Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alotin näitten postien lukemisen tosta tukholma syndrooma jutusta. Sit näin Japin vikan postin :lol2:Sahaajaa lainaten: Välillä tuntuu, että aivot sulaa kun lukee Japin posteja.
Sahaajaa lainaten: Välillä tuntuu, että aivot sulaa kun lukee Japin posteja.
Lähinnä vertasin tuon ikäiseen puhelimeen kun ihmisillä tuntuu olevan jotain ihan käsittämättömiä kuvitelmia akun kestosta puhelimessa..
Kuten Mike asian ilmaisi jos sen pistää pöydälle se akku kestää yhtä pitkään kuin muillakin.. se on vain se kun sitä pitää räplätä niin se akku kuluu :P
Uusimman Tietokone-lehden Tehokkaimmat älypuhelimet -testin mukaan iPhonessa oli paras akkukesto. Mukana vertailussa oli HTC Hero, HTC Touch Pro2, Nokia N900, Nokia N97, Nokia E75, Samsung Galaxy ja Samsung Omnia II.Akkukestossa edelleen ei ymmärretä, että iPhone on vain niin herkullinen laite, että sitä tulee räplättyä keskimääräistä enemmän. Pistetään luurit pöydälle ja odotellaan viikko, varmaan kestää aika pitkään akku. Akkukestoa saisi olla mun puolesta vaikka 4 kuukautta, mutta onneksi nyt sentään päivän kestää aktiivikäytössä, paitsi jos kuuntelee radiosoftalla nettiradiota, siinä lähtee palkkeja aika hätäseen 3G alueella.
Uusimman Tietokone-lehden Tehokkaimmat älypuhelimet -testin mukaan iPhonessa oli paras akkukesto. Mukana vertailussa oli HTC Hero, HTC Touch Pro2, Nokia N900, Nokia N97, Nokia E75, Samsung Galaxy ja Samsung Omnia II.
Uusimman Tietokone-lehden Tehokkaimmat älypuhelimet -testin mukaan iPhonessa oli paras akkukesto. Mukana vertailussa oli HTC Hero, HTC Touch Pro2, Nokia N900, Nokia N97, Nokia E75, Samsung Galaxy ja Samsung Omnia II.
Eiköhän tämä ratkaise asian.. vai onkohan tietokonelehden testaajillakin havaittavissa tukholma syndroomaa :hyvä:
Aika vähissä oli ne tekniset rajoitukset, jotka haittaavat minua päivittäisessä elämässä. Olen siis Jobsin panttivaki.http://www.strandreports.com/sw4031.asp
Löysin tuosta listasta yhden (tai oikeastaan kaksi, mutta niissä molemissa kritisoitiin samaa asiaa) joka haittaa mun elämää joskus, mutta ei sekään joka päivä, eli tuo moniajon puute. Aika moni muu puute on ainakin 3GS versiossa korjattu, eli jäljelle jää teknisistä puutteista radion puute, huono kamera, akun vaihdon hankaluus ja operaattorisidonnaisuus. Muut jutut näyttää olevan lähinnä makuasioita.
Radiota en ole kuunnellut yhdessäkään aikaisemmassa puhelimessa jossa se ON ollut, koskaan
Kamera on KAIKISSA kännyköissä ihan paska
Uuden akun oon vaihtanut yhteen tähän mennessä omistamaani puhelimeen
Sonera oli operaattorina jo ennen iPhonea.
Hitto mulla on ihan JÄRKYTTÄVÄ Tukholma-syndrooma, Jobs ota minut opetuslapseksesi!
Kuinka toi voi olla kenenkään edes kakkoslempiluuri, JOUDUN päivittäin tollasta käyttämään ja yhtään liioittelematta hankalin ja huonoin puhelin käyttää mitä ikinä!Esimerkiksi kakkoslemppariluurilleni E71
Kuinka toi voi olla kenenkään edes kakkoslempiluuri, JOUDUN päivittäin tollasta käyttämään ja yhtään liioittelematta hankalin ja huonoin puhelin käyttää mitä ikinä!
Uskomatonta miten on voitu tehdä puhelimesta niin helvetin vaikea käyttää....
Alivalikkojen alivalikoita mitä ihmeellisimmillä nimillä, tekstiviesti esim. valikossa tapahtumat, tapahtumissa ei kuitenkaan ole esim. lokia..
Onkai noi valikot muokattavavissa, mutta silti. Näppis on mun sormille ihan luokaton.
No makunsa kullakin
Mun tutkimuksien mukaan akut kestään tasan tarkkaan yhtä pitkään nykyluureissa (=nykyluuri väh. 3,2" kosk.n.), joka ilta pitää luuri laittaa narun jatkeeksi oli sitten alla iPhone, Hero/Android, HTC/winmo. Varmaan samsunkitkin kestää sen päivän tai ehkä jopa yön. Eipä se ihme olekaan, samaa tekniikkaahan noissa sisällä on. Oikeastaan nyt HD2ssa on ehkä paras hyötysuhde, ruutupinta-alaa kun on melkein tuplasti enemmän ja silti jaksaa koko päivän vaikka akku onkin hyvin littana.