Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ja mitä tämä tarkoittaa "Tekniikka ja Talous -lehti kertoi pari viikkoa sitten, että 3g-iPhone takkuaa osalla suomalaiskäyttäjistä. Soneran mukaan osa ongelmista liittyy iPhoneen tehtyihin ennakkoasetuksiin." iPhoneen tehtyihin ennakkoasetuksiin?? Jos nuissa ennakkoasetuksissa on jotai hämärää, niin korjaantuuko nuo sitten päivityksien myötä vai?

(Ei varmaa tietoa vaan mutua: ) 3G-verkot eivät ole samanlaisia ympäri maailmaa, vaan eri operaattorit toimivat erilaisilla taajuusalueilla ja -kaistoilla ja käyttävät erilaisia modulointeja jne. Nähtävästi iPhone 3G:n nykyasetukset eivät ole ihan 1:1 Soneran verkon kanssa, joten käyttäjillä on ollut ongelmia (hitaus, heikko kenttä). Eiköhän tuohonkin ongelmaan tule softapäivityksen mukana korjaus.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko dopeyllä heittää raporttia N96sta kun olet sitä ilmeisesti jonkun aikaa hypistellyt? Mitään uutta ja mullistavaa luvassa?
:offtopic:
N95 8GB:hen verrattuna ei tuossa ole raudassa muuta uutta kuin videokuvausvalo, tuplasti enemmän muistia sisällä, muistikorttipaikka, ständi ja DVB-H vastaanotin.

Softapuolella on sitten S60 3.2. Sen mitä olen tuota itse näprännyt, niin ehkä paras uusi feature on access pointtien kategorisointi ja priorisointi. Esim. luot "Internet" kategoriaan access pointteja ja sen mukaan tuo valitsee esim. halutun WLANin automaattisesti jos sellainen on tyrkyllä.

Fyysinen käytettävyys ei kyllä mielestäni ole mikään Nokian paras esitys. Toisena luurina on nyt E71, joka on kyllä varmaan parasta mitä firma on tehnyt vuosiin. Oma ideaali olisi N96 ominaisuudet E71 paketissa.

Ja sitten takaisin iPhone asiaan...

Käsittääkseni kaikkiin s60-alustoihin saa ohjelman jolla puhelin voidaan lukita+etätyhjentää.

lisäksi uudessa e71 vakiona kännykän oman muistin + sd-kortin kryptaussofta....
Jep. Lisäksi device managementilla saa firman IT support manageroitua keskitetysti kaikkien käyttäjien softaversiot ja asetukset kohdalleen.

mites ku soneralla on noita paketteja ni onks tossa minun sonerassa iPhonen hinta sopparin kanssa toi 1 eemeli vai onks se sit täyshintanen?

Saat eurolla vaan 8 gigan version 89e kuukausimaksulla. Muiden kytkyjen hinta on sitten 85e-245e. Minun Soneralla hinta on 429e 8 gigan ja 519e 16 gigan mallista.

Saat eurolla vaan 8 gigan version 89e kuukausimaksulla. Muiden kytkyjen hinta on sitten 85e-245e. Minun Soneralla hinta on 429e 8 gigan ja 519e 16 gigan mallista.
Juu tota just haeskelinki, tuolla soneran sivuilla on vähän "huonosti" ilmaistu kyseinen asia minun sonera kytkyn kanssa.

Onkos kellään vielä tuota uutta firmwaree? Just itte latailen, mutta empä tiädä toimineeko koko roska... myös samalaa tää vaihto firefoxin safariin. Näyttää näin päälleppäin hienommalta. Taitaa jäädä oletus selaimeks...

E: Valittaapi jotain vitun erroria, justkun on ladattu. What i do?

E: näköjää se asentaa / rikkoo mun luuria :)

Oon tässä lähitulevaisuudessa lähdössä ulkomaille ja iLuurin Maps toiminto ois aika jees siellä. Pystyyköhän noita karttoja ladata offline tilassa selattaviksi mitenkään?
Ulkomaillahan tuo gps paikannus ja karttojen latailuhan maksaa perkeleesti...

Oon tässä lähitulevaisuudessa lähdössä ulkomaille ja iLuurin Maps toiminto ois aika jees siellä. Pystyyköhän noita karttoja ladata offline tilassa selattaviksi mitenkään?
Ulkomaillahan tuo gps paikannus ja karttojen latailuhan maksaa perkeleesti...
ei taida onnata, eikös se oo kuitenkin guuggelin karttasofta? sillon kaikki muu paitsi viimeksi näytölle jäänyt kartanpala ladataan aina netistä tietääkseni.

Mikset ota vaan kuvakaappausta googlemapsissa etukäteen alueesta ja syötä filua isolla resolla luuriin scrollattavaksi? Tai mistä tahansa kartasta...

Oli varsin mainio tämä 999dollarin "I am rich" applikaatio, mainio idea tehdä tuollainen. Ehti myydä 8kpl ennenkuin vedettiin storesta pois. Nerokasta!

Itseä poltteli todella paljon ostaa iPhone, mutta päädyin kuitenkin HTC Touch Diamondiin. Sain ilman kytkyjä. Periaatteessa samanlainen vehje. iPhonessa on kylläkin tuplasti tuota muistia eikä HTC:n versiossa ole edes paikkaa ylimääräiselle muistikortille. Kuitenkin vieläkin kiinnostais koettaa tuotakin vehjettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom