Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Daunisin eilen Appstoresta mainion ohjelman nimeltään sleep cycle (0,79€). Kyseinen ohjelma tarkkailee yön aikana kehon liikkeitä (puhelin sijoitettuna patjan reunalle) ja herättää aamulla unen ollessa sopivassa vaiheessa. Aamulla on hauska kattoa yön statseja että miten tuli nukuttua. :thumbs:

Eilen tuli sitten käytyä kaupoilla ja ostettua uusi 3GS. Ihan hyvän tuntuinen laite, paljon mukavaa pikku säätöä.. Miten ootte saannut Puhepostin toimimaan?

Niin ja miten saan poistettua ohjelmia Itunesista?? Nyt siellä paljon sellaisia ohjelmia joilla ei tee mitään...

No eipä ollut taas vaikea asia. Kiitos! =)

Onko kukaan saanut puhelinta herätettyä error 28 tilasta?
Ulkomaalaisten palstojen mukaan on hiukan hankalaa ja että kyseessä ois rautapuolen vika..

pitänee lähettää huoltoon, takuu korvannee.

Eikös DFU laittanut mitään tolkkua kapulaan?

En usko että takuu korvaa. Kannattanee muuten nauhoittaa keskustelu asiakaspalvelijan kanssa papin ja notaarin läsnäollessa, nuo soneramyyjät on nimittäin taitavia pyörtämään puheitaan ja vetäytymään vastuusta.

Omituinen homma.
Laittaa verkosta 3G:n päälle, niin tulee ettei verkkoa ole ja ei yhdistä mihinkään.
Käännät 3G:n pois, niin täys palkki ja homma pelaa kuin junan vessa.

3GS:n kanssa tuo verkon hukkaaminen on kyllä aivan jatkuva tapahtuma.
Oon odotellut, että jos joku softapäivitys tähän tulis, mutta paskat.

Omituinen homma.
Laittaa verkosta 3G:n päälle, niin tulee ettei verkkoa ole ja ei yhdistä mihinkään.
Käännät 3G:n pois, niin täys palkki ja homma pelaa kuin junan vessa.

3GS:n kanssa tuo verkon hukkaaminen on kyllä aivan jatkuva tapahtuma.
Oon odotellut, että jos joku softapäivitys tähän tulis, mutta paskat.

Eilen ja tänään oli sama homma että tippui verkosta kun laittoi 3g:n päälle.. olin jo ihan varma että luuri on paskana,mutta tänään myöhemmin lähti toimimaan!
Osaako muuten kukaa auttaa,kun iluuri ei toimi enää modeemina bluetoothin kautta? (näyttöön tulee kyllä internet jako teksti),mutta ei vaan toimi? letkulla toimii ok. macbook 10.6.2 ja 3gs 3.1.2. Olen poistanut parit ja parittanut uusiksi -> ei apua.

Eilen ja tänään oli sama homma että tippui verkosta kun laittoi 3g:n päälle.. olin jo ihan varma että luuri on paskana,mutta tänään myöhemmin lähti toimimaan!
Osaako muuten kukaa auttaa,kun iluuri ei toimi enää modeemina bluetoothin kautta? (näyttöön tulee kyllä internet jako teksti),mutta ei vaan toimi? letkulla toimii ok. macbook 10.6.2 ja 3gs 3.1.2. Olen poistanut parit ja parittanut uusiksi -> ei apua.

Bluetooth asetukset, sieltä unohda tämä laite ja sitten uudestaan menoksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pientä ongelmaa pukkaa jenkeistä ostetun käytetyn iphonen kanssa, eli luurissa muutama edellisen omistajan asentama ohjelma joita en tietty saa itunesiin synkronoitua koska pitäis valtuuttaa sen henkilön tiliin (?).
Eli en myös saa poistettua niitä perinteisellä tyylillä (ruksia ei ilmesty ku kuvakkeet alkaa väriseen). Osaisko joku neuvoa miten ne sais pois luurista tilaa viemästä? Kiitoksia!

Tuli huvikseni luettua koko tredi uudelleen läpi. Varsin viihdyttävää vertailla näitä vanhoja juttuja nykytilanteeseen, etenkin noita alustavia kommentteja ja epäilyjä applen kyvystä luurimarkkinoilla. Eka generaation iPhonekin olisi pitänyt säilyttää, edelleen näpsä vekotin. Itseasiassa nyt olisi hyvä aika ostella jos uutena vielä saisi, varmasti arvokasta kulttikamaa reilun 10v päästä. Nuo Applen vanhat tuotokset kun on aika arvokkaita ku jengi on heitellyt menemään uusien tilalta.

Painat luurissa työpöydällä jotain Appsia pohjassa, kun se alkaa täristä niin klikkailet siitä yläkulman ruksista ...

Just tää ei onnistu, kun niitä rukseja ei ilmesty. Puhelin on unlocked&jailbreak. Ne on Itunesin app-storesta ostettuja ni niissä on vissiin jonkinlainen suojaus. Saakeli.

Eli tänään pelittää kanssa. Oli pari päivää tuo vika.

Mitenkä iPhonen yhteystiedot sais tallennettua sim-kortille? Tuli uus liittymä + sim, ja siinä ei itsessään ole tallennettuna yhtäkään numeroa. Nyt lähtee iPhone uudelle omistajalle, joten olis mukava saada yhteystiedot luurista simille talteen. Onnistuuko, miten?

Mitenkä iPhonen yhteystiedot sais tallennettua sim-kortille? Tuli uus liittymä + sim, ja siinä ei itsessään ole tallennettuna yhtäkään numeroa. Nyt lähtee iPhone uudelle omistajalle, joten olis mukava saada yhteystiedot luurista simille talteen. Onnistuuko, miten?

Tarvis nopeesti neuvoja tän asian kanssa. Eli miten pystyy siirtämään iPhonen muistista uudelle sim-kortille yhteystiedot?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom