Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No tämä alkaa jo olemaan kyseenalainen titteli jos vertaa vaikkapa androidin uusimpia rom-kehitelmiä. UI on kyllä jo iPhonen kompastuskivi, muilla merkeillä alkaa olemaan yhtä liukkaasti tai nopeammin liikkuvaa ruutua tarjolla mutta ruudulle saa vieritettyä nappeja joka suunnalta ilman 10sivun pläräämistä.

Noniin, ottakaa nyt joku herne nenään ;)

Ihan sama mitä asteroideja ja mameroita noihin nitinä natina halpamuovi mokioihin tms. tulee. Ei kiinnosta. On paljon muutakin ku käyttis, jossa iluuri on paras tällähetkellä.

Ei vittu onko iphouni menossa paskaks vai mitä helvettiä.
Pitkin päivää pätkinyt nettiyhteyttä tämän tästä, toimii ei toimi toimii ei toimi jne.
Sonerallekkin soittelin eikä verkossa ainakaan mitään vikaa, toivotaan nyt, että on joku tilapäishärö vaan.

Ei vittu onko iphouni menossa paskaks vai mitä helvettiä.
Pitkin päivää pätkinyt nettiyhteyttä tämän tästä, toimii ei toimi toimii ei toimi jne.
Sonerallekkin soittelin eikä verkossa ainakaan mitään vikaa, toivotaan nyt, että on joku tilapäishärö vaan.

Mulla on kans yhteys pätkinyt aika lailla.. en oo vielä soneralle ehtinyt soittelemaan, tuskin se ees mitään auttaa.. :jahas:

Mulla on kans yhteys pätkinyt aika lailla.. en oo vielä soneralle ehtinyt soittelemaan, tuskin se ees mitään auttaa.. :jahas:
Eilen illalla taas toimi ja aamulla toimi, nyt ei toimi ja kohta taas varmaan toimii. Olis kiva tietää missä vika on ettei turhaan vie luuria huoltoon..

edit: katos, nyt taas toimii :D

Ei kun haluan että tsekkaat Androidin niin tiedät missä kehitys kulkee. Saa täällä muutkin jutella, annan luvan joka nyt kumoaa sun päätöksen ;)
En epäile yhtään etteikö HTC Hero +Android ja Sense-käyttis olisi hyvä.

Iphonen vikoja ja puutteita:

-ei pysty kustomoimaan tarpeeksi omien mieltymysten mukaiseksi.

-Kräkättynäkin kustoimointi on nihkeää ja rajoittuu ainoastaan kuorrutuksen pimppaamiseen ja kirsikan siirtelyyn kermavaahdon päällä. Mitä väliä ikoneilla on, jos oikeasti haluaa jotain aktiivisia kikkareita tai jotain extra-infoa ruutuun.

-Käyttis on loppujen lopuksi aika yksinkertainen. avaa sovellus, sulje sovellus jne..

- HTC Sensen aloitusnäkymässä on ideaa. Heti ekaan ruutuun saat kaikki tarvittavat infot, kuten kalenterimerkinnät, sähköpostit, sään, facebook-sydeemit yms.

-moniajo puuttuu täysin, vaikka löytyykin kehnosti totetutettu backgrounder-sovellus Cydianista. Ei se noin pitäisi toimia.

-tiedostonhallinta on surkeaa Iphonessa.

Terveisin Iphonen omistaja

- HTC Sensen aloitusnäkymässä on ideaa. Heti ekaan ruutuun saat kaikki tarvittavat infot, kuten kalenterimerkinnät, sähköpostit, sään, facebook-sydeemit yms.

<klip>

Terveisin Iphonen omistaja

Miten niin ei saa, jos sovellusten määrä ei mahdu 1. ruudulle, niin sille ei taida mahtaa mitään. Siihen saa siirrettyä juuri ne mitä käyttää, vai onko jäänyt joku ohje lukematta :confused: ;)

Ainakin itselläni on varmaan 5 sivua softia, joista 99% käytössä olevista on 1. sivulla.

Eilen illalla taas toimi ja aamulla toimi, nyt ei toimi ja kohta taas varmaan toimii. Olis kiva tietää missä vika on ettei turhaan vie luuria huoltoon..

edit: katos, nyt taas toimii :D

Mulla on kanssa ollut samaa, oon aatellut että johtuu vaan jailbreikistä. Tosiaan kun ei ole kytky tää mun puhelin.

Oma iPhone on onnellisesti edelleen huollossa (meni tosiaan näyttö paskaksi) ja mulla on nyt ollut toi HTC:n Hero käytössä. Oli alkuun ihan kiva puhelin, mutta nyt kyllä jotenkin tökkii vastaan enkä yhtään tykkää siitä. Jotenkin alkanut myös lagailla ihan saatanasti, alan kohta laskee minuutteja siihen että sais oman rakkaan takasin käyttöön :D

mulla on nyt ollut toi HTC:n Hero käytössä. Oli alkuun ihan kiva puhelin, mutta nyt kyllä jotenkin tökkii vastaan enkä yhtään tykkää siitä. Jotenkin alkanut myös lagailla ihan saatanasti, alan kohta laskee minuutteja siihen että sais oman rakkaan takasin käyttöön :D

Mikäs firmis on sisässä? Nuo orkkis stockversiot eivät ole lähelläkään esim. nykyistä MoDacon tasoa. Tuo 1.7xxx oli vielä aika laginen. Vielä korostuen jos ei osaa tappaa taustalla olevia ohjelmia.

Uusin firmis löytyy. Mies on alalla duunissa, sanoi että kamalasti kuullut muiltakin puheita lagauksesta.
Ei tolla nyt silleen väliä, kun ei ole oma puhelin eikä jää käyttöönkään pidemmäksi aikaa.
Mä vaan luulin että tää olis ollut tosi kiva, mutta ei sitten ollutkaan (noin siis muutenkin). Mä oon liian vaativa mun atkin kanssa kun mikään ei ikinä kelpaa :)

Edit. Uusimmalla firmiksellä meinasin juurikin Modacon 2.5.1:stä, anteeksi että oletin sen olevan itsestäänselvyys.
(alalla oleva mies ei varsinaisesti liity mun puhelimen käyttööni)

Niin siis tuo android vaatii roottaamisen ts. "jailbreikkauksen" jotta se pelittää mahd. hyvin ja hommat toimii. Ja vielä mielellään nimenomaan Modacon viilauksen jossa jutut optimoidaan. Jos sisällä on "uusin firmis, mies alalla" niin se on silloin erittäin todnäk tuo stockkiversio. Uusin firmis tuli Modacolta pari pv sitten ja on jo 3-4 eri kehitysversiota tuota kauppaversiota edempänä. Jo Modacon 2.0 poisti lagin ja nyt mennään 2.5.1 versiossa.

EDIT: ja jotta iPhoneteemassa pysytään, niin design on parempi iPhonessa, tuo Heron kaula on huono asia ja ehkä vähän liian tarkoitushakuinen. Etenkin paluunapin ja homen sijoitus on kehno. Sen sijaan ruutu toimiikin jo iPhonea paremmin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Miten niin ei saa, jos sovellusten määrä ei mahdu 1. ruudulle, niin sille ei taida mahtaa mitään. Siihen saa siirrettyä juuri ne mitä käyttää, vai onko jäänyt joku ohje lukematta :confused: ;)

Ainakin itselläni on varmaan 5 sivua softia, joista 99% käytössä olevista on 1. sivulla.
En niinkään niitä ikoneita kaipaa ensimmäiselle ruudulle. Tykkään sellaisesta kotinäkymästä joka esittää sen tarvittavan tiedon ruudulla ilman että käyt erikseen kalenterissa, sääohjelmassa, facebookissa jne.

Iphonen kotinäkymä on vain minun mielestä aika paska, infosisältö nolla. Htc on miettinyt asiota vähän pidemmälle.Maemossa on myös potentiaalia.

Ainoa asia mitä kaipaan iphonessa on se, että päivän kalenterimerkinnät näkyisi kokoaika ruudulla. Ei taida olla mahdollista vai osaako kukaan sanoa?

Ainoa asia mitä kaipaan iphonessa on se, että päivän kalenterimerkinnät näkyisi kokoaika ruudulla. Ei taida olla mahdollista vai osaako kukaan sanoa?
Jailbreakkaa ja Cydiasta sellanen ohjelma ku Status Notifier, jos oikein muistan. Näin ainakin itse ainakin saanut sinne lockscreeniin ton.

noniin, nyt on iphone kädessä, liittymä toimii ja netti, mutta itunesiin kun menin, niin ensin tossa näky mun puhelin, sit se ilmoitti että puhelimessa vääränlainen liittymä, hanki uusi kortti, niin miten saan sen oman puhelimeni tohon näkyviin, tai vaihtoehtoisesti millä saan siirrettyä esim omalta koneelta jonkun leffan puhelimeeni? puhelin on siis 3gs ja saunalahden kortti sisällä.

noniin, nyt on iphone kädessä, liittymä toimii ja netti, mutta itunesiin kun menin, niin ensin tossa näky mun puhelin, sit se ilmoitti että puhelimessa vääränlainen liittymä, hanki uusi kortti, niin miten saan sen oman puhelimeni tohon näkyviin, tai vaihtoehtoisesti millä saan siirrettyä esim omalta koneelta jonkun leffan puhelimeeni? puhelin on siis 3gs ja saunalahden kortti sisällä.
Leffat saat ainakin sieltä iTunesin kautta siirrettyä kunhan eka muutat ne oikeaan muotoon vaikka Videoralla. http://www.videora.com/en-us/Converter/iPhone/

Vuorokauden käytön jälkeen ei voi kun ihmetellä, onhan tää vekotin ihan vitun simppeli käyttää, mitään ohjeita en lukenut ja kaikki on vaan niin loogisesti tehty tossa että ei voi uskoa, niinkin pieni asia kuin tekstiviestien kirjoituksessa tai mailien, niin tuplaklikkaus välilyöntiin laittaa pisteen ja välin, ominaisuus minkä ottaisin tietokoneeseenkin mielelläni.

bye bye nokialaiset, ei tuu ikävä.

Vuorokauden käytön jälkeen ei voi kun ihmetellä, onhan tää vekotin ihan vitun simppeli käyttää, mitään ohjeita en lukenut ja kaikki on vaan niin loogisesti tehty tossa että ei voi uskoa, niinkin pieni asia kuin tekstiviestien kirjoituksessa tai mailien, niin tuplaklikkaus välilyöntiin laittaa pisteen ja välin, ominaisuus minkä ottaisin tietokoneeseenkin mielelläni.

bye bye nokialaiset, ei tuu ikävä.
Täysin samaa ihmettelin itsekkin, ei tarvinnut kun ottaa iphone käteen ja alkaa käyttään. Ennen kun sain iphonen niin pelkäsin, että miten mahtaa käydä kun pää-asiassa pelkkiä Nokialaisia ollut, (välissä jotain muita merkkejä ja aina paluu Nokiaan sen mukamas loogisuuden takia) mutta kun toi iphone on niin järjettömän selkeä kaikin puolin. KAIKKI löytyy heti eikä tarvi todellakaan etsiä alivalikkojen alivalkoista ja turvautua ohjekirjaan kuten Nokian kanssa on ollut usein.

Ei tarvi enää miettiä paluuta Nokiaan, Nokian luurit oikeesti naurattaa vaan nykyään. Jotenkin säälittäviä tekeleitä :D

Tällänen kyssäri tuli äskön mieleen eli oon audikolla duunannu kaksi soittoääntä phoneen ja molemmat on laitettu puhelimeen mutta puhelimessä en nää kuin yhden eli pystyykö tässä pitää vain yhtä soittoääntä kerrallaan luurissa ??

Tällänen kyssäri tuli äskön mieleen eli oon audikolla duunannu kaksi soittoääntä phoneen ja molemmat on laitettu puhelimeen mutta puhelimessä en nää kuin yhden eli pystyykö tässä pitää vain yhtä soittoääntä kerrallaan luurissa ??

Pystyy pitää useampia. Ainakin ostettuja pystyy. Itsellä pari ostettua, että audikon soittareista en sen enempää tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom