Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos osaa kirjoittaa tietokoneen näppiksellä tekstiä ilman, että katsot edes näppikseen kuten useimmat varmaan osaavat niin silloin E71 näppiksellä kirjoittaa jo aika täysiä vaikka ei paljoa sitä ole käyttänyt. Varmasti markkinoiden nopein näppis jos vaan omaa normaalin ihmisolennon sormet.
Kai se sit on niin, että meillä Tampereella on normaalia iso sormisempia ihmisiä jotka eivät osaa kirjoittaa tietokoneen näppikselläkään katsomatta sitä.
No sama se, minä en tykkää e71 näppiksestä, mielestäni siinä on aivan liian pienet nappulat, muuta vikaa siinä näppiksessä ei ole. Se on vain mun mielipide ja on tuota samaa joku muukin sanonut. Mielipiteitä on monia, mun mielestä paras näppis naputtaa viestejä oli e51 Nokiassa, puoli vuotta ollut iPhone käytössä ja edelleen olen tuota mieltä.

Laitetaanpas muutama kysymys:
1. Eikö safarilla tosiaan pysty etsimään sivuilta tekstiä (tyyliin ctrl + f)?
2. Pystyykö fööniin mitenkään kopioimaan omia tiedostoja, eli muutakin kuin itunesin synkronoimat? (menisi hyvin muistitikusta kun tilaa on)
3. Saako jailbreikattussa toimimaan flashin?
4. Pystyyko itunesilla mitenkään synkronoimaan/kopioimaan kirjastoa muistitikulle?

Laitetaanpas muutama kysymys:
3. Saako jailbreikattussa toimimaan flashin?

Kyllä ainakin joltain osin. Cydian kautta onnistuu, en nyt tarkemmin muista mitkä sieltä piti asennella, mutta luulis löytyvän jos minäkin ne sain kuntoon. Syy miksi nuo aikoinaan asentelin oli se, että halusin katella streamaamalla south parkkeja ja simpsoneita iphonen kautta. Toimi aika pirun hyvin ja oli lepposa nukkumaan mennessä vilkuilla sängyssä jakso tai pari.

Mikä on tän hetken paras mese ohjelma?

Parhaasta en tiedä kun en ole muita kokeillut, mutta IM+ :sta ei ole pahaa sanottavaa. Push toimii, ja jos on gmail-käytössä niin se ilmoittaa pushilla myös uusista meileistä :) Toimii pysty- ja vaakamodessa. Messenger, gmail, skype, jne pelittää.

Kannattaa maksaa se pari euroa tuosta, ilmaisversion mainokset syö muutenkin rajallista tilaa jo ihan häiritsevästi, mutta kyllä silläkin ominaisuuksiin pääsee tutustumaan.

Jokos ijannuilla on Grindr käytössä? :D

mzl.wlyznzuv.480x480-75.jpg

http://www.grindr.com/

Jaa näitä on näemmä enemmänkin, Boy Ahoy, Gay speed date, gaydar lite, jne jne. No applehan on näitä sateenkaarivehkeitä.

Jokos ijannuilla on Grindr käytössä? :D

mzl.wlyznzuv.480x480-75.jpg

http://www.grindr.com/

Jaa näitä on näemmä enemmänkin, Boy Ahoy, Gay speed date, gaydar lite, jne jne. No applehan on näitä sateenkaarivehkeitä.

Jep nokiaan eivät homot koske, eikä samsungiin, tää oli pätevä ja looginen johtopäätös.
ObviousTroll.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kannattaako ostaa Iphone Jenkeistä? Saako sen täällä otettua käyttöön kivuttomasti? Minulla on kaveri käymässä Amerikassa ja kertoi että Iphonet maksaa siellä 99 dollaria ja kyseli että kannattasko hänen ostaa sellainen. Itsellä on siis Suomesta ostettu Iphone niin en oikein osannut vastata tuohon mitään. Tarviiko sen käyttöön ottoon tehdä jottain unlockaus systeemejä tai miten homma pelittää esim Itunesin kanssa? Pahoittelen kysymysten laatua...

Olen harkinnut iPhonen ostoa jo jonkin aikaa.

Haluaisin käyttää tätä vanhaa saunalahden liittymää, eli vaan puhelinlaskut pitäis maksaa
paljon sille tulisi hintaa? kun applen sivuilla näyttäs 99$(72€) olevan. <-- mistä tuo iPhone kannattais tilata?, ilman et tulee joku kytky mukaan, eli pelkkä puhelin toimitettais mulle kotiin ja unlockaisin ja käyttäisin niinkuin ihan mitä tahansa puhelinta.
iPhone pitäisi sitten "unlockata" että pystyn käyttään sitä normaalisti saunalahen liittymällä, onko tuo unlockaus vaikeaa? jostakin kuulin et "lataat vaa sen ohjelman koneelle ni se hoitaa sen itsestää ku liität vaa sen iPhonen koneeseen kiinni"

Miten sitten tuo nettikäyttö sillä? Nykyisellä Nokia N73 pääsen nettiin, ja siitä tuleee vaan erillismaksut puhelinlaskussa jne...
Pääseekö sillä unlockatulla iPhonellaki sitten nettiin samalla lailla Saunalahden liittymällä?

eipä tuota iLuuria saa muuten kuin kytkynä. itselläni on soneran kytky puhelin, mitä tosin käytän elisan liittymällä. Unlockaus ei ole vaikeaa, kestää 2minuuttia. Unlockauksen yksi huono puoli on se, että jos puhelimen käynnistää uudestaa / se sammuu, tarvitset usb-kaapelin ja tietokoneen, että saat puhelimen takas päälle.

edit. pääset myös saualahden liittymällä nettiin iPhonella. Tosin suosittelen ottamaan datapaketin, koska niin moni ohjelma "suosii" netin käyttöä. muuten olet nopeasti vararikosta datasiirto- maksujen takia.

eipä tuota iLuuria saa muuten kuin kytkynä. itselläni on soneran kytky puhelin, mitä tosin käytän elisan liittymällä. Unlockaus ei ole vaikeaa, kestää 2minuuttia. Unlockauksen yksi huono puoli on se, että jos puhelimen käynnistää uudestaa / se sammuu, tarvitset usb-kaapelin ja tietokoneen, että saat puhelimen takas päälle.

edit. pääset myös saualahden liittymällä nettiin iPhonella. Tosin suosittelen ottamaan datapaketin, koska niin moni ohjelma "suosii" netin käyttöä. muuten olet nopeasti vararikosta datasiirto- maksujen takia.

Mutta jenkeis sen saa tolla 99$ ja aion sieltä sen hommata. eikait tuo oo tosi, että aina sammuu? kait eri versioissa toimii kuitenki? ja kait tuota nyt saa ilman kytkyäkin,

ps. paljon se "datapaketti" tulee maksaan €/kk ?

Mutta jenkeis sen saa tolla 99$ ja aion sieltä sen hommata. eikait tuo oo tosi, että aina sammuu? kait eri versioissa toimii kuitenki? ja kait tuota nyt saa ilman kytkyäkin,

ps. paljon se "datapaketti" tulee maksaan €/kk ?

Ei saa ilman kytkyä!!

Datapaketit on erihintaisia eri operaattoreilla, erilaisia tarjouksia jne. eli käytä googlea! Ja datapakettina kannattaa ottaa ns. rajaton, sellaisilla esim. 100 megan paketeilla ei tee si vittuakaan, kun sen ylittää samoin tein ja sen jälkeen tulee kalliiksi.

siis. esimerkiksi itselläni joittenkin ohjelmien kanssa puhelin on käynnistänyt puhelimen uudestaan, tai jos akku pääsee loppumaan niin tarvii olla usb-kaapeli ja tietokone, että puhelin saa takas päälle. näin ainakin blackra1nia käyttäen. ja tämä sama "ongelma" ilmenee jenkki ja suomi puhelimissa, olen testannut.

otappa luuri kauniiseen käteesi ja soita saunalahden asiakaspalveluun, ja kysy paljonko datapaketit maksaa.

siis. esimerkiksi itselläni joittenkin ohjelmien kanssa puhelin on käynnistänyt puhelimen uudestaan, tai jos akku pääsee loppumaan niin tarvii olla usb-kaapeli ja tietokone, että puhelin saa takas päälle. näin ainakin blackra1nia käyttäen. ja tämä sama "ongelma" ilmenee jenkki ja suomi puhelimissa, olen testannut.

otappa luuri kauniiseen käteesi ja soita saunalahden asiakaspalveluun, ja kysy paljonko datapaketit maksaa.

Hmmm... eipä ole kyllä itsellä ollut mitään käynnistysongelmia unlockatulla luurilla, mihin tarvisi nimenomaan tuota komboa käyttää että puhelin käynnistyy.
Niin, no eipä ole tosin tuota blackra1nia tullut vielä käytettyäkään.

jep, blackra1nilla näin tapahtuu. jos sammutat luurin ja käynnistät sen, tulee vain kuva missä on datakaapeli ja itunesin logo. hommahan toimii käytännössä niin, että kun puhelin on kytketty tietokoneeseen, klikataan blackra1nin pikakuvaketta ja puhelin käynnistyy.

millä ohjelmalla olet itse ohittanut sim-lukitukset? tämä blackra1nin ominaisuus on siitä ikävä, että jos puhelin vaikka reissussa sippaa niin, sitä ei tosiaan sitten tarvi enään käynnistellä vasta kuin kotona.

Suositut

Back
Ylös Bottom