BB Antti Halmo

Kiitoksen sanat esitän tänne kaikille ketkä diggailee ja fannittelee sekä myöskin niille ketkä tykkää epäillä. Oli tosiaan hyvä viikonloppu ja saldo oli makee, Ben Weiderissä ei tuskin millään olisi enää tuon ylemmäs päässyt joten olen erittäin tyytyväinen sijaan ja siihen että kunto se vaan parani koko ajan lauantaista sunnuntaihin, olin kyllä rajusti alipinoinen noiden ukkojen vierellä mutta hittojakos siitä, hyvä oli taistelu ja ihan pää pystyssä voi olla. SM kisa oli mahtava kertakaikkiaan, hieno hieno lineuppi ja ukot tikissä. Arvostukseni joka ukkoa kohtaan ketä lavalla oli niin on todella korkealla!!! Mahtavia kisaajia ja teidän kanssa oli kunnia olla lauteilla!! Pieni palauttelu kropalle nyt ja sitten uusien projektien kimppuun jotka aukenee sitten jossain vaiheessa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin se vaan menee että paras voittaa, ja sen voittajan on helppo hymyillä. Ihan ansaittu voitto, sitä tuskin käy kenekään kiistämään.
 
Kiitoksen sanat esitän tänne kaikille ketkä diggailee ja fannittelee sekä myöskin niille ketkä tykkää epäillä. Oli tosiaan hyvä viikonloppu ja saldo oli makee, Ben Weiderissä ei tuskin millään olisi enää tuon ylemmäs päässyt joten olen erittäin tyytyväinen sijaan ja siihen että kunto se vaan parani koko ajan lauantaista sunnuntaihin, olin kyllä rajusti alipinoinen noiden ukkojen vierellä mutta hittojakos siitä, hyvä oli taistelu ja ihan pää pystyssä voi olla. SM kisa oli mahtava kertakaikkiaan, hieno hieno lineuppi ja ukot tikissä. Arvostukseni joka ukkoa kohtaan ketä lavalla oli niin on todella korkealla!!! Mahtavia kisaajia ja teidän kanssa oli kunnia olla lauteilla!! Pieni palauttelu kropalle nyt ja sitten uusien projektien kimppuun jotka aukenee sitten jossain vaiheessa.
Oli kyllä kiva vetää dieetin varrella mestarin kanssa niitä treenejä ja vielä näillä treenivuosilla saada uutta jippoa sovellettavaksi omiin treeneihin. Offilla sitten päästään taas veivaamaan ja tehdään sit faneille matskua.
 
Vaikka kyseessä onkin vain yksittäinen mielipide niin toivois edes pientä tilannetajua mihin väliin niitä heitellään.

Hahhaa joo näin on, tosin ei nuo mielipiteet minua paina, koirat haukkuu ja karavaani kulkee!!! Walk the walk and talk the talk!! ;)

Ja kyllä vaan Herra Siren, offilla paukutetaan menemään! Ollu hemmetin hyviä reenejä kimpassa!!!
 
https://pakkotoisto.com/etusivu/?p=6379

800_7224-1.jpg
 
Pakko tykätä herra Halmon tyylistä, tosissaan mutta ei vakavasti. Sellanen tykättävän olonen ukko, niin ja oli se vielä aika pirun kovan näkönen lavallakin. Onneksi olkoon vielä kerran voitosta ja piä lippu korkeella! :)
 
Hämääkö kuva vai onko Antti oikeasti noin iso?

Äijjä näyttää tosi pieneltä vierellä vaikka helvetin iso se sinäkin olet.

Mikehän monta kertaa wlogeissa mainitsi, että ei halua poseerata Peterin kanssa vierekkäin, koska näyttää pieneltä raskaan sarjan kisaajan vierellä. Eiköhän se ihan luonnollista ole, kun lihasmassassa on eroa se 15kg
 
Back
Ylös Bottom