

Tänään se sitten tapahtui...siirryin iLuuri aikaan. Kertokaapas kokeneemmat että löytyykö jostain iPhone for dummies henkinen tietopaketti jonka luettuani saan luurista vieläkin enemmän iloa...?

Tänään se sitten tapahtui...siirryin iLuuri aikaan. Kertokaapas kokeneemmat että löytyykö jostain iPhone for dummies henkinen tietopaketti jonka luettuani saan luurista vieläkin enemmän iloa...?

Tollanen softa ainakin oli appstoressa tarjolla, nyt ei vaan oo aikaa ettiä sitä. Ainakin ite opin siitä kaikkia toimintoja yms. mitä ei manuaaleissa eikä oppaissa ollu, oli kyllä hyödyllinen.

En kyllä tajua mitä järkeä on ostaa tässä vaiheessa tuota kun uusi julkaistaan tässä muutaman viikon sisään. Tietysti kestää että Soneralta saa mutta kyllähän noita pystyy tilailemaan ulkomailtakin.

No hinta on jäkevämpi, en tarvii kaikkea viimeisintä tekniikkaa. Uskon että tämä kyseinen versio on ihan hyvä, uudempi tuskin tarjoaa mitään oikeasti mieltä mullistavaa. Mulle riittää kunhan pystyy puhelimella puhumaan, viestittelemään ja tsekkaamaan netin ja siihen tarkoitukseen varmaan kelpaa ihan hyvin...hyppäys vanhasta Nokialaisesta on sen verran iso että eiköhän tuokin riitä täyttämään tarpeensa.

Ja kaiken lisäksi puhelimen hankki Firma siispä kaikelle on syynsä ;)

En kyllä tajua mitä järkeä on ostaa tässä vaiheessa tuota kun uusi julkaistaan tässä muutaman viikon sisään. Tietysti kestää että Soneralta saa mutta kyllähän noita pystyy tilailemaan ulkomailtakin.
Jos ei tarvitse uusinta uutta, ja toisekseen Sonera tarjoaa yrityksille nyt kovaan hintaan paljon minuutteja, gigan dataa, ja 3GS:n. Pitää varastot tyhjentää kun uutta pukkaa.

Itse meinasin, mutta mulle uusin tekniikka on tärkeää joten sanoin myyjälle että soittaa takaisin heti kun on ennakkotilaukset tulossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Niin, tai miksi ylipäätään ikinä ostaa mitään, kun jossain vaiheessa kuitenkin tulee uusi malli.

Niin, tai miksi ylipäätään ikinä ostaa mitään, kun jossain vaiheessa kuitenkin tulee uusi malli.
Ei se nyt ihan noinkaan :D

Itse en ostanut nyt pari viikkoa sitten, koska on aika varmaa että suhteellisen pian on tulossa seuraava.

Siellä on Safarin suosikeissa ihan sellanen manuaali jonka lukemalla olet jo riittävän kartalla. Loppu tulee kuin itsestään! Applikaatioita sitten vaan haalimaan!

Puhelinta pitäisi markkinoida "a phone for simple people". Mulle tuli kanssa 3GS uutena (käyttäny Nokiaa koko ikäni), ja meniköhän tunti ni puhelin tuntui jo tutulta. Ei tossa ole mitään kummallista mihin apua tarvitsisi. Lähinnä jos kaipailee jtn hyviä softia jne. En ainakaan itse ole löytäny storesta selaamalla yhtään hyvää softaa, vaan vihjeet on saatu toisaalta.

Ai eikö tosiaan? ;) Kärjistin tuossa asiaa täysin tarkoituksella.
Juu, kyllähän sen tuosta huomasi. Tarkoitin sitä että on oikeasti niitä jotka sanoo vaan heti noin puolustaakseen ostostaan. :)

Tietenkin on edelleen se tosiasia että kaikki ei tarvitse uusinta uutta, ja hyvä niille kun saavat ainakin halvalla kuitenkin edelleen pätevää tekniikkaa. Itse en vain pysty :)

Päivän verran puhelinta näppäileenä voin todeta että huoleni oli turha.Ppuhelimen logiikka aukesi hetkessä ja peruskäytössä ei ilmene mitään ongelmia. Puhelin vaikuttaa loistavalta, itselläni ei vertailukohtia muista kosketusnäytöisistä tai "älypuhelimista" ole mutta enpä niitä varmaankaan tule kaipaamaankaan. Alan ymmärtää omena ihmisten suitsutuksia.

Nyt sitten vaan vinkkejä kuumimmista softista???

Alan ymmärtää omena ihmisten suitsutuksia.

Nyt sitten vaan vinkkejä kuumimmista softista???
Noinhan siinä käy, että vasta kun koittaa, tajuaa miksi Apple vain on niin paljon edellä muita.

Shazam nyt ihan ekana musaa haistelemaan.

Melkein ikinä ei kannata ajatella noin mustavalkoisesti. Kaikelle on optimaaliset hetkensä ja tämän puhelimen suhteen nyt ei ole se hetki kun uuden julkaisuun on noin 2 viikkoa. Itse ainakin hommaan "4G:n".

Melkein ikinä ei kannata ajatella noin mustavalkoisesti. Kaikelle on optimaaliset hetkensä ja tämän puhelimen suhteen nyt ei ole se hetki kun uuden julkaisuun on noin 2 viikkoa. Itse ainakin hommaan "4G:n".

Kauankohan menee että saa samantasoisen tarjouksen kun tällä hetkellä 3GS luuriin? Vuosi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom