Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla kävi myös eilen tuo zoominäyttö päälle. Rukkailin siinä oman aikani käynnistäen ja sammuttaen ja jotenkin sain sen takaisin normaalitilaan???????

Noni. Neljäs kerta vuoden sisään kun iPhone rikkoo kuulokkeet silleen että oikeesta kuulokkeesta ei kuulu enää mitään.

Mulla kävi myös eilen tuo zoominäyttö päälle. Rukkailin siinä oman aikani käynnistäen ja sammuttaen ja jotenkin sain sen takaisin normaalitilaan???????

Mene Asetukset->Yleiset->käyttöapu ja zoomaus. Zoomaa kun napauttaa kolmella sormella ja normi näyttöön kun uudestaan napauttaa kolmella sormella.

Noni. Neljäs kerta vuoden sisään kun iPhone rikkoo kuulokkeet silleen että oikeesta kuulokkeesta ei kuulu enää mitään.
Mulla on mennyt ties kuin monta jo rikki. Se on tuo puhelimen muoto, joka asettaa etutaskussa rasitusta liittimelle. Välikappaleella selviää halvemmalla.

Joo pitänee hommata sellainen. Helvetti kun vielä pidän puhelinta aina takin etutaskussa tai povarissa että ei taittuisi se liitin.

Mulla ei oo kertaakaan taittunu kahden vuoden aikana. Tosin en oo vieläkään löytäny nappeja mitkä sopis näihin korviin .. että kostautuu sitten sitä kautta.

esoi20.jpg

Puol vuotta kesti. Mitä nyt pelaan vessassa istuessa?

ooteko viritelly näyttöön suojakalvoja? 3gs:n näyttöhän on tehty "rasvaa/likaa" hylkiväksi. nyt, kun laitoin niin sormenjäljet vasta näkyykin.

Kolme iPhonea ollut, eikä missään mitään suojakalvoja. En edes tajua noiden ideaa. iPhonen näyttö kestää vaikka mitä ja jos se nyt vaikka kolmessa vuodessa alkaa olemaan mukamas vähän skraiduilla, niin eiköhän kaikki laitteet saa damagee ajan kanssa. Jengi pitää joskus noita kuin kipeetä pillua, on suojakalvoa, kortsua, taskua jne. Mikä noiden suojajuttujen pointti on? Ei puhelin nyt mikään auto ole, jonka jälleenmyyntiarvo riippuu paljon myös ulkonäöstä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaa, minusta on kiva että näyttö hohtaa naarmuttomana :) Siispä InvisibleShield menee jokaiseen puhelimeen heti kun pakkauksesta otetaan, niin meni myös tähän 3G S:ään. Mitään kuoria en ole kyllä laittamassa, menisi idea puhelimen sirosta muodosta täysin.

Viikon olen nyt omistanut iLuurin, ja mielipide on about seuraava;

- Ehdottomasti paras mobiili web mihin olen koskaan törmännyt
- Kirjottelu on hankalampaa kuin qwerty-näppäimistöllä, kun tuntumaa ei oikein ole. Pieksee tosin kaikki muut kokeillut touchscreenit 6-0 kättelyssä, etenkin kirjoittaminen. Eiköhän tuohonkin kyllä totu
- Oi miksi oi miksi se merkkivalo-led on pitänyt jättää pois? Jos puhelin on pöydällä ja käyn vaikka kusella välissä, jonka aikana tulee soitto, ei puhelin vihjaa siitä mitenkään (vrt. esim mönkkärissä vasemmassa yläkulmassa pieni led joka vilkauttaa merkiksi että hei vois olla syytä kurkata mitä puhelimessa ois tapahtunu)
- iTunesia inhoan. Steve ei ilmeisesti pidä esim. Rammsteinista, koska 3 albumilta vain yksi biisi suostui siirtymään itunesiin. Vaikka kaikissa id3-tagit, ovat mp3:ia, ja kaikilla muilla soittimilla toimii.
- Kamera nyt on vähän kikka, mutta ajaa tarkoituksensa. Kuvien selaus erinomainen
- Työkäyttöön (lue: muu kuin puhuminen ja ehkä mobiili web) tuosta ei olisi, mutta tuskin sitä kukaan sellaiseksi on hankkimassakaan.
- Geometrialtaan erinomainen näytön kokoon suhteuttaen, hankala tosin käyttää yhdellä kädellä. Ehkä tuonkin oppii
- Erittäin kiva lelu :)

Fanboy? En ikuna. Maksoin nyt kuitenkin designista ja käyttöjärjestelmästä, täysin tietoisena siitä ettei se edesmennyttä E71 nokialaista pystyisi täysin korvaamaan (mm. ssh-yhteys). Ja ainakaan toistaiseksi ei kaduta.

Anteeksi kehno ilmaisuni, tarkoitin että ssh-yhteyden käyttö on varsin nihkeää tuolla touchscreenillä vrt. vaikkapa se E71 qwerty-näppäimistö. Tiedän kyllä että SSH:n saa, ja olen sitä kokeillutkin. Kyllä sillä nyt pienet hätätapaus-temput tekisi, mutta suhteuttaen siihen mitä kaikkea olen E71:llä pakostakin joutunut säätämään ( + irk ;)), niin en usko että mikään totuttelu veisi iPhonea lähellekään tuota. Ehkä olen väärässä.

raipat, tekstiviesteihin saa kyllä tuon uudelleenmuistutuksen. Työkaverit ilmoittivat, että jos kyseinen toiminto ei mene pois päältä, puhelimeni opettelee uimana :D Tuo ei ole lähelläkään sitä yksinkertaista ja tehokasta (myös akkua ajatellen) ratkaisua minkä pienen pieni led esm. kaiuttimen vieressä tekisi. Ja puheluille en ainakaan ole asetuksissa moista toimintoa huomannut - ja edellinen uhkaus estäisi silti sen käytön.

Mitähän se on se paljon puhuttu työkäyttö mikä ei iPhonella onnistu, kun ei ainakaan omassa työkäytössä ole iPhonella tullut sellaista tilannetta vastaan ettei se sillä olisi hoitunut? Töitäkin on tietenkin monenmoisia, ei tästä toki vasaraksi ole. Moniajon puute tietysti vähän rassaa, mutta sekin on ollut lähinnä hidaste enemmän kuin sellainen puute mikä olisi käytännössä estänyt täysin jonkun homman hoitamisen.

Puhelujen nauhoitus olisi kätevä lisä ominaisuuslistalle, vaikka ei sitä nokialaisessakaan tullut käytettyä kuin takuuasioita/ongelmia hoidellessa.

Muakin on aina kiinnostanut se mystinen työkäyttö. Mitä se on ja onko se vain jossain marginaalisessa duunissa? Meinaan mä väitän ihan pokkana, että suurin osa 99% duunipuhelimista on ihan puhumiseen tarkoitettuja. Joku ssh-yhteysjuttu on varmaan niin marginaalista hommaa, ettei voi leimata sen puolesta jotain kokonaista puhelinta.

Muakin on aina kiinnostanut se mystinen työkäyttö. Mitä se on ja onko se vain jossain marginaalisessa duunissa? Meinaan mä väitän ihan pokkana, että suurin osa 99% duunipuhelimista on ihan puhumiseen tarkoitettuja. Joku ssh-yhteysjuttu on varmaan niin marginaalista hommaa, ettei voi leimata sen puolesta jotain kokonaista puhelinta.

Totta, itse lähinnä soitan ja katson meilejä. Uskon että aika monella kännykällä tämä onnistuu.

Totta, itse lähinnä soitan ja katson meilejä. Uskon että aika monella kännykällä tämä onnistuu.
Luulis onnistuvan joka merkillä juuri noi toiminnot jos yhtään peruspuhelinta paremman mallin ottaa. Ja taitaa ne mailit kulkea jo ihan halvimmissakin. Kovin usein kuitenkin iPhonesta sanotaan, ettei se sovi duuniin, mutta hei, samaa sanotaan maceistakin, niilläkään ei voi tehdä kuulemma duunia. Mikähän fiksaatio on ja millä vuosisadalla noin sanovat elävät?

Puhelut, meili, kalenteri ja webbi taitaa kyllä kattaa sen 99,9% työtarpeesta mitä puhelimella joutuu tekemään. Nykyisessä ammatissa valokuvaajana tuo kattaa 100%. Edellisessä elämässä IT-puolella oon ehkä kerran joutunut käyttämään telnet-yhteyttä kännykällä. Ja siihenkin käyttöön taitaa softat löytyä iPhonellekin. Mut hei kai nyt oikeesti jotain löytyy mitä tällä ei pysty tekemään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom