Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mahtaako ton saada heti sillon 31.7 käteen? Vippasin kyl tiedot siihen ennakkotilauslistaan aikaa sitte jo.

Ei toivookaan.

Tuotteilla on rajoitettu saatavuus. Toimitusaika arviolta 2-4 viikkoa myynnin aloittamisesta. Myynnin aloituspäivä on 31.7.2009.

Tulipa hinnat halvemmiksi kuin ounastelin. Ihan ok hinnat. Kertamaksulla/minun sonera liittymällä otan ja megasen datan.

Edit: Ja 12 kk sopparilla.

Edit2: Vai onko tuossa joku konkelo, kun 12kk sopparina puhelin ei ole paljon mitää kalliimpi ku 24kk sopparilla???

Voi vitsi kun pystyis olla vaihtamatta 3g:tä tohon 3gs:ään!! Vähä kyllä polttelis toi nopeus.

Eikös nois 3gs malleis oo ollu jotain lämpö ongelmia?

Kun noita 3G vs. 3GS speksejä vertaa niin onko toi uus nyt niin paljon kannattavampi hankinta? Paremmalla kameralla en tee mitään. Onko 3GS:n kasvaneet tehot tärkeä uudistus? Toisin sanoen onko 3G hidas toimivuudeltaan tms.?

Nimim. iPhonea himoitseva iPhonenyyppä.

Varasin ennakkoon ja tilasin vielä nettikaupasta päälle. Saanko siis ensimmäisenä? ;)
Tulossa siis iPhone 3G S 32GB mustana.
Eipä tässä kiirettä ole, tulee kun tulee.
Jouduin tilaan uuden numeronkin, koska en ole omistanut vuosiin enää omaa liittymää.

Kyllä se sen verran lagaa tuo 3g ettei pieni tehopäivitys ainakaan haittaa tekisi. Ehkä vaikuttaa jopa nettisivujen renderöintiinkin?

Just sain puoliilmaiseks iPhone 3g:n ja näin parin tunnin käytön jälkeen ihan :haart:... aivan huippu..
pesee kyllä entisen HTC Touch Diamonidin kypällä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Just sain puoliilmaiseks iPhone 3g:n ja näin parin tunnin käytön jälkeen ihan :haart:... aivan huippu..
pesee kyllä entisen HTC Touch Diamonidin kypällä..
Kerroppa viikon päästä kuinka paljon enemmän ronkit sitä luuria. Tonni vetoa, niin et ole mitään puhelinta räplännyt ikinä noin paljoa. Siitä voikin sitten taas miettiä, miksi iPhonen akku kulahtaa nopeampaa, sitä käytetään paljon.

kerroppa 9 kuukauden jälkeen kuinka pettynyt olet kun huomaat kuinka helvetin epätarkka se näyttö on... painat M näppäintä niin tekstiin iskee kirjaimen T, Korjaa sun OIKEIN kirjoittamat TEKSTIt sian vittu saksaks.joskus koko käyttis kusee sun silmään, iskee näytön valkoseks ja ootappa akun loppua, uudessa firmwaressa (ainakaan mulla) ei toimi toi akun näyttömäärä vaan näyttää koko ajan täyttä ja sitten samuu kun ei pitäs.. sitten on keissejä jollon joku soittaa sulle ja slideet sitä et vastais niin nada happens.. Näyttö imee rasvaa ja roskaa kun nörtit persettä. Laturin piuha katkee aika helposti ja ne vakio kuulekkeet on hanurista..

kerroppa 9 kuukauden jälkeen kuinka pettynyt olet kun huomaat kuinka helvetin epätarkka se näyttö on... painat M näppäintä niin tekstiin iskee kirjaimen T, Korjaa sun OIKEIN kirjoittamat TEKSTIt sian vittu saksaks.joskus koko käyttis kusee sun silmään, iskee näytön valkoseks ja ootappa akun loppua, uudessa firmwaressa (ainakaan mulla) ei toimi toi akun näyttömäärä vaan näyttää koko ajan täyttä ja sitten samuu kun ei pitäs.. sitten on keissejä jollon joku soittaa sulle ja slideet sitä et vastais niin nada happens.. Näyttö imee rasvaa ja roskaa kun nörtit persettä. Laturin piuha katkee aika helposti ja ne vakio kuulekkeet on hanurista..

Hahaha, melkein jo luulin että olet joskus iPhonea käyttänytkin mutta taidat olla pettynyt 5800XM käyttäjä tai sitten joku väsynyt trollaaja.

Hahaha, melkein jo luulin että olet joskus iPhonea käyttänytkin mutta taidat olla pettynyt 5800XM käyttäjä tai sitten joku väsynyt trollaaja.

Niinhän se täytyy olla. Oon kuullu, että iphone olisi maailman ainut tuote, jolla ei olisi YHTÄÄN tyytymätöntä käyttäjää.

Ei mulla oo kyllä ollu iPhonen näppiksen kanssa ongelmaa muuten, kun joskus irssatessa, jollon nopsaan kirjottaessa virheosumia sattuu, mutta ei oo vielä kukaan kuollut siitä syystä ;)

Omasta mielest ainakii se näppäis toimii tosi hyvin, virhenäppäilyi harvemmin tulee ja jos tulee niin usein nekin automaattikorjaus korjaa fiksusti. Kännissä ei kyl pysty sit taas yhtään kirjottelee ku ei oo fyysisii näppäimii :D

Pienemmässä mittakaavassa lähes samat ongelmat mulla. Se puhelimeen vastaus slide kusee mullakin välillä, akun kanssa on ollut ongelmia ja varsinkin Home nappi kusee. Napista löytyy fyysinen vastaus kun painaa mutta ei aina tapahdu mitään. Ja alkuperäiset kuulokkeet on ihan sysipaskat.

Niinhän se täytyy olla. Oon kuullu, että iphone olisi maailman ainut tuote, jolla ei olisi YHTÄÄN tyytymätöntä käyttäjää.

Onhan tuossa vaikka kuinka parannettavaa, mutta silti se on paras yleiskäyttökapistus mitä mulla on ollut.

Pikaisesti kun miettii, niin parannettavia kohteita:

- Akun kesto
- Kalenteri
- Kuoret sais olla patarautaa (käyttäjäperäinen ongelma)
- Nopeutta.. ei taida mikään vehje olla riittävän nopea, noinkohan 3Gs korjaa tämän ?
- Parempi emailin spämmitoiminto.
- Moniajo, mutta silloin varmasti tuo nopeus kärsisi nykyisestäänkin.

Osa näistä varmaan korjaantuisi joillain softilla, esim. kalenteri. Siinä saisi näkyä viikkonumerot, olla muutoinkin enemmän Officen kalenterin kaltainen. Hyvin tosin tulee toimeen tuollakin ja käytän sitä ainoastaan. Paperikalenterit on lentäneet roskiin jo aikoja sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom