Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Osta valkoinen, kyllähän se muttuu mustaksi siinä missä saippuapalakin mutta varaosina löytyy honkkarista täysin autenttinen kuori kympillä ennen jälleenmyyntiä.

Turhaan vinetätte, ostakaa exovault kapulanne ympärille.

3721395846_1f37681419.jpg

Vähänkö vitun juntin näkösiä nuo suojat. Itsellä oli ed. mallissa ihan vaan kanto apuna kaliforniasta tilattu i moshi. Ja vieläkin on. Kulkee vaikka kaulassa jos ei oo tasku tilaa.

Mutta oikeesti. Tuleeko siihen valkoiseen helpommin jälkiä vai ei? Värillä ei sinällään väliä, mutta valkoinen voisi olla "pirteen" värinen.

Hahaha, melkein jo luulin että olet joskus iPhonea käyttänytkin mutta taidat olla pettynyt 5800XM käyttäjä tai sitten joku väsynyt trollaaja.
ei kyllä mulla ihan toi iphone on, ja mä melkein jopa vaihtaisin sen 5800xm, mun mielestä vaan aika lagista shaissea, ja ehkä joo omalle kohdalle sitten osunut ''sekunda'' versio, mutta suuripettymys oli puhelin..ja sitten uusi ongelma, n.20% puheluista ei tule ikinä mun tietoisuuteeni.. saanu kuulla tilitystä kun en vastaa puheluihin muttakun ei oo soitettu niin kuinka vastata... No, onhan toi ihan jees puhelin, niin kauan kun se pysyy jatkeena taskussa.

TLP:n iphone livenä nähtynä aiheutti melkoisen ostohalun.

Nykyisessä firman tarjoamassa nokialaisessa on reaaliaikainen sähköposti/kalenterin synkkaus ohjelma nimeltään SevenMail. Joku töissä kun varaa outlookista kalenteriini palaveriajan, niin se ilmestyy samantien kännykkään 3g yhteyden avulla.

Onnistuukos iphonessa vastaava, ilman että tarvii jotain wlania, tai että itse joutuu kalenterin ja mailit synkkaamaan manuaalisesti tietyin väliajoin?

Entä löytyykö SevenMailille suoraan iphone sopivaa versiota (tai korvaavaa)?

Ja entä kun on firman tarjoama elisan liittymä, niin mistä saisi suht edullisesti lukitsemattoman iphone 3g:n?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harmi ettei ollu vielä tullut tuota 3Gs:ää... sulle ois voinut myydä tuon vanhan 3G:n hyvällä hinnalla heti :D

Siinä olis kyllä mua viety niinsanotusti helpolla. Kyllä se vaan niin järjettömän hienolta kapistukselta näytti. Tuo kalenterin synkkaus on se tärkein asia itellä. Sen verran paljon palavereita töiden puolesta viikottain, että hyvä ne olisi synkkaantua automaattisesti 3g yhteyden kautta.

on ruvennut kans tuo iphone kiinnostamaan, pari kysymystä tosin, jossain lukenut irvileuka nokialaisten vittuiluja, ettei sms viestejä vois poistaa 1 kerrallaan vaan pitäisi kaikki poistaa jos haluaa poistaa? pitääkö tuollainen paikkansa, ja sit toinen kysymys, kuka on täällä vaihtamassa uudenpaan versioon iphonesta? ja jääkö vanha luuri "hukkaan"?

nimim. kiinnostais.

Ihan luurin omassa sms-ohjelmassa ei voi poistaa kuin kaikki kerralla, mikä on mun mielestä ihan jees koska näin koko keskustelu pysyy kivasti kasassa. Vai muuttuko tää 3.0 myötä?

Ei mee vanha luuri hukkaan, jätän kakkosluuriks jos joskus tarvii.

3.0ssa saa poistettua ketjusta juuri ne viestit mitä haluaakin, aikaisemmin taisi tosiaan olla koko tredin poisto ainut optio.

Mulla vois tulla vaihtoon 3g tässä ehkä joskus.

no kuhan vaihtelette ni ottakee yhteyttä tai jottain..

Mites muuten onnistuu tuon 3G:n palautus siihen perustilaan, eli kaikki softat pois jne.
Pitääkö ottaa yksitellen, vai onko joku format tsydeemi olemassa ?

3Gs:ään saa varmaankin ajettua kaiken 3G:n backupin kautta ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom