Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Nettiselaus on edelleen huomattavasti sujuvampaa kannettavalla kun pädillä, tästä syystä pädi tuskin korvaa kotioloissa läppärin.

Niin mäkin alkuun ajattelin. Kokeilin kuitenkin pari iltaa tämän kanssa ja sehän alkoi sujua varsin mukavasti. Nyt en ole yli viikkoon käyttänyt läppäriä työajan ulkopuolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin mäkin alkuun ajattelin. Kokeilin kuitenkin pari iltaa tämän kanssa ja sehän alkoi sujua varsin mukavasti. Nyt en ole yli viikkoon käyttänyt läppäriä työajan ulkopuolella.

Sama juttu. Viikonloppuisin saatan käyttää omaa läppäriä, mutta viikolla todella harvoin ellei tarvitse laskuja maksella tai sähköposteja kirjoitella. Oma internetin käyttö tosin on lähinnä uutisten selailua, urheilu tulokset/uutiset, muutama foorumi jota selailen, sekä joitakin satunnaisia videoita youtubesta. Tietysti jos paljon tarvitsee kirjoitella niin paljon helpompaa tuo on näppiksellä. Riippuu ihan käytöstä.

Tietysti jos paljon tarvitsee kirjoitella niin paljon helpompaa tuo on näppiksellä. Riippuu ihan käytöstä.

Mä ostin käytettynä Applen langattoman näppiksen. Jos tarvitsee pidempää tekstiä kirjoitella niin sitten vaan näppis käteen.

iPad Air 2 128GB tuli otettuu. Onhan toi aika huikee ero vanhaan iPad2:seen jossa ei siis ole edes retinanäyttö.

Laatikkoineen päivineen kevyempi kuin vanha pelkkä kone :D

On tässä Air 2:ssa kyllä erinomainen akun kesto.
Nyt ollut viimepäivät lähinnä nettikäytössä ja statistiikka näyttää seuraavaa:
Usage: 10 hours, 9 minutes
Standby: 4 days, 10 hours.

Ja akussa varausta vielä 25% jäljellä.

Joku palauttanut pädiin vanhemman softan? Ipad 2 tuntuu melko kankealta ios 8:n kanssa ja palautus seiskaan tuntuu vähintäänkin kiehtovalta.

^Ei käsittääkseni onnistu, Apple ei enää allekirjoita seiskaversiota. Joskus on (ymmärtääkseni) onnistunut Jailbreakatulla laitteella jos aiemman käyttisversion SHSH blobsit on ottanut talteen ennen operaatiota, mutta muuten ei.

Jos olen väärässä niin kertokaa viisaammat ihmeessä.

Jep, pienen selvittelyn jälkeen selvisi, että signeeraus on jo häipynyt seiskasta. Ei siis auta kuin kärvistellä. Tai ostaa uusi. VMP.

Jep, pienen selvittelyn jälkeen selvisi, että signeeraus on jo häipynyt seiskasta. Ei siis auta kuin kärvistellä. Tai ostaa uusi. VMP.

Tuohan se on se toivottu reaktio Applen suunnalta ;)
Tuon Air2:n kanssa kyllä toimii hyvin uusin IOS versio, mutta monessa paikassa on lukenut valituksia, että vanhemmilla laitteilla ei niinkään.

Oma Air 1 kaatuu uusimmalla kasiversiolla enää noin kerran päivässä. Joko Safari heittää kuperkeikkaa, tai sitten sovelluksen vaihto saa Applen logon ruudulle. Mikäli laitetta ei käsin boottaa kaatumisen jälkeen, niitä tulee paljon useammin. Aika perinpohjaisesti on Applen softakehitysprosessi hajonnut.

Oma Air 1 kaatuu uusimmalla kasiversiolla enää noin kerran päivässä. Joko Safari heittää kuperkeikkaa, tai sitten sovelluksen vaihto saa Applen logon ruudulle. Mikäli laitetta ei käsin boottaa kaatumisen jälkeen, niitä tulee paljon useammin. Aika perinpohjaisesti on Applen softakehitysprosessi hajonnut.

Jännä homma, mulla tuo Air2 ei ole kaatunut kertaakaan nykyisellä versiolla. Edellisellä versiolla jäätyi yhden kerran ihan totaalisesti, mutta muuten on toiminut moitteetta.

Vaikuttaa siltä, että kehittävät uusin rauta mielessä ja korjailevat sitten myöhemmin vanhempien laitteiden kanssa olevia ongelmia. Jos jaksavat.
Tosin, Air1 on niin uusi laite, että pitäisi olla samalla tasolla Air2:n kanssa tuo käyttiksen toimivuus.

Tämä kiinnostaa myös itseäni, laita kunnollinen raportti esille.

nim. Ipad2 periaatteessa halvaantuneena päivityksen myötä
En mä nyt sentään mitään raporttia jaksa veivata, mutta nyt pienen testailun jälkeen suosittelen ehdottomasti jos pädi on lamautunut. Ajoin Cydian sisään ja pädi on jälleen käyttökelpoinen. :thumbs: Softa ja ohjeetkin löytyvät kyllä noin 3,8 sekunnin googletuksella. Ja jos ei diggaa, niin ainahan sen saa palautettua.

Apua apua apua.

Minulla on Applen iPad (vanhempaa mallia kuulemma) ja Philipsin MP3-Player.

Saako niitä liitettyä toisiinsa?

Minulla on yksi väliosa, jonka piti toimia. Mutta. MP3-Playerin piuhake on sellainen jyrkkä suorakulmio ja väliosan HDMI-reikä toiselta puolelta kulmista pyöristetty. Yritin väkivaltaa, mutta eivät yhdistyneet...

Minua on siis huijattu ostoksilla.

Oi miksi oi miksi tämä on niin vaikeaa!!!

Jos toimiva naittaminen ei onnistu, niin myytävänä olisi käyttämätön Philipsin Mp3-soitin. Halvalla.

Millä tavalla yhdistettyä? Musaa jos yrität siirtää laitteelta toiselle niin ei mahda onnistua ipädillä.

Et saa yhdistettyä, enkä kyllä ymmärrä miksi edes pitäisi? Siirrä ne soittimen musat pädille tai käytä spotifyä?

lienekö kyseessä ainut "tietokone" ja nyt yritetään sit jotain mahdottomuuksia tehdä ja saada mp3-soittimelle lisää musaa tms...
Mutta kuten yllämainittiinkin, niin eipä taida tulla onnistumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom