Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Sitten vähän iPhoneasiaakin.

Resetoin ennen poismyyntiä 1gen tuotteesta kaikki tiedot pois, samalla häipyi yllättäen firmis. Kaipa tuo seuraava ostaja osaa iClarifiedin mukaan toimia 2.0lle, vai oletteko havainneet sen unlockaussysteemeissä mitään häikkiä? Sitä kuitenkin suosittelin kun vaikuttaa selkeältä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisi mielenkiintoista nähdä samanlaisen tutkimuksen tulokset vaikkapa Nokian kännyköistä.
Käsittääkseni kaikkiin s60-alustoihin saa ohjelman jolla puhelin voidaan lukita+etätyhjentää.

lisäksi uudessa e71 vakiona kännykän oman muistin + sd-kortin kryptaussofta....

Mullakin kakkonen ollut jonkin aikaa. Muuten ei valittamista, mutta irssaaminen ei enää onnistu ja näppis lagaa välillä viestiä kirjottaessa.
Eiköhän noihin korjaukset saa jahka jaksaa odotella.

Onkos täällä ketään joka ois tuonut/tilannut 3G:n jenkeistä? Oon menossa sinne parin viikon päästä ja pohdin josko ostaisi moisen. Hinta näyttää pyörivän 600$ paikkeilla jos haluu kytkyttömän puhelimen.. Voinko tehdä kytkysopimuksen, kräkätä puhelimen ja hävitä maasta? :P

Onkos täällä ketään joka ois tuonut/tilannut 3G:n jenkeistä? Oon menossa sinne parin viikon päästä ja pohdin josko ostaisi moisen. Hinta näyttää pyörivän 600$ paikkeilla jos haluu kytkyttömän puhelimen.. Voinko tehdä kytkysopimuksen, kräkätä puhelimen ja hävitä maasta? :P

Joo, jos sulla on USA:n kansalaisuus ja hetu. Muuten et.

Muutama sivu taakseppäin allekirjoittanut kyseli samaa, eivät kuulemma myy tuota kytkypuhelinta ulkomaalaisille, ja kytkysopimuksessakin oli vielä jotain kommervenkkejä.

e: Basso perkele :)

Koski vissiin kytkyä tuo? Entäs se kytkytön? Tietääkö kukaan siitä mitään, esim. hinnasta? Pitääkö toi 600$ paikkansa :) On mulla tuttuja jenkeissä ketkä ovat myös ko. maan kansalaisia, mutta tuskinpa he selviäisivät ongelmitta jos ostaisivat mulle tuon puhelimen ja katoaisin se mukanani maasta :P

Soneran kytkypuhelinta Suomessa en tosiaankaan ole ostamassa :david:

edit: Taitaa olla pelkkää fuulaa toi et jenkeistä sais muka jostain kytkytöntä puhelinta.

Koski vissiin kytkyä tuo? Entäs se kytkytön? Tietääkö kukaan siitä mitään, esim. hinnasta? Pitääkö toi 600$ paikkansa :) On mulla tuttuja jenkeissä ketkä ovat myös ko. maan kansalaisia, mutta tuskinpa he selviäisivät ongelmitta jos ostaisivat mulle tuon puhelimen ja katoaisin se mukanani maasta :P

Soneran kytkypuhelinta Suomessa en tosiaankaan ole ostamassa :david:

edit: Taitaa olla pelkkää fuulaa toi et jenkeistä sais muka jostain kytkytöntä puhelinta.

Oon kans lähös ens kuun alus Nykiin ja oon yrittäny tutkii asiaa et saaks tota luuria sieltä ostettuu mut mä en oo mistään löytäny selkoo vastausta asiaan. Kai se on vaan ängettävä sinne 5th ave.n Omppukauppaan vonkaan luuria ja kattoo kuin käy.

Missään en ole nähnyt tietoa, että USA:sta saisi lukitsematonta versiota. Mikäli Appleen luottaa, ainoat kytkyttömät vaihtoehtomaat ovat Italia ja Hong Kong: http://support.apple.com/kb/HT1937?locale=fi_FI Sveitsissä voi myös onnistua, mutta siitä ei minulla ole tarkempaa tietoa.

iPhone 3G will sell for $599+ without contract, says AT&T

iPhone 3G will sell for $599+ without contract, says AT&T Apple and AT&T have both confirmed that US customers who cannot, or simply do not want to sign into a two-year contract, will be allowed to purchase the new iPhone 3G, for $599 USD and $699 USD for the 8GB and 16GB models respectively.

For those who purchase the phone along with a 2-yr contract including mandatory data plan, the cost is only $199 and $299 respectively when the phones go on sale July 11th.

There is of course, a hitch to the new announcement. AT&T says to be able to buy the phone at all, consumers must sign up for some type of AT&T wireless subscription.

There was no word on when this new type of agreement would become available.

http://www.afterdawn.com/news/archive/14665.cfm

Eli ehkäpä sitä on vielä toivoa.. Sitte ku viel kuukauden sisään tulis myyntiin :)

Ni-in.. Näin meitä kusetetaan. Mikä helvetti siinä on että ei voi saada lukitsematonta puhelinta.. :david:

Jaa-a, en kyllä itse diggaile tälläisestä toiminnasta:
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1387853&s=r

Ja mitä tämä tarkoittaa "Tekniikka ja Talous -lehti kertoi pari viikkoa sitten, että 3g-iPhone takkuaa osalla suomalaiskäyttäjistä. Soneran mukaan osa ongelmista liittyy iPhoneen tehtyihin ennakkoasetuksiin."

iPhoneen tehtyihin ennakkoasetuksiin?? Jos nuissa ennakkoasetuksissa on jotai hämärää, niin korjaantuuko nuo sitten päivityksien myötä vai?

Jaa-a, en kyllä itse diggaile tälläisestä toiminnasta:
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=1387853&s=r

Taas tätä suomalaismedian uutisointia... kyse on blacklistasta, joka estää Core Location API:n käytön liian uteliailta ohjelmilta.

http://daringfireball.net/2008/08/core_location_blacklist

Ja Applella on keino varoittaa käyttäjiä, mikäli App Storen kautta leviää haittaohjelma. App Store ilmoittaa automaattisesti saatavilla olevista päivityksistä, joten se voi myös varoittaa ohjelmista jotka ovat osoittautuneet vaarallisiksi tai haitallisiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom