Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se Macbookki menee ostoon vielä jonain päivänä, mun tarvii raahata konetta kuitenkin duunin takia mukana. PC:tä en enää osta ikinä, alkaa riittään:DOsta leetsi iMac. En kadu omaa ostostani.
Kohta 2 vuotta iPhone 3G käyttäneenä olen sitä mieltä että nokialaisen seuraavaksi otan. Ei millään pahalla, mutta tuntuu että tuo iPhone olisi tehty hieman yksinkertaisille. Kaikkea pikkuvikaa ilmenee kokoajan. Välillä ei puheluihin vastailla, äänettömällä ei oma peli ole ollut varmaan puoleen vuoteen. Ohjelmat bugailee, eikä enää ole yhtään nokialaista nopeampi. Muuten kyllä ihan hyvä puhelin, mutta wlan ei myöskään tunnu välillä toimivan alkuunkaan. Innolla odotan omaa n900 linuxilla, kun alkaa potuttaa nämä "suljetut käyttöjärjestelmät". Eli avoinkoodi kehiin!
Voi käyttää, mutta ei PC:ssä. Itseäni vituttaa kun ei toimi PC:ssä, kuitenkin toistaiseksi PC on koneena
Ai, kyllä minä ainakin muistelisin samaisella kapulalla bluetoothia käyttäneeni. Pitäneepäs testata ensi tilassa taas.iPhonessa (3gs) ei toimi Bluetooth. Eli se siitäkin Applen raudan hyvyydestä. Hyvät softat, paskaa rautaa. Ei löydä edes Macbookprota, saati muita bt-laitteita.
iPhonessa (3gs) ei toimi Bluetooth. Eli se siitäkin Applen raudan hyvyydestä. Hyvät softat, paskaa rautaa. Ei löydä edes Macbookprota, saati muita bt-laitteita.
Joo, mutta Nokiallapa voikin sytyttää kynttilän tai vaikka koko talon (no okei, taisi olla jotain piraattiakkuja). ;)Nyt menee kyllä Nokialta jauhot suuhun, iPhonella voi sammuttaa kynttilätkin :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=18RuLED2nQM
ja tiedän kyllä että voin sammuttaa ne itsekkin, mutta ekan kerran kun joku tuo N900 näytille ni pistän ton näytille ja pyydän toistamaan :D :D :D
Nokiaan sen akun voi sentään vaihtaa.Joo, mutta Nokiallapa voikin sytyttää kynttilän tai vaikka koko talon (no okei, taisi olla jotain piraattiakkuja). ;)
Ooh, pakko saada, en tiedä miten olen voinut elää ilman moista sovellusta. :jahas:Nyt menee kyllä Nokialta jauhot suuhun, iPhonella voi sammuttaa kynttilätkin
Kieltämättä hedelmällistä keskustelua. :tuplanaedellinenhymiö:Nokiaan sen akun voi sentään vaihtaa.
pystyn samaan n900:lla myös ilman tuota paskaa appia, toikin on maemossa integroitu käyttikseen.Nyt menee kyllä Nokialta jauhot suuhun, iPhonella voi sammuttaa kynttilätkin :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=18RuLED2nQM
ja tiedän kyllä että voin sammuttaa ne itsekkin, mutta ekan kerran kun joku tuo N900 näytille ni pistän ton näytille ja pyydän toistamaan :D :D :D
mites se oikeusjuttu niistä patenteista menikään? entäpä applen luova patentinmaksukiemura qualicommin suuntaan? ja vieläkään kenian halpiksilla ei kauheasti katteita revitä mutta siivu se pienikin siivu on...http://www.iltalehti.fi/digi/2009111110579400_du.shtml
Mennyt ainakin minulta ohi, en tiiä laittoiko joku jo tänne, mutta Apple mennyt Nokian ohi kannattavuudessa, vaikkeivat panostakkaan kenian halpiksiin.. :P