Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Terve.

Ostin taannoin 3gs 16GB mallin ja maksoin sen kerralla omaksi soneralta(480€). Tosin jouduin ottamaan soneran liittymän 12kk.
Olen muuttamassa ulkomaille ja haluaisin käyttää muun operaattorin korttia mutta sonera ei suostu antamaan purkukoodia.
Tai suostuu mutta joutuis pulittamaan 100€ sopimussakon + hintaerotuksen osamaksupuhelimen väliltä, yht 269€..
Ei vittu mitä toimintaa..

Pakko alkaa siis unlockaamaan tuo että saan ulkomaiset kortit toimimaan. En haluaisi unlockata softalla vaan oon kuullu näistä turbo sim korteista
joka aseteaan vaan operaattorin simkortin "alle". Esim: http://rebelsimcard.com/virtu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=58&Itemid=1

Tuo käy vaan versioon 2.2.1 mutta mulla on 3.1.2 versio. Löytyykö jo jostain tuohon mun versioon sopiva Unlock-sim kortti? Vai onko ainoa vaihtoehto softalla unlockaaminen?

iPhone tippui lattialle taas vaihteeksi ja tällä kertaa tuli ihan damagea. Kuori irvistää mute/äänenvoimakkuusnappien kohdalta ja ensiksi voimakkuuden lisäämisnappi oli aika tunnoton. Nyt sitten puhelimesta tippui äänenvoimakkuudensäätö nappi kokonaan ja äänenvoimakkuuden pienentäminen ei toimi. Eli ääntä saa kovennettua napista jos on joku terävä/pieni esine millä painaa nappia.

Onkos tässä kukaan ostanut puhelintaan Soneraln nettikaupasta lähiaikoina, ihan sillä mielenkiinnolla että minkälaisella toimitusajan irvikuvalla ne on sieltä tulleet?
Perjantaina tilasin ja polte alkaa näpeissä olemaan sen verran kova, ettei millään malttaisi...

Onkos tässä kukaan ostanut puhelintaan Soneraln nettikaupasta lähiaikoina, ihan sillä mielenkiinnolla että minkälaisella toimitusajan irvikuvalla ne on sieltä tulleet?
Perjantaina tilasin ja polte alkaa näpeissä olemaan sen verran kova, ettei millään malttaisi...

Tilasin vaimolle viime keskiviikkona. Soitin perjantaina ja pyysin seurantakoodin ja iloisesti kolmen maissa tullut postiin noudettavaksi... Tänään tuli sitten postista toi noutolappu, joten mukavasti sai viikonlopuksi kun oli aktiivisesti kärkkymässä.

Jeps, iphone meni telefinlandilta tilaukseen.

Mitenkäs porukat, onko käytössä näitä suojakuoria/koteloita? Jos on niin minkälaisia suosittelette..? Vähän hirvittää kun on niin kömpelö että puotan tuon ja menee heti paskaks :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Dodi, siellähän se iLuuri makaa postissa ja odottaa kun tästä töistä pääsee pois. Ei voi kyllä syyttää toimituksen hitaudesta Soneraa tällä kertaa

Tietää että missä se tänään koko ilta vierähtää...

Itunes on ehkä ärsyttävin musaohjelma mihin olen törmännyt.

Ulkonen kovalevy laittaa kirjastoon kaikki musat, ne ei mahdu puhelimeen synkronoitavaksi. Miten voin poistaa koko kirjaston, jotta voin sinne kovalevyltä lisäillä musiikkia mitä haluan puhelimeen. Ainut mistä voi synkronoida puhelimeen musiikkia on tuo kirjasto? Todella rasittavaa. Ainut miten keksin ratkaisun, olis yksitellen poistella nuita kappaleita. Eihän niitä ole kuin 22000.
Ipodiinkin musiikin lisäily oli yhtä helvettiä. Ei helpota tämänkään kanssa.

Siis et sä sieltä kirjastosta mitään lisäile. iTunesissa teet vain playlistin ja raahaat sinne mitä haluut, synkkaat sitten vain sen playlistin. Helppoa kuin mikä. iTunes nyt on ylivoimainen musaohjelma kauppoineen päivineen.

Samaa mieltä Miken kanssa, kun tuon kerran oppii niin se onkin sitten perkeleen kätevää.

Eli playlist "puhelin", siellä musiikkia. Ylävalikosta "synkronoi iphone" ja ne pitäis mennä puhelimeen? Ei tässä ainakaan tapahu mitään. Mikä pitäis olla valinnat-valikossa? Hallitse käsin, kamelin varpailla?

Ainut mistä tuo rupee synkronoimaan noita kappaleita on tuo kirjasto. Missä mä kusen tän homman?

Eli playlist "puhelin", siellä musiikkia. Ylävalikosta "synkronoi iphone" ja ne pitäis mennä puhelimeen? Ei tässä ainakaan tapahu mitään. Mikä pitäis olla valinnat-valikossa? Hallitse käsin, kamelin varpailla?

Ainut mistä tuo rupee synkronoimaan noita kappaleita on tuo kirjasto. Missä mä kusen tän homman?

Hallitse käsin (tai whatever... suomennokset on helvetistä) ruksattuna. Sit voit siirtää kamaa luuriin ihan vapaasti. Ite en mitää playlistejä kasaile kun vaihdan ehkä 1-2 levyä max aina kun luurin ollessa kytkettynä. Ja siis ei mitään erillisiä synkronointeja tai playlistejä tarvii...

Miksi yhtäkkiä en pääse puhelimellani nettiin vaikka on 3g asetuksista päällä ja olen aluella ni puhelin ilmoittaa että ei nettiyhteyttä. en pääse ees gprs tai muullakaan yhteysmuodolla. mikä mättää?

Back
Ylös Bottom