Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseä poltteli todella paljon ostaa iPhone, mutta päädyin kuitenkin HTC Touch Diamondiin. Sain ilman kytkyjä. Periaatteessa samanlainen vehje. iPhonessa on kylläkin tuplasti tuota muistia eikä HTC:n versiossa ole edes paikkaa ylimääräiselle muistikortille. Kuitenkin vieläkin kiinnostais koettaa tuotakin vehjettä.
Mä olen nyt vähän niinku kolmen vaiheilla, HTC Touch Diamond, Nokia E71 vai Nokia E90. Hmm.
EDIT: Basso, tuo qwertytuunattu HTC raphael-versio tulee kohta myyntiin, kannattaa vilkuilla sitäkin.
touch pro siis viralliselta nimeltään. Qtek ilmoittaa Q3 ilmestymisajankohdaksi.Juu, pitää odotella ja katsella minkälainen luuri tuo sitten on.
Itse itseäni lainatakseni:touch pro siis viralliselta nimeltään. Qtek ilmoittaa Q3 ilmestymisajankohdaksi.
Minkä verran kannattaa maksaa ebayssa 3G 8gb Iphonesta? Ettei nyt ihan apinaa koijattaisi... ;)
Onkos iPhoneen muuten nykysillään saatavilla striimattua TV lähetystä? Imuttelin juuri diamondiin "DiamondTVn", tolkuttoman nohevaa katsella telkkaria isoilla resoilla. Taas löyty uusi aspekti luurin käytöön.
minkäslaisella bittivirralla diamondii saa telkun? Meinaan aika nopee tulis toi sonerankii 3gigaa täytee tollasel :D
mulla ainakin omalla htc tytn II:lla juutubet tökki 512kb:n nettiliittymällä, jonka takia päivitin sen megaiseen: ei töki enää. Varmaankin vie kaistaa sen 50-80kt/s.minkäslaisella bittivirralla diamondii saa telkun? Meinaan aika nopee tulis toi sonerankii 3gigaa täytee tollasel :D
voin olla väärässäkin mutta käsittääkseni iphonen kosketusnäyttö ei tunnista styluksia ollenkaan.IPod Touchin omistajana tekisi kyllä kovasti mieli hommata tuo iPhone 3g. Laitteessa on kaikki mahdollinen, mutta kamera ja puhelinominaisuudet puuttuvat. Ei voi kun ihmetellä miten onnistunut vekotin, sillähän onnistuu kaikki. Kirjoittaminen tuntuu kyllä aika-ajoin hankalalta, kun on niin pienet näppäimet. Samoin videon kelaaminen tarkasti haluttuun kohtaan. Täytyisi hommata stylus-tikku niin nekin hoituisi ongelmitta. Monet kerrat tullut katseltua South Parkia jossain bussissa/junassa, näyttökään ei peilaa kuten monella laitteella on tapana.
Mutta mites on tuon iPhonen kestävyys? Ainakin Touchissa näyttö menee paskaksi jos se sen ainoan kerran sattuu tippumaan asfalttiin, tätä on tultu kaksikin kertaa todistettua (ei ollut minun iPodeja).
voin olla väärässäkin mutta käsittääkseni iphonen kosketusnäyttö ei tunnista styluksia ollenkaan.
i am rich? ;)Mikä olis kova ajantappo-peli?