Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuli laitettua 32giganen tilaukseen, toivottavasti saa sitten unlockattua. Soneraa en kyllä aio käyttää.
Minkähänlaisia toimitusaikoja noissa mahtaa olla.

Sain tänään puhelun soneralta.
Ilmoittivat, että saan puhelimen kolmensadan ensimmäisen joukossa.
Puhelin noudettavissa 31.7 toivomassani paikassa.
Sain siis ennakkotilauksen peruttua saman puhelun aikana, jonka tein muutama päivä sitten ja josta puhuin täällä pari viestiä aikaisemmin.
Olin siis ennakkovaraaja, mutta menin tekemään ennakkotilauksen nettikaupan kautta. Ensin saa ensimmäisenä varanneet puhelimen ja sitten vasta tilaajat tilausjärjestyksessä.

Mikäli tajusin oikein, niin ultrasn0w 0.9 julkaistiin 4 tuntia sitten.
Tässä pikainen ominaisuuslista:
-Works on both 3G and 3GS
-Works on hacktivated devices
-Works regardless of how you jailbroke your device
-Doesn’t patch any mach-o binary whatsoever. (Doesn’t require a separate patch as each new firmware comes out).
-Doesn’t install any additional daemon
-Has no race conditions, no popups about “Missing SIM”, no network issues
-Is almost 7000 times smaller than its nearest competition :)
-Is available now via Cydia. Source repo is http://repo666.ultrasn0w.com (that last “0” in ultrasn0w is a zero!)

Eli nyt myös 3G S unlockkautuu. Syö paskaa Sonera, mikäli olen ymmärtänyt oikein.
Nyt vois jo luurin tilata. Lisää täältä: http://blog.iphone-dev.org/

Soittivat kans soneralta ja pitihän se uus iLuuri varata! 32gb mallista oli eka erä varattu loppuun,mutta nappasin kii 16 gigasen.. Vanhasta luurista pitää maksaa liittymän kk maksut pois ja uus luuri liitetään siihen samaan numeroon. Mutta purku koodin vanhaan 3geehen saa vasta kun 2 vuotta on kulunut..

Soittivat kans soneralta ja pitihän se uus iLuuri varata! 32gb mallista oli eka erä varattu loppuun,mutta nappasin kii 16 gigasen.. Vanhasta luurista pitää maksaa liittymän kk maksut pois ja uus luuri liitetään siihen samaan numeroon. Mutta purku koodin vanhaan 3geehen saa vasta kun 2 vuotta on kulunut..

Muhun ei vielä se myyjän retale ole ottanut yhteyttä, vaikka lupas ensisijassa ottaa.

Katsotaan, jos joutuu paljon maksamaan niin en vaihda.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muhun ei vielä se myyjän retale ole ottanut yhteyttä, vaikka lupas ensisijassa ottaa.

Katsotaan, jos joutuu paljon maksamaan niin en vaihda.

Riippuu millanen liittymä sulla on nykyisessä iPhones. Mulla on pelkkä laatikkoliittymä 1.9€/kk ja vuoden vanha eli nyt maksan 12*1.9€ ja otan uuden 3gs:n samalle liittymälle.

Voiko wlan-yhteyden jakaa iphonen kautta tietokoneen käytettäväksi eli siis iPhone olisi tietokoneelle niin kuin wlan-sovitin ja jos onnistuu miten tehdään?

Riippuu millanen liittymä sulla on nykyisessä iPhones. Mulla on pelkkä laatikkoliittymä 1.9€/kk ja vuoden vanha eli nyt maksan 12*1.9€ ja otan uuden 3gs:n samalle liittymälle.

Mulla on tällä hetkellä paketti, joten ei taida kannattaa. Tietenkin jos sen 3Gs:n saa rinnakkaiskortille, niin miksi ei... sama maksu, vain laitteesta kuukausikulut :D

Nyt tuli sitten vastaan se iPhone-peli jota on pakko hehkuttaa ja suositella muillekin. Se pentele kun ei päästäny mua nukkumaan vaan valvotti aamutunneille. Eli sellainen peli kuin I Dig It. Kyseessä on pitkälti sama peli kuin vanha kunnon selainpeli Motherload (http://www.miniclip.com/games/motherload/en/), mitä nyt tuo iPhone-versio näyttää sata kertaa paremmalta.

Tässä vielä videoarvostelu: http://www.youtube.com/watch?v=LapdY-g3xw0

Nyt meitsillä on photoshoppi iPhonessa nimeltään PhotoForge. Löytyy jopa curves säädöt.

Liitteet

• photo-28.webp
    photo-28.webp
    26,5 KB · Katsottu: 267
Voisko joku syvällä kokemuksen rintaäänellä kertoa, miten valkoinen ja musta iluuri eroaa käytön jäljissä?? Tekisi mieli välillä valkoista, mutta onko se herkempi kaikille käytön jäljille??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom