Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No ymmärrän jos joku teini haluaa pitää meseä päällä taustalla koko ajan kun kuvittelee että elämä vilahtaa silmissä ohi jos ei ole koko ajan tavoitettavissa, mutta mulla sitä tarvetta ei ole, voin sen webbiselaimen uudelleen sen jälkeen kun olen soitanut, siinä on silti se sama sivu jäljellä, tarvitsee vain refreshaa.. tuntuu ihan hyvin toimivan minulla näin, ehkä jollekkin muulle sitten se puhelimen välttämättömin osa.
Ymmärryksen puute.

Ei sille moniajolle ole tarvetta jos sitä ei voi käyttää tai kieltäytyy pohtimasta sen hyviä ominaisuuksia. Laittamalla sormet korviin ja toteamalla että "tää on ihan hyvä", ei edistä kehitystä yhtään mitenkään. On jokseenkin uskomatonta kuinka tässäkin ketjussa on hehkutettu älyttömästi iPhonen teknistä ja käytettävyydellistä ylivertaisuutta ja Applen innovatiivisuutta, mutta samaan aikaan teilataan uudet tekniset innovaatiot ja kehitysideat välittömästi varsinkin jos ne tulevat toiselta valmistajalta. Jokainen iPhone on ilmeisesti täydellinen kunnes tulee uusi.

Moniajo mahdollistaa taustalla saumattomasti pyörivät sovellukset, kuten mediatoiston(Spotify, iTunes, Web-radiot) tai erilaiset palvelinsovellukset samaan aikaan kun voi työstää muistiota tai raapia sähköpostia kasaan. Tai surffaa webissä, jonka käytettävyys mobiilisti paranee koko ajan. Lisäksi muun muassa webin kehitykseen uusien palveluinnovaatioiden myötä tällä voi olla hyvinkin tarjottavaa.

Ymmärryksen puute.

Ei sille moniajolle ole tarvetta jos sitä ei voi käyttää tai kieltäytyy pohtimasta sen hyviä ominaisuuksia. Laittamalla sormet korviin ja toteamalla että "tää on ihan hyvä", ei edistä kehitystä yhtään mitenkään. On jokseenkin uskomatonta kuinka tässäkin ketjussa on hehkutettu älyttömästi iPhonen teknistä ja käytettävyydellistä ylivertaisuutta ja Applen innovatiivisuutta, mutta samaan aikaan teilataan uudet tekniset innovaatiot ja kehitysideat välittömästi varsinkin jos ne tulevat toiselta valmistajalta. Jokainen iPhone on ilmeisesti täydellinen kunnes tulee uusi.

Moniajo mahdollistaa taustalla saumattomasti pyörivät sovellukset, kuten mediatoiston(Spotify, iTunes, Web-radiot) tai erilaiset palvelinsovellukset samaan aikaan kun voi työstää muistiota tai raapia sähköpostia kasaan. Tai surffaa webissä, jonka käytettävyys mobiilisti paranee koko ajan. Lisäksi muun muassa webin kehitykseen uusien palveluinnovaatioiden myötä tällä voi olla hyvinkin tarjottavaa.
:5: viiden tähden vastaus. Olen täysin samaa mieltä.
Mutta se on kuin pään hakkaaminen seinään tämä, että Iphonen käyttäjille yrittää kertoa ettei puhelin olekkaan täydellinen nyt ja ikuisesti.

Lenkillä on kiva kun voi vaihdella gps-ohjelman ja iPodin välillä, varsinkin jos ohjelman omat kontrollit on perseestä.
Näin yhtenä esimerkkinä. Tosi teiniä.

Kuuntelen myös musiikkia juostessa, mutta en ole vielä ikinä niin kauas juossut että tarvitsisin gpssää..

Ymmärryksen puute.

En mielestäni teilannut uutta ominaisuutta sanoin vaan että itselleni täysin turha. mainitsin viestini lopussa että joillekkin se voi olla se tärkein ominaisuus, ilmeisesti sulle se on postauksestasi päätellen. hyvä niin saat siitä täydet irti silloin, mulle on edelleen kuitenkin tärkein se puhelin siinä, sen jälkeen tulevat muut härpäkkeet ja niitä mun ei tarvitse päällekkäin käyttää pärjään näinkin. Ihme syyllistämistä jos en *itse* ole vakuuttunut jonkun uuden ominaisuuden käytettävyydestä.

Kuuntelen myös musiikkia juostessa, mutta en ole vielä ikinä niin kauas juossut että tarvitsisin gpssää..

Motion X:llä on kiva ottaa lenkkien reitti talteen ja koneelle..

Onhan, siitähän tässä just jutellaan.. lue koko keskustelu läpi niin huomaat :P

Meikäläisen tuttavapiirissä ei olla teknofriikkejä. Multimediaviesti on ainoa järkevä tapa on niitä typeriä (ja hauskoja) tuopin kuvia lähtellä. Noihin saa vastauksenkin samantien eikä viikon päästä kun tilanne on jo unohdettu. Lähes kaikilla alkaa olemaan puhelin joka ottaa noita vastaan, harvalla toistaiseksi on sähköposteja konffattu luuriin.

En mä itsekkään pidä sähköposteja luurissa päällä viikonloppuna. Ei kiinnosta, eikä kyllä kiinnosta henkilökohtainen mailikaan sitä vertaa.

Multimediaviestillä on vielä pitkään paikkansa siitä ei pääse mihinkään. Perustukoon mihin tekniikkaan tahansa. Sä nyt vaan näet pinon eri lyhenteitä ja tekniikoita, toteat ne wanhanaikaisiksi miettimättä niiden ihan oikeaa käyttötarkoitusta ja kohderyhmää.
mitäs minä juuri tuossa yritin selittää? just tätä samaa asiaa.....

Kestihän toi 3 viikkoo. Lasi meni paskaksi/halki aivan itsestään. Sinne meni 700 euroa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tossa iPhonessa on muuten tuo lasi tuolleen "vinossa". Eli vasen reuna pullottaa kuoresta noin 0,5mm ulkona kun taas oikealta reunalta lasi on kuoren reunan tason alapuolella "sisäänpainuneena" noin 0,5mm.

Onko tuo laatu tosiaan noin paskaa Applella vai vain maanantaikappale? Lasin rikkoontuminenkin voinee johtua kovasta jännityksestä tuossa lasissa...

Tossa iPhonessa on muuten tuo lasi tuolleen "vinossa". Eli vasen reuna pullottaa kuoresta noin 0,5mm ulkona kun taas oikealta reunalta lasi on kuoren reunan tason alapuolella "sisäänpainuneena" noin 0,5mm.

Onko tuo laatu tosiaan noin paskaa Applella vai vain maanantaikappale? Lasin rikkoontuminenkin voinee johtua kovasta jännityksestä tuossa lasissa...
Mulla on ollut 3 ifööniä ja ei tommoisia, eikä kyllä mikään ole hajonnutkaan. Ihmettelen aina miten samat jätkät onnistuu jotenkin aina saamaan ne paskat versiot itselleen. Milloin hajoaa Macbookki kun se on niin paska, ettei voi sateessa pitää. Milloin hajoaa emolevy kun Apple tekee niin paskaa kun ei kestä punaviiiniä. Milloin on iPhone ihan paska kun hajoaa 5 metrin pudotuksesta. Milloin laturi on paska kun salamaniskua ei kestänyt. Milloin on mitä vain, mutta samat naamat aina valittamassa.

Mulla on ollut kolmessa vuodessa enemmän Maccikamaa kuin suurimmalla osalla, kerran on mennyt muisti rikki Mac proossa. Herää kysymys, mitä vittua te teette niillä vehkeillänne kun aina on joku rikki tai joku herne patjan alla?

Mulla on ollut 3 ifööniä ja ei tommoisia, eikä kyllä mikään ole hajonnutkaan. Ihmettelen aina miten samat jätkät onnistuu jotenkin aina saamaan ne paskat versiot itselleen. Milloin hajoaa Macbookki kun se on niin paska, ettei voi sateessa pitää. Milloin hajoaa emolevy kun Apple tekee niin paskaa kun ei kestä punaviiiniä. Milloin on iPhone ihan paska kun hajoaa 5 metrin pudotuksesta. Milloin laturi on paska kun salamaniskua ei kestänyt. Milloin on mitä vain, mutta samat naamat aina valittamassa.

Mulla on ollut kolmessa vuodessa enemmän Maccikamaa kuin suurimmalla osalla, kerran on mennyt muisti rikki Mac proossa. Herää kysymys, mitä vittua te teette niillä vehkeillänne kun aina on joku rikki tai joku herne patjan alla?
Mulle on näiden lisäksi sattunut kaksi kertaa niin paska valkoinen Macbookki, että se on paskaantunut käytössä. Kerran niin paska MagSafe, ettei kestänyt jatkuvaa taivuttelu plugin juuresta. Kerran niin paska Macbookki, että kansi lohkesi pöydältä tippuessa. Ja pari kertaa niin paskat akut noihin koneisiin, ettei kestäneet jatkuvaa lataamista. Ja eräänä päivänä liesitason päällä kulki powerin virtapiuha, kun nainen paistoi jauhelihaa. Poistin piuhan varmuuden vuoksi, koska tiedän mitä Apple-laatu on.

Oon huomannut ihan saman, ne on aina ne samat kaverit kellä on kännyköistä lasit halki, ihan joka kerta, ja hirvee valitus päällä kun taas hajosi lasi ja ne on ihan paskoja. Samaan kategoriaan menee kun jengillä hajoaa kaukosäätimet, "vittu oli paska kaukosäädin se on halki toisesta laidasta ja nappi se ja se ei toimi". Miten voi lasi mennä itsestään halki. Olen ollut kohta 14 vuotta ravintolassa töissä ja ikinä en ole edes nähnyt tuoppia mikä on mennyt itsestään halki, pesukoneessa niitä menee korkean lämmön takia, mutta ei itsestään. Silti ihmisillä menee itsestään kännyköistä lasit halki, kummallisia näyttöjä osaavatkin tehdä, on se tekniikka ihmeellistä.

Meidän taloudessa on pyörinyt kauhea määrä mäkkikamaa, mutta ei kummaltakaan mitään ole ikinä hajonnut. Pikaisen laskun mukaan parin vuoden sisään on kummallakin ollut parit eri läppärit, iMacit ja mac miniä olohuoneessa, kaikki on ehjänä pysyneet. Puhumattakaan kaikesta pienemmästä Applesälästä, soittimista jne.
iPhonejakin oon omistanut kolme eikä yksikään ole hajonnut ilman ulkopuolista syyllistä.

Hassua koska kaveri haki viime viikolla 3Gs ja lasi näytti oleven vinossa, mutta pystysuunnassa.

Täällä myös ollut ihan hyviä kokemuksia ILuurin iskunkestävyydestä. Mun vuoden vanha poika kulkee sen kanssa pitkin taloa päivittäin kuunnellen samalla musiiikkia. Silloin tällöin luuri tippuu alas jostain puolen metrin korkeudelta jne. Alussa kun kävely ei vielä luonnistunut vaan kontattiin, kulki IPhone kätevästi toisen käden alla ja maisema vaihtui huoneesta toiseen (mäts, mäts, mäts,...) :D

Vielä on toiminut moiteetta, mutta toki tiedostan että tossa on pieni riski ilmassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom