Ei j***lauta taas tätä touhua. Avas mulle Soneralla automaattisesti 6 viikkoa sitte uuden numeron kun ei ollu mennyt numeronsiirto Saunalahdelta läpi (faijan nimissä liittymä ja pitää siirtää meitsin nimiin) no soitin, että sulkee sen liittymän kun en halua uutta numeroa vaan siirtää tämän vanhan numeron soneralle.
Asiakaspalvelija nyökyttelee ja sanoo että joo ei mitään kyllä se onnistuu, hän sulkee uuden liittymän ja lähettää paperit joilla onnistuu Saunalahdelta siirtyminen. Sim-kortti uudella numerolla ollu tossa laatikossa siitä asti mukamas suljettuna mutta kyllä sieltä vaan vajaa satasen lasku tuli. Jotain extrahintaa oli viel ympätty messiin siihen alkuperääsen soppariin jonka tein liikkeessä.
Oli ihan pakko vippaa toi uus sim ineen niin eihän se ees vittu toimi. morjes :lol2: