Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyy iisimmin, eli helpommin, eli siinä valkoisessa ne naarmut havaitsee nopeammin.Siis vähemmän näkyy??? Vai?? Onko muilla mielipiteitä?
Iso mies, nyt Dino, niskasta kii tai minä tulen ottamaan. Ketään ei kiinnosta jonkun luurin persepuolen naarmut. Joten ihan sama kummanvärisen ostat.
http://www.apple.com/fi/iphone/enterprise/Nykyisessä firman tarjoamassa nokialaisessa on reaaliaikainen sähköposti/kalenterin synkkaus ohjelma nimeltään SevenMail. Joku töissä kun varaa outlookista kalenteriini palaveriajan, niin se ilmestyy samantien kännykkään 3g yhteyden avulla.
Onnistuukos iphonessa vastaava, ilman että tarvii jotain wlania, tai että itse joutuu kalenterin ja mailit synkkaamaan manuaalisesti tietyin väliajoin?
Onko varmasti? Tuota oon miettinyt, mutta jos tuo on tosi niin sitte huoleni ovat ohi.Samat taajuudet ja muut zydeemit noissa on maailmanlaajusesti.
Varasin kans ennakkoon eikä oo mitään soiteltu.
iPhonen ostoa on tullut suunniteltua jo jonkun aikaa ja tuossa taannoin kaverin kapinetta kokeillessa päätin, että nyt taitaa mennä kyseinen laite tilaukseen![]()
Saattaisin tosin saada 3g 16Gb:n vempeleen, joka on tuotu Briteistä Suomeen. Kyseessä siis uusi puhelin tehtaan laatikossa eikä ole sim-lukittu. Takuutodistuksen saa mukaan puhelimen mukana. Yksityinen kauppias myy ja siksi aina on tietynlaiset varaukset tälläisessä kaupankäynnissä. Pelittääköhän tuo siis Suomessa ihan normaalisti vai joutuuko jotain ihmeellisyyksiä siihen tekemään?
Takuu ei sit ole voimassa Suomessa. Kiikutat sen sitten sinne Britteihin jos jotain hajoaa. Ja tähän on turha ratkuttaa mistään kuluttajasuojista. Kytkypuhelimissa on asia erikseen. Apple tekee "alueelliset mallit" (Sonera-malli Suomeen) ja myöntää niille takuun kyseisessä kohdemaassa. Sama puhelinhan se on kuitenkin.