Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
niin, tuo onkin tosi kätevä toi lisäosa kosketusnäytön kanssa kaikkialla muualla kuin tekstinkirjoitustilassa.

ja pelkästään se että tuollainen julkaistaa kyllä todistaa hyvin pitkälle sen että kosketusnäyttö on iso harppaus taaksepäin tekstinsyöttöä ajatellen. (jos kosketusnäytöllä olisi hyvä kirjoittaa niin miksi tehdä tuollaisia epäkäytännöllisiä lisälaitteita)
No jaa... tarttis taas tietää mistä puhuu.

Varsinkaan vaaka-asennossa kirjoittaessa ei todellakaan jää kaipailemaan Nokialaisia. Kosketusnäytöllä hoituu tekstarit ja esim. sähköpostit aivan yhtä lailla kuin tietokoneellakin. Virhepainalluksetkin ovat todella harvinaista kauraa kun on muutaman tekstarin tolla kirjoitellut. Tietty jos on niin pääsiäiskäsi ettei millään pääse sinuiksi luurin kanssa niin pysyy erossa sitten vaan. Kaikenlaisia lisäosia nyt on netti täynnä, eri juttu sitten että ketä niitä todella ostaa ja käyttää.

Fyysinen näppäimistö on 80-lukua.

En kyllä kirjoita esim. iPhonen tai noksun 5800:n kosketusnäytöllä yhtä nopeasti kuin esim. E71:lla tai E75:lla, joten fyysisellä näppikselläkin on paikkansa näin 2000-luvullakin. E71:lla pystyy kirjoitella suht nopsasti myös yhdellä kädellä, mikä ei kovin helppoa ole kosketusnäytöllä.

Kyllähän koko manuaalinen inputti laitteisiin on pohjimmiltaan täysin typerä systeemi. Veikkaan että tulee 10v sisään ohimolle nappi jonka kautta käskytetään värkkejä ajatuksella. On se nyt aika retardia tökkiä jotain ruutua, ihan sama onko ruudussa omenaa vai nokiaa. Taidampa itseasiassa aikani kuluksi rakentaa tuollaisen napin.

JUMALAUTA :D
iPhone inda house perkele, juuri kävin hakeen postista ja touhutippaa pukkaa. Vielä vaan joutuu venaileen muutaman päivän kun Sonera saa liittymän siirrettyä.

Koska tilasit, jos tuli näinkin nopiasti?

E: Mites tota ku mulla piti liittymä siirtyä soneralle 24.8. mutta ei oo vieläkään siirtyny. Ei oo tullu simmaria, ei viestejä, ei mitään. Puhelinta oottelen ite vieläki vaikka rahatki on menny jo ikuisuus sitten.
Siirtykö muilla liittymä soneralle vasta puhelimen saamisen jälkeen vai pitäskö tässä alkaa soittelee huutopuheluita soneran asiakaspalveluun, että mikä vittu teillä mättää.

Koska tilasit, jos tuli näinkin nopiasti?

E: Mites tota ku mulla piti liittymä siirtyä soneralle 24.8. mutta ei oo vieläkään siirtyny. Ei oo tullu simmaria, ei viestejä, ei mitään. Puhelinta oottelen ite vieläki vaikka rahatki on menny jo ikuisuus sitten.
Siirtykö muilla liittymä soneralle vasta puhelimen saamisen jälkeen vai pitäskö tässä alkaa soittelee huutopuheluita soneran asiakaspalveluun, että mikä vittu teillä mättää.
31.7 tilasin, olin tosi yllättynyt kun tuli nyt jo

No voihan ..... Itse tilasin 23.7. eikä kuulu eikä näy.

Mikäs softaversio sulle muuten tuli? Eli jakaako ne enää vain sitä 3.1 versiota.

edittii: sen verran hatutti nyt että soitin soneralle. Itse kun tilasin 32bm mustan, niin tällä hetkellä kuulemma jakavat 17.7. tilanneita 32mb mustia. Eli... muutama päivä minua ennen tilanneita on vielä edessä. Jonoa ei päässyt kuulemma näkemään. Mutta kun luureja tulee applelta viikottain (ei päivittäin), niin todennäköisesti 2-4 viikkoa saa odotella vielä.

ARGH!

Mikäs softaversio sulle muuten tuli? Eli jakaako ne enää vain sitä 3.1 versiota.

edittii: sen verran hatutti nyt että soitin soneralle. Itse kun tilasin 32bm mustan, niin tällä hetkellä kuulemma jakavat 17.7. tilanneita 32mb mustia. Eli... muutama päivä minua ennen tilanneita on vielä edessä. Jonoa ei päässyt kuulemma näkemään. Mutta kun luureja tulee applelta viikottain (ei päivittäin), niin todennäköisesti 2-4 viikkoa saa odotella vielä.

ARGH!
Kyllä tää on sillä uusimmalla softalla.
16mb luuri tuli mulle, olisko sitten niiden toimitukset hiukka nopeampia kun 32mb:n

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulle on ihan sama kirjoitanko viestin 5 sek. hitaammin vai nopeammin. Pienellä harjoittelulla tällä luurilla oppii kirjoittamaan todella nopeasti ja kun opettaa tälle sanoja.

Mulle on ihan sama kirjoitanko viestin 5 sek. hitaammin vai nopeammin. Pienellä harjoittelulla tällä luurilla oppii kirjoittamaan todella nopeasti ja kun opettaa tälle sanoja.
Varsinkin kun päivitin tuon luurin 3.0.1 ja sai vaakanäppiksen käyttöön myös viesteihin, alkoi kirjoitusnopeus kasvaa. Nyt tuolla onnistuu viestien kirjoitus jo tarpeeksi nopeasti. Aiemmalla pystynäppiksellä oli hieman vaikeuksia, kun varsinkin alussa tuli osuttua aina väärään kirjaimeen.

Varsinkin kun päivitin tuon luurin 3.0.1 ja sai vaakanäppiksen käyttöön myös viesteihin, alkoi kirjoitusnopeus kasvaa. Nyt tuolla onnistuu viestien kirjoitus jo tarpeeksi nopeasti. Aiemmalla pystynäppiksellä oli hieman vaikeuksia, kun varsinkin alussa tuli osuttua aina väärään kirjaimeen.
Totta. Vaakanäppis nopeuttaa kirjoittamista entisestään. Itsekkin kirjoitan yleensä korkeintaan 2-3 lauseen viestejä, niin varmaan kirjoittaa lähes samalla nopeudella ku fyysisellä.

Jaa että se on ihan sama onko se parempi vai ei? Ihan 80-lukua, vaikka kätevämpi oisikin!

Paska homma itelleni vaan kun toi vaakanäppis tuli vuoden myöhässä :/ Nyt kirjoittaa jo pystyssä paljon nopeammin kuin qwerty noksulla vuosi sitten. Muutenkin tässä on ihan jees tekstari käyttis, kun näyttää viestihistorian chatti muodossa. Tykkään :)

No jaa... tarttis taas tietää mistä puhuu.

Varsinkaan vaaka-asennossa kirjoittaessa ei todellakaan jää kaipailemaan Nokialaisia. Kosketusnäytöllä hoituu tekstarit ja esim. sähköpostit aivan yhtä lailla kuin tietokoneellakin.
Eli siis sinä et tiedä mistä puhut vai mitä toi tarkoittaa? Itellä kyllä on kokemusta sekä kosketusnäytöistä että qwertyistä mobiililaitteissa. Sekä pystyssä, vaakana että poikittain. Kosketusnäytöllä paras syöttötapa on itellä toistaiseksi ollut käsialantunnistus

Fyysinen näppäimistö on 80-lukua.
Taasko tää alkaa? Jäikö viime kerralla jotain tajuamatta? (ilmeisesti joten annetaan olla.... ei jaksa enää hehkuttaa niitä tietokoneiden mullistavia innovaatioita osoitinlaitteen & tekstinsyöttölaitteen kanssa sitten 80-luvun...)

Kertokaas nyt mulle spesialistit missä mättää vai mättääkö missään kun en saa itunesilla minkäänlaista yhteyttä iphoneen. Puhelin siis offline tilassa kun ei liittymä futaa vielä, pitääkö luuri eka aktivoida ennekun homma toimii?

Mitäs ruudussa lukee? Kai se nyt lataa ainakin usbin kautta?
Lataa joo, ruudussa ei lue mitään.
Ou fuck, wörkkiihän se. Entiä mitä sähläsin aiemmin, olin varmaan tapani mukaan liian hätänen :D

3.0.1 versio tää muuten onkin nyt kun sain tän homman skulaamaan itunesin kanssa

Back
Ylös Bottom