Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, internetjako iMacistä päälle ja iPhone toimii sen kautta riepästi.
Suoraan tuosta Zyxelin modeemin wlanista ei toimi netti kunnolla.
on tulossa SSU:n myötä MMS n900:n. ongelmana on se, että MMS perustuu niinkin nykyaikaiseen systeemiin kuin WAP. joskus 2002 se WAP oli ihan vitun hieno juttu!!Vitun n900.
iPhonesta nous aikoinaan kauhee mekkala kun ei tukenut mms-viestejä, nyt niitä ei yhtäkkiä kukaan muka tarttekaan kun Nokiakin keksii että "hei ei mekään laiteta". :jahas:
Mihin sinä tällä viittaat/yrität viitata?mutta onhan se kätevä niille joilla ei luuri hae maileja automaattisesti.
sitäpaitsi luulisi että jo iluurin resoilla mms alkaa olla ihan vitun turhauttavaa kun kuvakoko on rajattu ehkä 1/2-1/4 näytön resoluutiosta.. mutta onhan se kätevä niille joilla ei luuri hae maileja automaattisesti.
viittaan siihen, että sähköpostilla saisit 10x laadukkaampaa kuvaa samalla vaivalla lähetettyä. viittaan siihen sukupolveen joilla ei ole konffattuna sähköpostilootaa luuriin -> pakko laittaa multimediaviestinä jos tahdot että vastaanottaja näkee kuvasi puhelimessa eikä kotona nettiselaimessa sit ens viikon torstaina.Mihin sinä tällä viittaat/yrität viitata?
Sitäpaitsi kyllä multimediaviestit ihan hauskoja on, tarpeellisuudesta en sitten tiedä. Itse pärjäisin kyllä ilmankin, vaikka aina joskus moisen heitänkin menemään.
Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa kumpi on "parempi" ja tämä ikuinen juupas-eipäs -väittely? Ja ennen kuin joku ehtii, niin tiedän, ettei ole pakko lukea. Mutta vähän pakko, kun iPhonen ketjussa joka toinen viesti on koskee N900:sta. Jos ei toinen laite nappaa, älä osta sitä, sillä siitä selviää. Itse diggaan iluurista, mutten teilaa noksuakaan. Varmasti pätevä laite sekin.
millä tavalla kätevämpää? onko mms:n käyttö helpompaa kuin mailin vai mailin haussa viivettä vai mitä? sähköposti on teknisesti ylivertainen ja jos ei ole ilmaiset mms-viestit niin huomattavasti halvempikin...Musta on ihan kiva esim verho-ostoksilla laittaa mms:ää miehelle että onko ookoo rätit. Vaikka mailit puhelin hakeekin automaattisesti, on toi huomattavasti kätevämpää.
Edit: Enkä mä sitä n900:sta puhelimena dissaa, se on ihan ookoo, vaan käyttäjiä..
Ok, itse taasen en tarkoittanut lainkaan tuota ja sen vuoksi quottasinkin vain tuon osion. Toisaalta taisin ymmärtää pointtisi myös hieman väärin aluksi.viittaan siihen, että sähköpostilla saisit 10x laadukkaampaa kuvaa samalla vaivalla lähetettyä. viittaan siihen sukupolveen joilla ei ole konffattuna sähköpostilootaa luuriin -> pakko laittaa multimediaviestinä jos tahdot että vastaanottaja näkee kuvasi puhelimessa eikä kotona nettiselaimessa sit ens viikon torstaina.
millä tavalla kätevämpää? onko mms:n käyttö helpompaa kuin mailin vai mailin haussa viivettä vai mitä? sähköposti on teknisesti ylivertainen ja jos ei ole ilmaiset mms-viestit niin huomattavasti halvempikin...
Uuu, löytyi tällänen: http://gizmodo.com/5058234/iphone+b...s-true-background-multitasking-to-iphone-apps
Skulaa hyvin, me so happy! :hyvä:
Testattu on. Käytännössä ei tuo toimivaa moniajoa puhelimeen kuitenkaan, kun sovelluksesta toiseen vaihtaminen on vittumaista.Uuu, löytyi tällänen: http://gizmodo.com/5058234/iphone+b...s-true-background-multitasking-to-iphone-apps
Skulaa hyvin, me so happy! :hyvä:
Testattu on. Käytännössä ei tuo toimivaa moniajoa puhelimeen kuitenkaan, kun sovelluksesta toiseen vaihtaminen on vittumaista.
Mä en jaksa innostua multitaskauksesta silti :I turha imo.
juu, äkkiäkös ne sovellukset sulkee ja avaa uudestaan.. vai mites se meni?
Mites vaikka Spotify? Aika lailla tuhoaa koko idean, että musiikki lakkaa soimasta kun haluaa vaikka katsoa jotain webbisivua.No ymmärrän jos joku teini haluaa pitää meseä päällä taustalla koko ajan kun kuvittelee että elämä vilahtaa silmissä ohi jos ei ole koko ajan tavoitettavissa, mutta mulla sitä tarvetta ei ole, voin sen webbiselaimen uudelleen sen jälkeen kun olen soitanut, siinä on silti se sama sivu jäljellä, tarvitsee vain refreshaa.. tuntuu ihan hyvin toimivan minulla näin, ehkä jollekkin muulle sitten se puhelimen välttämättömin osa.