Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
^^^tuohon vielä.
Jos avaan puhelimen ja katson mitkä ohjelmat tarvitsee yhteyttä tavalla tai toisella.
- Kamera (tallentaa sijainnin gps-paikkatiedon perusteella)
- Youtube
- Kartat
- Sää
- iTunes
- App Store

Eli 6 etusivun 16:sta perusvaihtoehdosta. Niin ja tuosta kiinteästä rivistä vielä Mail ja Safari eli joka toinen.
Sitten mulla on omaa softaa tällähetkellä 3 sivua, eli 48 kappaletta, joista pikaisesti laskin, että ainakin 24 tarvitsee yhteyttä tavalla tai toisella.
Puhelin on kyllä aika rampa ilman veppiyhteyttä. Voi sitä toki käyttää kuten iPod touchia, missä ei toimi muutakun wlan. Silloin käyttö tapahtuu ilman kameraa, gps:ää ja puhelinta wlanin piirissä.

Ei tosiaan soneralta paha tarjous 9,90€/3,6Mb/s veppiyhteys. Voi unohtaa mokkulat ja muut vastaavat härpäkkeet läppärille.
Puhelin kiinni piuhalla tai bluetoothilla macbookin kanssa ja homma toimii. Ei tarvitse edes klikkailla mitän valintoja. Piuha kiinni ja yhteys on heti päällä. Lataa vielä samalla puhelimen. Siksi olen tykästynyt piuhaan jos sellanen sattuu olemaan mukana.

Miks en pysty vastaanottamaan multimediaviestejä iphonella? Pitääkö törkkiä jotain asetuksia miten?

Laitan bluetoothin päälle ja kaveri yrittää omallansa etsiä yhteensopivia laitteita ja niitä ei löydy. Wats te proplem?

Miks en pysty vastaanottamaan multimediaviestejä iphonella? Pitääkö törkkiä jotain asetuksia miten?

Laitan bluetoothin päälle ja kaveri yrittää omallansa etsiä yhteensopivia laitteita ja niitä ei löydy. Wats te proplem?

Mikä liittymä sulla on? Näkyy mulla ainakin multimediaviesteissä soneran asetukset ihan normaalisti, jos lähettää multimediaviestin.

Taas tuohon bluetoothin kautta lähettämiseen. Hae app storesta sellainen lisäkikkare, kuin "PhotoShare" ja yritä uudelleen sen kautta.

Ei kellään iPhonen omistajalla ole tarvetta tälläiselle suojakotelolle?

iPhoneCover.jpg

Menis melkein myyntiosioon, mutta täältä taitaa tavoittaa kohdeyleisön paremmin :) Hinta 10€ + postit.

Mikä liittymä sulla on? Näkyy mulla ainakin multimediaviesteissä soneran asetukset ihan normaalisti, jos lähettää multimediaviestin.

Taas tuohon bluetoothin kautta lähettämiseen. Hae app storesta sellainen lisäkikkare, kuin "PhotoShare" ja yritä uudelleen sen kautta.

Elisa toistaseks. Ens viikolla tulee telefinland.

Pitää hakea tuo PhotoShare ja kokeilla sen kanssa.

en tiedä onko nämä niitä "ilmais ohjelmia" vai mitä nämä ovat siksi kysyn...
no mut poistetaan varulta jos ovat laittomia, mielenkiinto vain heräsi olisiko järkevää ottaa talteen kun ton iluurin meinasin hommata..

Juu, tsekkasin pari niin ei näyttäis olevan ilmaisia. Ei ihan viitti imutella tollasia alle egen softia, ei oo keltään pois mut antaa tekijälle aika paljon kun on monia ostajia ...

Kyseistä ohjelmaa ei näytä olevan enää edes saatavilla....
Ihmettelin hetken noita edellisiä kommentteja..
Mulla on tollanen:
(alariviltä löytyy)
kuva.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onko muilla ollut samaa ongelmaa, tai mitä mä nyt teen?

Eli lähdin asentamaan ton uuden päivityksen ja yhtäkkiä tuli sit joku tuntematon virhe. Päivitys jäi siihen ja itunes herjaa, että pitää palauttaa puhelin jatkokäyttöä varten. No nyt sitten toi palautuskaan ei onnistu, vaan puolessa välin ilmoittaa että tuntematon virhe. FUCK! :curs:

Mitäs nyt tehdään? Näköjään kaikki biisit kuvat yms yms tuhoutuneet?

Ei auta... Siis vittu vetää pata jumiin.

Se lähtee palauttaa sitä, ja puhelimen näytössä olevan palkin ollessa puolessavälin itunesin päivityspalkki menee loppuun asti ja sitten herjaa. Nyt on niinku puhelin dööd.

Kuulemma tuo DFU on se last resortti joka pitäs toimia, se käynnistää firmiksen jostain eri kautta. Itsekin tulen tuon tänään tekemään jahka saan luurin "huollosta" takaisin.

Kuulemma tuo DFU on se last resortti joka pitäs toimia, se käynnistää firmiksen jostain eri kautta. Itsekin tulen tuon tänään tekemään jahka saan luurin "huollosta" takaisin.

Mulla on tosiaan windows xp ja mitään noita asioita mitä pitäisi saada aikaan, niin en saa... Oon koittanut jo kolmea eri tyyliä, että miten ton saisi DFU tilaan, mutta eipä tunnu toimivan. Todella ärsyttävää. Nyt ilman puhelinta ja 1h päästä pitäisi lähteä liikenteeseen. :/

Toimiiko iphonea varten hommattu soneran sim-kortti muissa puhelimissa? Eli jos lähden vaikka metsän patikoimaan, niin voinko laittaa iphonen simkortin johkin vanhaan nokialaiseen siten että pystyn sillä sitten soittelemaan ja lähetteleen viestejä?

Toimiiko iphonea varten hommattu soneran sim-kortti muissa puhelimissa? Eli jos lähden vaikka metsän patikoimaan, niin voinko laittaa iphonen simkortin johkin vanhaan nokialaiseen siten että pystyn sillä sitten soittelemaan ja lähetteleen viestejä?

toimiihan se, mutta miksei iluurin kans voi lähteä patikoimaan?:wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom