Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siis ei ole vielä datapakettia. Meni hermo n95 8gb, joten myin sen ja ostin halvemmalla iphonen tilalle. Täytyisi jonkinlainen datapaketti kyllä hommata.

Meni hermo n95 8gb, joten myin sen ja ostin halvemmalla iphonen tilalle.
Teit kyllä elämäsi kaupat! :thumbs:

Nyt vain kipin kapin datapaketti hankintaan.

Kokeilitko näin? Ja siitä ensimmäinen Applen linkki :)
Kyllä mä googlella yritin etsiä, mutta en näköjään oikeilla sanoilla :)

Siis nyt mun tarvii kyllä osoittaa tyhmyyteni, mutta kun kirjoitan googleen iphone ohjeman poistaminen kuten tossa sun linkissä niin ei se tota löydä. Mitä mä kirjoitan googleen väärin?

Kyllä mä googlella yritin etsiä, mutta en näköjään oikeilla sanoilla :)

Siis nyt mun tarvii kyllä osoittaa tyhmyyteni, mutta kun kirjoitan googleen iphone ohjeman poistaminen kuten tossa sun linkissä niin ei se tota löydä. Mitä mä kirjoitan googleen väärin?

Jaa, eipä tossa mitään tyhmää ole. En oo muokannut hakuasetuksia mitenkään, oletko sinä? Tossa quotessa sulla on luultavasti vaan kirjoitusvirhe, mutta jos ei ole niin kokeile seuraavaksi kirjoittaa "ohjelman":) Lisää hakusanojen perään vielä vaikka www.apple.com niin tulee heidän sivuilta ekat osumat.

Siis ei ole vielä datapakettia. Meni hermo n95 8gb, joten myin sen ja ostin halvemmalla iphonen tilalle. Täytyisi jonkinlainen datapaketti kyllä hommata.
Toimii se ilman datapakettiakin. Hinta on sun liittymän datasiirtomaksu.
Eli hinta riippuu liittymästä. Onhan sulla tiedossa joku hinta puheluille ja tekstiviesteillekin.

Jaa, eipä tossa mitään tyhmää ole. En oo muokannut hakuasetuksia mitenkään, oletko sinä? Tossa quotessa sulla on luultavasti vaan kirjoitusvirhe, mutta jos ei ole niin kokeile seuraavaksi kirjoittaa "ohjelman":) Lisää hakusanojen perään vielä vaikka www.apple.com niin tulee heidän sivuilta ekat osumat.
Jees, eli mulla oli vaan tossa guotessa kirjoitusvirhe, google ei löytänyt mitään hakusanoilla iphone ohjelman poistaminen, mutta johan alkoi löytymään kun kirjoitti iphone ohjelman poistaminen www.apple.com
Tarkkaa hommaa, kiitti vinkeistä:)

Italiasta adoptoidun 3G:n (mun eka iPhone, jei) tuore omistaja täällä huutelee (16GB 599eur) kokemuksiaan.

- Video toimii "ihan ok" -laatuisena ja muokkaustoiminnot on hyvä lisä
- Äänitunnistus toimii erinomaisesti, jos joku tällaista haluaa käyttää
- Valikot, netit jne on nopeita ja sulavia (ei kokemusta edeltäjästä)
- copy-paste toimii hyvin
- Entiseen noksuun verrattuna parhaimpia juttuja SMS -viestiketju ja ylipäätään helppo käyttöönotto (vartissa kaikki duunipostit, yhteystiedot ja kalenterimerkinnät synkassa)

Voisko joku tehdä hyvän listan hyvistä Appseista, mitä tulee käytettyä päivittäin?

Italiasta on ainakin joskus saanut sim-vapaita puhelimia. En tosin tiedä saako näitä uusimpia.

En tiedä vastasiko joku jo.. Italiassa kaikki operaattorit myynyt kesän alusta myös sim-vapaita 3G luureja, Ranskasta löytyy yks operaattori jolta saa myös. Hinnat Italiassa about 600eur/700 eur (16/32GB)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voisko joku tehdä hyvän listan hyvistä Appseista, mitä tulee käytettyä päivittäin?

Heittelen tähän ihan mututuntumalla. Käyttö vaihtelee kovastikin riippuen päivistä ja viikosta.
Viikottaiset:
- HS.fi (uutiskikkare, nopeampi kuin kyseinen nettisivu)
- Wordpress (blogin päivittämiseen)
- Flickit (kuvien lähettämiseen flickr.comiin)
- Sketchbook (piirtämiseen)
- Pano (panoraamakuvien väkertelyyn)
- PhotoCurves (kuvien käpistelyyn
- CropForFree (kuvien uudelleen rajaamiseen)
- Shazam (biisien tunnistukseen, tulee käytettyä harvoin, mutta on loistava kikkare)
- Bokeh (ns. kalkulaattori muun muassa syväterävyyden laskemiseen eri suljinaika/aukko/etäisyysarvoilla --> valokuvaajille, ei iPhone-kuvaajille)
- Speed test (yhteyden nopeuden testaus)
- Convertbot (mittayksikkömuunnin)
- GPS MotionX (piirtää käyrää kuljetusta reitistä yms. Oikein hyvä, suosittelen(
- Blutooth PhoShare (nimi kertoo...)
- Speedometer (nopeusmittari, ehkä turha)
- Remote (kaukosäädin macin iTunesille)
- Google Earth
- iHandy Level (vatupassi)
Pelejä:
- Track & Field (täysversio on ihan hullun koukuttava, laittakaa parhaita yhteistuloksia, oma 5509, survival yli 40000, nämä paranee vielä)
- SkiJump (täysversio on oikein mukava)
- iShoot (täysversio on oikein mukava)
- MGST
. reMovem
- ZenBound
- Wolf3dlite
- TouchPhysics
- Drawrace
- Lets golf!
- Perfect Balance
- Labyrinth 3D
- MaxInjury
- Uno
- iFishing

Näistä noin puolet maksullisia.

Pelejä on aika nippu vielä lisää, mutta on aika paskoja tai en ole jaksanut perehtyä.
mm. StarWars, Megaman, Waterslide, Fastlane, iFighter, Edge, VW Scirocco jne. Ihan hyviä, mutta tutustun paremmin ehkä myöhemmin.
Pelejä tulee latailtua sillointällöin, mutta aika moni lentää suoraan pihalle.

ps. hyviä vinkkejä otetaan kanssa vastaan.

Huomenna päättyy pitkä odotus! Soitin tänään tulikiven katkuisen puhelun soneralle, mutta lauhduin kuin myrskysää kun täti toisessa päässä kertoi, että paketti on huomenna perillä. Erolahjaksi sain vielä seurantakoodin ja nyt sitä sit ootellaan heppi käessä huomiseen.

Huomenna päättyy pitkä odotus! Soitin tänään tulikiven katkuisen puhelun soneralle, mutta lauhduin kuin myrskysää kun täti toisessa päässä kertoi, että paketti on huomenna perillä. Erolahjaksi sain vielä seurantakoodin ja nyt sitä sit ootellaan heppi käessä huomiseen.

Puhelimen hainkin jo tänään. Nyt vaa tuottaa itkua ja hammastenkiristystä, ku en pysty tekemään itunes -tiliä. Luottokortin syöttövaiheessa tillittää notta "Please enter your Apple ID", mutta ehän mä nää mitää hiton kenttää mihin mä sen voisin sylkästä. Kyllä kyrpii.
E: Ei mitään, vähän aikaa rauhottu ni helpotti kummasti. :)

32gb malli tuli tänään postista versiolla 3.01 :)
Eli te jotka aiotte unlockata tulevan iphonenne, niin eläkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Vielä voi olla mahkuja saada 3.01 versio.

32gb malli tuli tänään postista versiolla 3.01 :)
Eli te jotka aiotte unlockata tulevan iphonenne, niin eläkää vielä heittäkö kirvestä kaivoon. Vielä voi olla mahkuja saada 3.01 versio.

Omakin tuli tänään 3.01 versiolla. Tässä vaiheessa oon vielä ihan tyytyväinen tähän palikkaan vaikka ei vielä liittymää ookkaan. Uutuuden viehätystä.:hyvä:

Omakin tuli tänään 3.01 versiolla. Tässä vaiheessa oon vielä ihan tyytyväinen tähän palikkaan vaikka ei vielä liittymää ookkaan. Uutuuden viehätystä.:hyvä:

Sama juttu. Soneran kortti sisällä, mutta aktivoituu vasta huomenissa.
Meneepä rauhallisesti tutustuttaessa eka ilta :)
Zagg invisible shield tuli etu ja takapuolelle laitettua. Eteen meni perfect. Ei kuplan kuplaa. Taakse meni myös suht hyvin. yksi millin kupla keskellä joka ei liiku ei sitten mihinkään. Ja yksi kulma perhana otti kiinni hihaan (älä kysy miten). Ja siitä meni tarrapito pikkuisen heikoksi. Joutunee mattopuukolla kylmästi vetämään sen pienen lärpäkkeen irti.

Sama juttu. Soneran kortti sisällä, mutta aktivoituu vasta huomenissa.
Meneepä rauhallisesti tutustuttaessa eka ilta :)

Heh sain just oikeen raikkaan tekstiviestin, et mun liittymän siirto epäonnistu. On vielä oikee mukavasti kello melkee yheksän ja en voi soittaa huutopuhelua asiakaspalveluun.

Suositut

Back
Ylös Bottom