Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän tuo hankintaan heti napsahda.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
11x02098ub3v.jpg

http://www.engadget.com/2011/03/03/bbc-iplayer-will-cost-fewer-than-10-a-month-for-international/
Pelkästään tämä teki iPadistä aika houkuttelevan itselleni. Kympillä formulat hyvällä laadulla ja maailman parhaalla selostuksella:worship: Vielä kun tän uuden saa niin kätevästi telkkariin kiinni.

Tulipa nyt sitten normi reenireissulla haksahdettua tuotteisiin joita en kyllä aamulla ajatellut vielä ostavani. Eli nyt on kainalossa sekä originaali oranssi Jopo että iPad. Alennus oli ihan mukava ja extrojakin annettiin humacista kaupan päälle vaikka jos mitä.

Onkohan kellään tietoa tuosta HDMI-adapterijutusta, onkohan se softa- vai laitesidonnainen ominaisuus? Laskin vähän sen varaan että saan vehkeestä joskus ulos dataa tuota kautta.

"Ainoa jossain määrin kiinnostava ominaisuus on mahdollisuus kytkeä pois päältä laitteen asennon kallistuksentunnistin."

Saihan vanhassa iPadissäkin lukittua näytön vaaka- tai pystyasentoon

Ääääh ihan hyvä arvosteluhan tuo on. Ei sitä aina tarvi kehua, parempaa juttuahan sitä tuolla trolliasenteella irtoaa.

Mulla muuten päivittyy nyt iPad johonkin 2007 alun gen1 softaversioon kun se antoi sen optioksi iTunesiin kytkettäessä ja tottakai haluan sisään betaversiot joka pelistä ja toiminnosta. Noitahan voisi kaupitella jonnekin museoon. Meneeköhän tuo vehje kyykkyyn kun nämä ikivanhat hieroklyfit asentuvat sen sisään? Pädi miettinyt asiaa jo tunnin verran tuossa pöydällä (tosin lataa samalla 4.2stakin).

Pitää itsekin katsella mitä tuolle keksii. Ainahan sen voi myydä pois tai heittää helvettiin jos siltä tuntuu.

Mä en vieläkään keksi tuolle käyttöä itellä, hassua.

Jos omistaa jo iPhonen ja 11" Airin niin tuskin tolla mitään semmosta voi tehä, mitä noilla ei jo vois tehdä. Eikä toi sen kevyempi taida olla mukanakaan kantaa ku Airi.

Mä en vieläkään keksi tuolle käyttöä itellä, hassua.

Vähän sama. Pari kertaa olen päässyt ko. laitetta räpläämään ja kokemukset pelkästään positiivisia. Toimii kuin ajatus ja muutenkin tosi "kiva" vehje. En vaan löydä tällä hetkellä laitteelle ainakaan hinnan oikeuttavaa käyttötarkoitusta.

Verkkokaupasta pystyy ennakkotilaamaan. Jotenkin ei yllättävästi dollarihinnat muutettu euroiksi vaihtamalla vain valuutan yksikkö. Ykköseversion hinnat tippunu jo mukavasti. Ite pistin 32GB tilaukseen, mä oon keksiny tuolle paljokin käyttöä, mutta toisaalta jos jo laiterepertuaarista löytyis 11" air niin jäis tuo kyllä siinä tapauksessa ostamatta.

Räpläsin ensin paria enemmän lukijakäyttöön tarkoitettua (Akateemisessa/Suomalaisessa Kirjakaupassa) ja ne oli tähän verrattuna ihan paskoja: Apple haltsaa tuon sulavuuden. Kaikki vaan toimii ja sitä on kiva räplätä.

Käyttötarkoituksen keksiminen tosin on vähän haastavaa. Laittaa streamaamaan uutisia tai Facebookia dockiin koneen näytön viereen? Leffojen katseluun jengillä on läppärit ja tuo vaikuttaa aika helposti särkyvältä reissaamista ajatellen.

Kyllä tämä sittenkin sohvasurffauksessa on aika etevä, ei ole enää paluuta kännyyn 2 min käyttökokemuksen perusteella. Desiren hotspotti tetteröintikin toimii erinomaisesti tämän kanssa yksiin. Onneksi en ostanut 3G mallia.

Kyllä tämä sittenkin sohvasurffauksessa on aika etevä, ei ole enää paluuta kännyyn 2 min käyttökokemuksen perusteella. Desiren hotspotti tetteröintikin toimii erinomaisesti tämän kanssa yksiin. Onneksi en ostanut 3G mallia.

Toi + reissusurffilautana, en tiedä miten toi se matkassa särkyvämpi olis kuin läppäri, laukussahan sitäkin kuskataan. Näyttöön tietty tarvii jonku suojan mutta toi uus vaikutti siihen tarkoitukseen varsin pätevältä. Mulla se tulee lisäksi kuvien demoamiseen asiakkaille.

Itselle tulee opiskeluun. Mukava selailla materiaaleja ja tehdä muistiinpanoja luennolla. Tällä hetkellä 13 mbp, mutta paremmin tämä pysyy mukana. Myös lentomaileja tulee vuodessa kiitettävästi, padi on koneessa ihan ykkönen. Olen 190 senttinen ja 100+ kiloinen kaveri. Läppärin sylissä pitäminen on koneissa lähes mahdotonta, ainakin niin että asento olisi mukava.

Duuni/koulumatkoilla voikin sitten selailla nettiä yms...

Pojalle autoon pidemmillä matkoilla teletapit pyörimään... Eli minulla käyttöä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom