Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Olis siistii kulkee kylillä IPad korvalla, jengi ainakin näkis mikä vehe ois :D

Tässä on vähän tullu katseltua noit softia mitä tuolle Epadille on tullut, vähän alkaa kutkuttamaan jo..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla niinpäin, että muut jakelee mielipiteitä ja sinä avaudut. Mulla on sulle uutinen, ketään ei kiinnosta tulla myymään sitä sulle väkisin, voit ihan rauhassa hinaa sillä kuppasella peeceelläs.

Joo no, yhtähyvin voit ostaa Macin jonku läppärin taikka pöytäkoneen, samalla hinnalla, enemmän tehoa ja hyötyä. iPhone sitten luuriksi vaikka, niin voi niillä kikkailla sitten. Itse en vain näe kauheasti järkeä tuossa laitteessa, toki voihan tuolla näyttää jotain kuvia/videota jne joissain tilaisuuksissa kätevästi, mutta toki joku läppäri ajaa saman asian. Eikös tuo maksanut jonkun 800 dollaria? Jokainen tehkööt tosin omilla rahoillaan aivan kuten haluaa että ei siinä mitään. :)

Wigga on hassu, iPhone ja iPad ketjussa kummassakin peräjälkeen itkemässä. Ei sun ole oikeasti pakko tuota laitetta, eikä iphonea ostaa.

tuli tuolla hupisivustolla vaan vastaan samassa setissä niin ajattelin teidänkin päivää vähän piristää.

Meille on kerrottu, että iPadit jopa vähentävät kustannuksia, koska ne eivät maksa paljon.
Hahhaha, golden! Kaikenlaista kerrottu joillekki.

No mä olen ollut tyytyväinen tähän ipadiin.

Sent from my iPad

Mielenkiintoinen sovellus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turvallisempi, joo-o. Turvallisempi kuin että ajais silmät kiinni.

Äijä ei varmaan ajatellu että siinä on ihan syynsä miksi tuossa suoraan kuskin edessä ei ole mitään ruutuja ym. Alussakin, "turvallisempi tekstata tässä tällä kuin iPhonella".... nii-i.

Makee toi kyllä on on, siis siinä keskikonsolissa.

Turvallisempi, joo-o. Turvallisempi kuin että ajais silmät kiinni.

Äijä ei varmaan ajatellu että siinä on ihan syynsä miksi tuossa suoraan kuskin edessä ei ole mitään ruutuja ym. Alussakin, "turvallisempi tekstata tässä tällä kuin iPhonella".... nii-i.

Makee toi kyllä on on, siis siinä keskikonsolissa.

Airbagin pärähdettyä härpäke on saumattomasti integroitu kuljettajan ohimolohkoon...

Airbagin pärähdettyä härpäke on saumattomasti integroitu kuljettajan ohimolohkoon...
Ai helvetti kun repesin :hyvä:

En edes ajatellut, todella hyvä pointti.

Toivottavasti äijän patentissa mainitaan että "muista kytkeä airbag pois päältä ennen käyttöä". :D

Hintakin sen mukainen, eli noin 90 euroa.

Viikonlopun ollut tässä lainassa iPad ja ihan kiva leikkikalu tuo on. Mieluummin tommosen hommaisi kuin mini-kannettavan. Ei nyt mitään älytöntä tarvetta tuolle kuitenkaan ole, mutta saa nähdä, jos iPadin joskus hommaisi.

Voisin harkita tän oman 32Gb Wifin myymistä, tekisi mieli sitä 3G mallia. Ihan kiva laite ollut mutta aika tarkkaan rajaa käytön kotiin tai tuttuun wlan verkkoon. Ei sitä jaksa raahata kaupungilla vaikka kahvilaan JOS vaikka olisi wlan siellä.

Onkos pakkislaisilla millaisia käyttökokemuksia? Itse nyt jauhanut jonkun aikaa ja aivan helvetin makea kapistus.
Plussana löytyy siistein peli ever eli Slayer Pinball

Suositut

Back
Ylös Bottom