Ymmärryksen puute.No ymmärrän jos joku teini haluaa pitää meseä päällä taustalla koko ajan kun kuvittelee että elämä vilahtaa silmissä ohi jos ei ole koko ajan tavoitettavissa, mutta mulla sitä tarvetta ei ole, voin sen webbiselaimen uudelleen sen jälkeen kun olen soitanut, siinä on silti se sama sivu jäljellä, tarvitsee vain refreshaa.. tuntuu ihan hyvin toimivan minulla näin, ehkä jollekkin muulle sitten se puhelimen välttämättömin osa.
Ei sille moniajolle ole tarvetta jos sitä ei voi käyttää tai kieltäytyy pohtimasta sen hyviä ominaisuuksia. Laittamalla sormet korviin ja toteamalla että "tää on ihan hyvä", ei edistä kehitystä yhtään mitenkään. On jokseenkin uskomatonta kuinka tässäkin ketjussa on hehkutettu älyttömästi iPhonen teknistä ja käytettävyydellistä ylivertaisuutta ja Applen innovatiivisuutta, mutta samaan aikaan teilataan uudet tekniset innovaatiot ja kehitysideat välittömästi varsinkin jos ne tulevat toiselta valmistajalta. Jokainen iPhone on ilmeisesti täydellinen kunnes tulee uusi.
Moniajo mahdollistaa taustalla saumattomasti pyörivät sovellukset, kuten mediatoiston(Spotify, iTunes, Web-radiot) tai erilaiset palvelinsovellukset samaan aikaan kun voi työstää muistiota tai raapia sähköpostia kasaan. Tai surffaa webissä, jonka käytettävyys mobiilisti paranee koko ajan. Lisäksi muun muassa webin kehitykseen uusien palveluinnovaatioiden myötä tällä voi olla hyvinkin tarjottavaa.