Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kävi myös eilen tuo zoominäyttö päälle. Rukkailin siinä oman aikani käynnistäen ja sammuttaen ja jotenkin sain sen takaisin normaalitilaan???????
Mulla on mennyt ties kuin monta jo rikki. Se on tuo puhelimen muoto, joka asettaa etutaskussa rasitusta liittimelle. Välikappaleella selviää halvemmalla.Noni. Neljäs kerta vuoden sisään kun iPhone rikkoo kuulokkeet silleen että oikeesta kuulokkeesta ei kuulu enää mitään.
Muakin on aina kiinnostanut se mystinen työkäyttö. Mitä se on ja onko se vain jossain marginaalisessa duunissa? Meinaan mä väitän ihan pokkana, että suurin osa 99% duunipuhelimista on ihan puhumiseen tarkoitettuja. Joku ssh-yhteysjuttu on varmaan niin marginaalista hommaa, ettei voi leimata sen puolesta jotain kokonaista puhelinta.
Luulis onnistuvan joka merkillä juuri noi toiminnot jos yhtään peruspuhelinta paremman mallin ottaa. Ja taitaa ne mailit kulkea jo ihan halvimmissakin. Kovin usein kuitenkin iPhonesta sanotaan, ettei se sovi duuniin, mutta hei, samaa sanotaan maceistakin, niilläkään ei voi tehdä kuulemma duunia. Mikähän fiksaatio on ja millä vuosisadalla noin sanovat elävät?Totta, itse lähinnä soitan ja katson meilejä. Uskon että aika monella kännykällä tämä onnistuu.