Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vitun n900.
iPhonesta nous aikoinaan kauhee mekkala kun ei tukenut mms-viestejä, nyt niitä ei yhtäkkiä kukaan muka tarttekaan kun Nokiakin keksii että "hei ei mekään laiteta". :jahas:

Juu, internetjako iMacistä päälle ja iPhone toimii sen kautta riepästi.
Suoraan tuosta Zyxelin modeemin wlanista ei toimi netti kunnolla.

Juu, internetjako iMacistä päälle ja iPhone toimii sen kautta riepästi.
Suoraan tuosta Zyxelin modeemin wlanista ei toimi netti kunnolla.

Juuh Zyxelin modeemien WLANeissa on vikaa virransäästössä minkä takia eivät kunnolla toimi esim. matkapuhelimien kanssa. Pystykös iPhonesta pistämään WLANin virransäästön pois? Se voisi auttaa mutta en tiedä salliiko Steve sen.

Vitun n900.
iPhonesta nous aikoinaan kauhee mekkala kun ei tukenut mms-viestejä, nyt niitä ei yhtäkkiä kukaan muka tarttekaan kun Nokiakin keksii että "hei ei mekään laiteta". :jahas:
on tulossa SSU:n myötä MMS n900:n. ongelmana on se, että MMS perustuu niinkin nykyaikaiseen systeemiin kuin WAP. joskus 2002 se WAP oli ihan vitun hieno juttu!!

eikun oikeasti, RIP
OWA-WAP-Inbox-6210-00.gif

sitäpaitsi luulisi että jo iluurin resoilla mms alkaa olla ihan vitun turhauttavaa kun kuvakoko on rajattu ehkä 1/2-1/4 näytön resoluutiosta.. mutta onhan se kätevä niille joilla ei luuri hae maileja automaattisesti.

mutta onhan se kätevä niille joilla ei luuri hae maileja automaattisesti.
Mihin sinä tällä viittaat/yrität viitata?

Sitäpaitsi kyllä multimediaviestit ihan hauskoja on, tarpeellisuudesta en sitten tiedä. Itse pärjäisin kyllä ilmankin, vaikka aina joskus moisen heitänkin menemään.

Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa kumpi on "parempi" ja tämä ikuinen juupas-eipäs -väittely? Ja ennen kuin joku ehtii, niin tiedän, ettei ole pakko lukea. Mutta vähän pakko, kun iPhonen ketjussa joka toinen viesti on koskee N900:sta. Jos ei toinen laite nappaa, älä osta sitä, sillä siitä selviää. Itse diggaan iluurista, mutten teilaa noksuakaan. Varmasti pätevä laite sekin.

sitäpaitsi luulisi että jo iluurin resoilla mms alkaa olla ihan vitun turhauttavaa kun kuvakoko on rajattu ehkä 1/2-1/4 näytön resoluutiosta.. mutta onhan se kätevä niille joilla ei luuri hae maileja automaattisesti.

Musta on ihan kiva esim verho-ostoksilla laittaa mms:ää miehelle että onko ookoo rätit. Vaikka mailit puhelin hakeekin automaattisesti, on toi huomattavasti kätevämpää.

Edit: Enkä mä sitä n900:sta puhelimena dissaa, se on ihan ookoo, vaan käyttäjiä..

Mihin sinä tällä viittaat/yrität viitata?

Sitäpaitsi kyllä multimediaviestit ihan hauskoja on, tarpeellisuudesta en sitten tiedä. Itse pärjäisin kyllä ilmankin, vaikka aina joskus moisen heitänkin menemään.

Ihan oikeasti, ketä kiinnostaa kumpi on "parempi" ja tämä ikuinen juupas-eipäs -väittely? Ja ennen kuin joku ehtii, niin tiedän, ettei ole pakko lukea. Mutta vähän pakko, kun iPhonen ketjussa joka toinen viesti on koskee N900:sta. Jos ei toinen laite nappaa, älä osta sitä, sillä siitä selviää. Itse diggaan iluurista, mutten teilaa noksuakaan. Varmasti pätevä laite sekin.
viittaan siihen, että sähköpostilla saisit 10x laadukkaampaa kuvaa samalla vaivalla lähetettyä. viittaan siihen sukupolveen joilla ei ole konffattuna sähköpostilootaa luuriin -> pakko laittaa multimediaviestinä jos tahdot että vastaanottaja näkee kuvasi puhelimessa eikä kotona nettiselaimessa sit ens viikon torstaina.

Musta on ihan kiva esim verho-ostoksilla laittaa mms:ää miehelle että onko ookoo rätit. Vaikka mailit puhelin hakeekin automaattisesti, on toi huomattavasti kätevämpää.

Edit: Enkä mä sitä n900:sta puhelimena dissaa, se on ihan ookoo, vaan käyttäjiä..
millä tavalla kätevämpää? onko mms:n käyttö helpompaa kuin mailin vai mailin haussa viivettä vai mitä? sähköposti on teknisesti ylivertainen ja jos ei ole ilmaiset mms-viestit niin huomattavasti halvempikin...

viittaan siihen, että sähköpostilla saisit 10x laadukkaampaa kuvaa samalla vaivalla lähetettyä. viittaan siihen sukupolveen joilla ei ole konffattuna sähköpostilootaa luuriin -> pakko laittaa multimediaviestinä jos tahdot että vastaanottaja näkee kuvasi puhelimessa eikä kotona nettiselaimessa sit ens viikon torstaina.
Ok, itse taasen en tarkoittanut lainkaan tuota ja sen vuoksi quottasinkin vain tuon osion. Toisaalta taisin ymmärtää pointtisi myös hieman väärin aluksi.

Siinä olen täysin samaa mieltä, että sähköposti on teknisesti ylivertainen ja parempi ratkaisu.

Mms:n käyttö on musta tilanteessa jossa haluaa nopean vastauksen, kätevämpää. Mulla ei ole aikaa odotella siinä ostoksilla että mies lukisi mailinsa, mutta jos sillä on puhelin mukana, se näkee sen mms:n samantien.
Maileja se saa niin paljon päivittäin, että niihin se ei kamalasti puhelimella vastaa.

Kyllä mä sähköpostiakin käytän puhelimellani paljon. Multa tuli vain yksi pointti, miksi MINÄ tarvitsen ja käytän mms:ää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
millä tavalla kätevämpää? onko mms:n käyttö helpompaa kuin mailin vai mailin haussa viivettä vai mitä? sähköposti on teknisesti ylivertainen ja jos ei ole ilmaiset mms-viestit niin huomattavasti halvempikin...

Meikäläisen tuttavapiirissä ei olla teknofriikkejä. Multimediaviesti on ainoa järkevä tapa on niitä typeriä (ja hauskoja) tuopin kuvia lähtellä. Noihin saa vastauksenkin samantien eikä viikon päästä kun tilanne on jo unohdettu. Lähes kaikilla alkaa olemaan puhelin joka ottaa noita vastaan, harvalla toistaiseksi on sähköposteja konffattu luuriin.

En mä itsekkään pidä sähköposteja luurissa päällä viikonloppuna. Ei kiinnosta, eikä kyllä kiinnosta henkilökohtainen mailikaan sitä vertaa.

Multimediaviestillä on vielä pitkään paikkansa siitä ei pääse mihinkään. Perustukoon mihin tekniikkaan tahansa. Sä nyt vaan näet pinon eri lyhenteitä ja tekniikoita, toteat ne wanhanaikaisiksi miettimättä niiden ihan oikeaa käyttötarkoitusta ja kohderyhmää.

Testattu on. Käytännössä ei tuo toimivaa moniajoa puhelimeen kuitenkaan, kun sovelluksesta toiseen vaihtaminen on vittumaista.

En mä vittumaisesta tiedä. Aika vähän on moniajolle ollut tarvetta, mutta kyllä toi mun testiseulan läpäisi.

juu, äkkiäkös ne sovellukset sulkee ja avaa uudestaan.. vai mites se meni? :hyper:

No ymmärrän jos joku teini haluaa pitää meseä päällä taustalla koko ajan kun kuvittelee että elämä vilahtaa silmissä ohi jos ei ole koko ajan tavoitettavissa, mutta mulla sitä tarvetta ei ole, voin sen webbiselaimen uudelleen sen jälkeen kun olen soitanut, siinä on silti se sama sivu jäljellä, tarvitsee vain refreshaa.. tuntuu ihan hyvin toimivan minulla näin, ehkä jollekkin muulle sitten se puhelimen välttämättömin osa.

No ymmärrän jos joku teini haluaa pitää meseä päällä taustalla koko ajan kun kuvittelee että elämä vilahtaa silmissä ohi jos ei ole koko ajan tavoitettavissa, mutta mulla sitä tarvetta ei ole, voin sen webbiselaimen uudelleen sen jälkeen kun olen soitanut, siinä on silti se sama sivu jäljellä, tarvitsee vain refreshaa.. tuntuu ihan hyvin toimivan minulla näin, ehkä jollekkin muulle sitten se puhelimen välttämättömin osa.
Mites vaikka Spotify? Aika lailla tuhoaa koko idean, että musiikki lakkaa soimasta kun haluaa vaikka katsoa jotain webbisivua.

Lenkillä on kiva kun voi vaihdella gps-ohjelman ja iPodin välillä, varsinkin jos ohjelman omat kontrollit on perseestä.
Näin yhtenä esimerkkinä. Tosi teiniä.

Suositut

Back
Ylös Bottom