Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Taasko tää alkaa? Jäikö viime kerralla jotain tajuamatta? (ilmeisesti joten annetaan olla.... ei jaksa enää hehkuttaa niitä tietokoneiden mullistavia innovaatioita osoitinlaitteen & tekstinsyöttölaitteen kanssa sitten 80-luvun...)

Mitä multa on jäänyt tajuamatta?? Jos mun mielestä fyysinen on turha, niin se on mun mielestä turha. Minä en fyysistä näppäimistöä tarvitse, joku ehkä tarvitsee.

Heh, kokeiltiin kostoksi parittaa Nokian bluetooth-kuulokkeita iPhonen kanssa, kun sattuu molemmilta moiset löytymään. Skulaa ihan hyvin ja tykkään puhelimestani entistä enemmän, johtokuulokkeet on pahin vitsaus ikinä liikuntaa harrastaessa :thumbs:

(sain ehjän ja toimivan luurin taas:haart: )

Innostuin eilen leikkiin jeesuspuhelimen kanssa ja HIUKKA venähti nukkumaanmeno :D
Pääsen vasta offline tilassa kikkailemaan koska liittymä ei futaa, mutta nyt jo voin todeta, että onpa mahtava peli. Repesin yön pikkutunneilla yksikseni kun parin tunnin iphonin räpläilyn jälkeen laitoin Nokian kommunikaatoriin herätyksen :lol2: On muuten rujo laite ja alan pikkuhiljaa ymmärtämään ne kaikki iphone hehkutukset.

28.7. tilasin ja eilen 16gb vehje saapui. Liittymä ei ole vielä auki, mutta wlanin kautta pääsin online-juttuja ihmettelemään. Kiva vehje. Google maps ei löydä sijaintiani, mutta se järkeni mukaan tapahtuukin puhelinverkon kautta?

28.7. tilasin ja eilen 16gb vehje saapui. Liittymä ei ole vielä auki, mutta wlanin kautta pääsin online-juttuja ihmettelemään. Kiva vehje. Google maps ei löydä sijaintiani, mutta se järkeni mukaan tapahtuukin puhelinverkon kautta?

En kyllä näe syytä miksei googlemapsi voisi imuttua wifin yli? Kai muut gpesisovellukset toimii ilman simiäkin, beacon vaikka?

EDIT. voi tietty olla että googlemaps haluaa ensin trianguloida tukiasemien perusteella ja jos ei liittymää ole niin ei trianguloi ja homma jumii.

Kyllä mulla pelaa wifin kautta googlemaps erinomaisesti

Leikkii leikkii :)
Makea luuri kyllä, mutta törmäsin ongelmaan mitä en meinaa saada millään ratkaistua.
Pitäis saada poistettua appseja luurista, mutta itunes ilmoittaa kokoaika, että niitä ja niitä kohteita ei voitu siirtää kirjastoon koska tietokone ei ole valtuutettu vaikka olen sen valtuuttanut. Mikähän tässä on sellaista mitä en ymmärrä, mulla tuppaa palaan käämit aika hätäseen jos joku homma ei skulaa :)

Osaisko kukaan jeesiä?

http://support.apple.com/kb/TS1389?viewlocale=fi_FI

Tollaisen ohjeen löysin kyseiseen ongelmaan, mutta siitä huolimatta homma ei toimi.

Tohon asti pääsen---> "Napsauta SC Info -kansiota hiiren kakkospainikkeella ja valitse pikavalikosta Poista-vaihtoehto."

En mä löydä mitään SC Info kansioita lainkaan....

Siis yrität poistaa niitä iTunesin kautta etkä suoraan ruudulta?
Saako ne poistettua suoraan ruudulta? Sama mulle mitä kautta kunhan saa vaan pois. Kaverilla on iphone ollut pitkään ja se sano, että itunesin kautta saa ainoastaan poistettua..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Saako ne poistettua suoraan ruudulta? Sama mulle mitä kautta kunhan saa vaan pois. Kaverilla on iphone ollut pitkään ja se sano, että itunesin kautta saa ainoastaan poistettua..

Painat jotain kuvaketta sormella pitemppään niin alkaa kuvakkeet väpättämään ja kuvakkeen ruksista voi sitten poistaa halutun ohjelman.

Nyt tulee :david: kysymys, kun en ole ennen tuota karttasoftaa käyttänyt. Maksaako tuo sijaintipalveluiden käyttö. Luurina siis 2g.

Ou jeah, toimii, kiitos!
Vaikka ilmeisesti miespuolinen kaveri kyseessä, niin silti olis hyvä joskus vilkasta jotain ohjetta. Vastaavia ihmeellisiä toimintatapoja olen huomannut tietokoneella osx:n kanssa, eli yritetään tehdä jotain asioita kuten winukan kanssa aikoinaan tai opeteltu itse joku ihmeellisyys. Yleensä tällaisiin on joku helpompikin ratkaisu kuten tässä sinunkin kysymyksessäsi.

Vaikka ilmeisesti miespuolinen kaveri kyseessä, niin silti olis hyvä joskus vilkasta jotain ohjetta. Vastaavia ihmeellisiä toimintatapoja olen huomannut tietokoneella osx:n kanssa, eli yritetään tehdä jotain asioita kuten winukan kanssa aikoinaan tai opeteltu itse joku ihmeellisyys. Yleensä tällaisiin on joku helpompikin ratkaisu kuten tässä sinunkin kysymyksessäsi.
Miespuolinen kyllä :)
Mutta nyt kun mainitsit sanan ohje niin mistä ihmeestä mä pääsen lukemaan ohjetta mistö ilmenisi esim. juuri toi asia mitä kysyin?
Yritin googlettaa tota hommaa jos jonkunmoisin sanoin, mutta en saanut mitään irti.

Paljonkohan se on? Kun mulla ei tuossa ainakaan minkäänlaista datapakettia ole, nettiä olen ainoastaan käyttänyt wifi:n kautta.
Siis meinaatko sä tai käytätkö sä iphonea ilman datapakettia?

Tota eihän iphonella mun käsityksen mukaan tee oikeen mitään jos ei oo sitä datapakettia, eikös melkeen kaikki ohjelmat pyydä sitä nettiä toimiakseen, jos aina pitää ettiä Wifi ravintola, kahvila tms kadunpätkä että voi ees käyttää osaa ominaisuuksista, niin eikö sit kannata hommata jo läppäri ja puhelin erikseen :P puhelin 30 egee läppäri 200 egee..

3,6 meganen netti alle 10 rahaa kuussa.

Mut on mulla ainakin pari sivuu softia, jotka ei yhteyttä ulkomaailmaan tarvii. Mapit, facebook, maili yms. on sellasia mitkä on ihan jees olla 247 netissä kii.

Suositut

Back
Ylös Bottom