Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon aika amatööri vielä näiden hommien kanssa, mutta kertokaas nyt mulle ihan rautalagangasta vääntäen toi soittarien duunaus iphoneen.
Audikolla ole tehnyt, mutta miten mä sen saan iphoneen siirrettyä, itunesilla, mutta onnistun vaan saamaan sen biiseihin, en soittareihin...

Oon aika amatööri vielä näiden hommien kanssa, mutta kertokaas nyt mulle ihan rautalagangasta vääntäen toi soittarien duunaus iphoneen.
Audikolla ole tehnyt, mutta miten mä sen saan iphoneen siirrettyä, itunesilla, mutta onnistun vaan saamaan sen biiseihin, en soittareihin...

Ja edellinen posti:

Täysin samaa ihmettelin itsekkin, ei tarvinnut kun ottaa iphone käteen ja alkaa käyttään. Ennen kun sain iphonen niin pelkäsin, että miten mahtaa käydä kun pää-asiassa pelkkiä Nokialaisia ollut, (välissä jotain muita merkkejä ja aina paluu Nokiaan sen mukamas loogisuuden takia) mutta kun toi iphone on niin järjettömän selkeä kaikin puolin. KAIKKI löytyy heti eikä tarvi todellakaan etsiä alivalikkojen alivalkoista ja turvautua ohjekirjaan kuten Nokian kanssa on ollut usein.

Ei tarvi enää miettiä paluuta Nokiaan, Nokian luurit oikeesti naurattaa vaan nykyään. Jotenkin säälittäviä tekeleitä :D

On ne hassuja veijareita.

Audikosta tallennat soittoäänen iPhone-formaatissa ja lisäät iTunesiin. Sitten vain synkkaat haluamasi soittoäänet iPhoneen. Ei tuo nyt ihan niin vaikeata ole. :thumbs:

Ei tarvi enää miettiä paluuta Nokiaan, Nokian luurit oikeesti naurattaa vaan nykyään. Jotenkin säälittäviä tekeleitä :D
Itsellä on vielä oma (olisiko niitä ollut viimeiset 6-7 luuria reilun kymmenen vuoden aikana) ja työluuri nokioita. Versio versiolta tuntuu valikot menevän epäloogisemmiksi tai sitten minussa on tapahtunut jotain helvetillistä taantumaa.

Aikaisemmin puhuin siitä kunnollisesta Home-screenistä, siis tälläistä kaipailisin:
Ja lisäksi voisi olla muutama muukin vastaava, josta näkyisi esim messenger ja facebook-tilat ja updatet, ja mielenkiintoisimpien sivustojen uudet uutiset.

iphone_home.jpg

iphone_home_all1.jpg

Seuraava puhelin on Andoid-käyttiksellä, jos ei jotain merkittävää tapahdu vuoden sisällä.

Älä muuta sano :D Se etten osaa käyttää vielä itunesia ei tarkoita sitä etten osaa käyttää iphonea..
yritähän nyt päättää että onko ne sellaisia että voi vaan käyttää eikä lukea ohjeita vai ei.

jobsilla voisi olla jotain kommentoitavaa jos meinaat että iphone ja itunes olisi kaksi ihan eri asiaa...

JN mä en ainakaan haluaisi että mun homescreeni on ihan täynnä kaikkee shaissee koko ajan, mulle riittää että siinä on kello, etsin kyllä osakepörssit jos niitä kaipailen, ja kelikin on vähän hölmö tossa koko ajan nähtäväksi, jos se astemäärä tarvitsee saada selville, sen voi erikseen katsoa, se ei ole kuitenkaan tieto mitä tarvii ainakaan itellä updatee puolen tunnin välein.. Ton kalenteritapaamiset ymmärrän jos oot kiireinen businessmies, ite kun on duunari, niin muistan viikoksi eteenpäin työvuorot, ja tarvittaessa ne voi tarkistaa vielä kalenterista, ei mulla oo mitään tapaamisia normaalisti mitä tarttis koko ajan näkyä :P

Ja en todella haluaisi että mun maileja ja facebook privaviestejä lukisi ruudulla koko ajan :P

Musta taas toi olis nerokas vaihtoehto nykyiselle viritelmälle, tuo ja fyysinen näppäimistö niin ryntään Apple(sonera)kauppaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olisiko kiva jos iPhonen lockscreen ois vaikka tällanen...

EDIT: no tuo lockinfohan näyttää aika koolilta.

Liitteet

• herolockscreen.webp
    herolockscreen.webp
    95,2 KB · Katsottu: 328
Hiukan liikaa infoa imo noissa esimerkkikuvien etusivuilla.

Ainoa mitä noista edellä mainituista ominaisuuksista kaipaa, on päivittäiset kalenterimerkinnät etusivulla. Ne olisi hyvä olla näkyvissä kuten esim. outlookin sähköpostiohjelmassa, mutta muu krääsä onkin sitten jo turhaa. Sähköpostit ja viestit tossa näkyykin jo sen verran kuin pitää (eli montako uutta tullut jne, lisätieto näihin mielestäni turhaa).

Säätiedot ja pörssit tosiaan tulee itekin katottua tarpeen vaatiessa kuvakkeen kautta.

Itsellä ei tarvetta tuollaiselle homescreenille, mutta voisi se olla valinnaisena. Ja toivottavasti Apple ei alennu ikinään tuohon fyysiseen näppäimistöön, josta ei mielestäni ole kuin haittaa. Lisää kokoa/painoa. Ja yhtä nopeaan tai nopeammin kirjoittaa tällä nykyisellä iluurin näppäimistöllä.

Hiukan liikaa infoa imo noissa esimerkkikuvien etusivuilla.

Ainoa mitä noista edellä mainituista ominaisuuksista kaipaa, on päivittäiset kalenterimerkinnät etusivulla. Ne olisi hyvä olla näkyvissä kuten esim. outlookin sähköpostiohjelmassa, mutta muu krääsä onkin sitten jo turhaa. Sähköpostit ja viestit tossa näkyykin jo sen verran kuin pitää (eli montako uutta tullut jne, lisätieto näihin mielestäni turhaa).

Säätiedot ja pörssit tosiaan tulee itekin katottua tarpeen vaatiessa kuvakkeen kautta.
tossa pystyy aika hyvin säätään asetusten kautta mitä haluaa ruudulla näkyvin. Esim voi ottaa vaikka pelkästään kalenterin tulevat tapahtumat näkyviin.

Itsellä ei tarvetta tuollaiselle homescreenille, mutta voisi se olla valinnaisena. Ja toivottavasti Apple ei alennu ikinään tuohon fyysiseen näppäimistöön, josta ei mielestäni ole kuin haittaa. Lisää kokoa/painoa. Ja yhtä nopeaan tai nopeammin kirjoittaa tällä nykyisellä iluurin näppäimistöllä.
Varmaan vielä harjottelun puutetta, mutta kyllä mulla fyysisellä näppiksellä ja ennakoivalla tekstinsyötöllä lähtee nopeammin. Päivä päivältä tää iphonella näpyttely nopeutuu ja fyysistä näppistä en todellakaan kaipaa. Se tässä ainakin on vielä, että mun tarvii katsoa läjes kokoaika näppistä kun kirjoitan. Nokialla meni silmät kiinni. Kyllä tää kohta alkaa lähteen ja lujaa :)

samaan säälittävään kastiin varmasti menee kaikki helvetin sony eriksonit ja samsungit.

No ei tämä oikein pidä paikkaansa. Kyllä olet oikeassa että S60 on jäänyt jalkoihin aika pahasti, sun kokemukset nokialaisista ei vaan ole mitenkään pois siltä että Samsung ja HTC pukkaavat erittäin hyviä tuotteita sekä android että winmo alustalle (nyky windowssiluurit kuulemma jopa pelittävät hyvin kun prossutehoja nostellaan, tsekkaa vaikka video tosta HTCn Leosta). Tuo nyt on vaan päivänselvää että jos nokialaisista tulee muille alustoille niin tulee wow-filikset, ei siinä mitään. Mutta ei kannata dissata muita merkkejä jotka kuitenkin muokkaavat nekin omia kapuloitaan samalla teknologialla mitä joku Applekin, samaa komponenttia niilläkin on ostaa. Design on ehkä huonompaa monella vs. Apple mutta kaikilla alustoilla on omat herkkunsa kun niitä tarkemmin katselee. Jos nyt vielä tuosta Anroidista, se tulee olemaan vahva jatkossa kun sitä tukee aika moni valmistaja eikä sen kehittymistä käytännössä rajaa paljon mikään.

tossa pystyy aika hyvin säätään asetusten kautta mitä haluaa ruudulla näkyvin. Esim voi ottaa vaikka pelkästään kalenterin tulevat tapahtumat näkyviin.
Juu, sitä en epäile hetkeäkään etteikö onnistuisi muokkaus halutunlaiseksi.

Lähinnä vaan sitä tarkoitin että ei tarttisi olla kovin montaa featurea etusivunäkymään jotta iPhonen olemus olisi täydellinen mun käyttöön. Kuitenkin se on sen verran vähistä ominaisuuksista kiinni ettei sitä osaa oikein kaivatakkaan. Eri juttu tietty olisi jos haluaisin noi kaikki härpäkkeet mitä tossa esimerkissä on, sitten voisi harmittaa ettei niitä saa.

HTC voisi muuten olla hyvä vaihtoehto mutta en sen design on vaan mielestäni aika ruma kun iPhoneen on tottunut.

Tuo on kyllä totta, tällä tekniikalla on vaikea laittaa luuria hienommaksi kuin mitä iPhone on. Ihan oikein että iPhone on saanut kaikki mahdolliset muotoilupalkinnot.

Back
Ylös Bottom