Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Taidan tilata uudet kuoret puhelimeen, vaikuttaa ihan toimivalta toi..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Veikon koneessa yrittäjille iPhone 3G S, 2500min/kk, 1Gb tiedonsiirtoa/kk ois 39e/kk + alv, 24kk soppari. Enoo yhtään seuraillut näitä, onko toi hyvä tarjous?

Veikon koneessa yrittäjille iPhone 3G S, 2500min/kk, 1Gb tiedonsiirtoa/kk ois 39e/kk + alv, 24kk soppari. Enoo yhtään seuraillut näitä, onko toi hyvä tarjous?
Ainakin omasta mielestä on hyvä tarjous, tosin en ole laskenut paljon puhelimelle tulee hintaa noin. Yrittävät varmaa tyhjentää 3GS varastoja pikaseen kun uutta tulossa vielä tämän vuoden puolella.

Itse meinasin tuon jo ottaa, mutta en haluaisi nähdä sitten muutama kk myöhemmin iPhone 4G:n. Sanoin Soneran myyjälle puhelimessa että soita heti kun seuraava iPhone on ennakkomyynnissä.

EDIT: Jos vertaa Saunalahden ja TeleFinlandin high-end puhelin paketteihin.

Mitenhän tässä nyt olisi parasta toimia? eli tilanne on sellainen, että myin iphonen vastottain käytettynä. No, ostaja otti yhteyttä, että ei saanut puhelinta toimimaan kortillaan. Hän oli alkanut päivittää puhelinta, ennen toimivuuden kokeilua ja tämän jälkeen vasta kokeillut. Ei toiminut edes soneran kortit. No hän oli tutkinut puhelinta ja huomannut, että sim-kortin lukijasta on jokin metalliripa tms poikki ja hävinnyt ja ei siksi lue korttia. Minusta tämä kuulostaa oudolta, sillä itselläni puhelin luki korttia vielä ennen lähetystä. Lisäksi ostaja vaatii nyt hyvitystä rikkinäisestä puhelimesta 80e eli osan ja huollon verran, joka kuuleman mukaan maksaa 50-60e tunti.

Mitenhän tässä nyt olisi parasta toimia? eli tilanne on sellainen, että myin iphonen vastottain käytettynä. No, ostaja otti yhteyttä, että ei saanut puhelinta toimimaan kortillaan. Hän oli alkanut päivittää puhelinta, ennen toimivuuden kokeilua ja tämän jälkeen vasta kokeillut. Ei toiminut edes soneran kortit. No hän oli tutkinut puhelinta ja huomannut, että sim-kortin lukijasta on jokin metalliripa tms poikki ja hävinnyt ja ei siksi lue korttia. Minusta tämä kuulostaa oudolta, sillä itselläni puhelin luki korttia vielä ennen lähetystä. Lisäksi ostaja vaatii nyt hyvitystä rikkinäisestä puhelimesta 80e eli osan ja huollon verran, joka kuuleman mukaan maksaa 50-60e tunti.

Kuulostaa vähintäänkin oudolta. Kuka alkaa päivittämään puhelinta ilman kokeilua?
Oiskohan se simkortin kelkka rikki? Se ei nyt kovin paljoa luulisi maksavan.

No sitä minäkin ihmettelin, että miksi ei kokeile ihan ens töikseen? Kelkka siihen on vaihdettu, ei tosin minun toimesta, vaan minua ennen olleen omistajan. Kelkkakin toimi minun aikaan. Tämä tilanne ihmetyttää todella ja toisekseen mistä voin itse tietää, että puhelin on ollut rikki jo hänen saatuaan? Ettei se ole hänellä mennyt? Miten nyt tuommoista kukaan todistaa? Ja maksaisin sitten ylimääräistä rahaa tietämättäni edes mistään toimivuudesta.

No sitä minäkin ihmettelin, että miksi ei kokeile ihan ens töikseen? Kelkka siihen on vaihdettu, ei tosin minun toimesta, vaan minua ennen olleen omistajan. Kelkkakin toimi minun aikaan. Tämä tilanne ihmetyttää todella ja toisekseen mistä voin itse tietää, että puhelin on ollut rikki jo hänen saatuaan? Ettei se ole hänellä mennyt? Miten nyt tuommoista kukaan todistaa? Ja maksaisin sitten ylimääräistä rahaa tietämättäni edes mistään toimivuudesta.

Koittaa tod. näköisesti nyt kusettaa sulta muutaman kympin vaivanpalkkaa, kun on typeryyksissään saanut luurin paskaksi. Älä maksa mitään.

Jep. Kysehän on yksityiskaupoista, joissa ei mitään takuuta ole. Lähden siitä että laite on toimivana lähtenyt ja mistäs sitä tietää miten hän on survonut korttia siihen tms ja saanut paskaks.

Enpä tiiä löytyskö parempiakin tarjouksia, mutta just ton setin mä hankin. Enkä oo ainakaan vielä katunut. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%

mulla on luuri + 350min (tai 500 eivoimuistaa) + 150 tekstaria + rajaton tiedonsiirto täydellä nopeudella 54€/kk/24kk, joten jos puhuu paljon niin ei toi kyllä paha ole.

Joo, tekstarit tosta puuttu, niitä sai jotain 4,99 100kpl/kk ainakin, semmosen luvun muistan. Hitto kun en tiiä yhtään paljonko tolla luurilla tulee surffailtua. Kyllä tohon gigaan nyt aika hyvin saa kahlata kuussa.

Tilasin ton Soneran tarjouspaketin yritykselleni, todella halpa. Piti suurentaa puhepakettia vanhassa iphonessa olevassa liittymässä, mutta 2500min paketti olis tullut maksaa reilu 90e/kk. Nyt sain 39e/kk ALV 0% paketin ja uuden iphonen. Hinta on arvonlisäveroton.
Mutta halpa on silti ja tota gigaa ei todellakaan surffaa kuukaudessa ja vaikka surffaisikin niin lisälaskua ei tule, nopeus vaan putoaa minimiin.
Päivittäin lähettelen paljon maileja isoilla liitetiedoistoilla ym. ja ei mene edes puolia tuosta gigasta.

Mullon Soneran 900min puhe + 150 textaria 58 eskoa. Dataa näytti siirtyvän viime laskun mukaan 344 megaa, siihen tosin on rajaton.

Ooksä maksanu luurin kerralla pois, kun soneran sivuilla tollanen paketti maksais muuten. reilut 70€ 24 kk sopparilla? Mielenkiintoisia nää puhepaketit kyllä, 350 min 19,90€/kk, 400 min 14,90€/kk, pitää vissiin nostaa niin säästää taas vitosen. Niin ja näytti tossa mun paketissa olevan multi-sim, siitä tulee kans 4€/kk lisää...

Ooksä maksanu luurin kerralla pois, kun soneran sivuilla tollanen paketti maksais muuten. reilut 70€ 24 kk sopparilla? Mielenkiintoisia nää puhepaketit kyllä, 350 min 19,90€/kk, 400 min 14,90€/kk, pitää vissiin nostaa niin säästää taas vitosen. Niin ja näytti tossa mun paketissa olevan multi-sim, siitä tulee kans 4€/kk lisää...
Loppui kytky ja menin samalla ottamaan tommoisen paketin kun puhelinlaskut oli aina järjestäen samaa suuntaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom